Stadia Founders

thx!

Bautasten på stadia, bara adda för den som vill.

Skrivet av confusedcake:

2XWLD6M8YLA3L2H(Y) Ta bort parateser

Senast redigerat 2019-12-26 13:35

Jag är fortfarande på jakt efter en kod om någon har en över

Skickades från m.sweclockers.com

C0KBHTPG(7)2ZB20RE Ta bort parateser

Skrivet av confusedcake:

C0KBHTPG(7)2ZB20RE Ta bort parateser

Herregud, helt gratis dessutom. Tack så mycket, och god fortsättning 🎅

Jag är väldigt intresserad av att ta och beställa ett premiere edition och testa denna tjänst, står och velar mellan detta eller att köpa ett xbox one s. Stadia vore ju det bästa om det fungerar bra här hemma.
Undrar däremot om någon vet hur lång leveranstid det är just nu? Beställer man nu får man en kod skickad till sig på en gång så man kan börja testa eller måste man vänta på att paketet med kontrollen och chromecasten kommer fram?

Skrivet av Meenaze:

Jag är väldigt intresserad av att ta och beställa ett premiere edition och testa denna tjänst, står och velar mellan detta eller att köpa ett xbox one s. Stadia vore ju det bästa om det fungerar bra här hemma.
Undrar däremot om någon vet hur lång leveranstid det är just nu? Beställer man nu får man en kod skickad till sig på en gång så man kan börja testa eller måste man vänta på att paketet med kontrollen och chromecasten kommer fram?

Jag fick koden efter att paketet skickats från Google men innan det anlände till mig. Så troligtvis inte direkt vid beställningen om dom inte ändrat tillvägagångssätt.

Skicka PM om ni vill ha ett buddypass

Skrivet av Eka123:

Jag fick koden efter att paketet skickats från Google men innan det anlände till mig. Så troligtvis inte direkt vid beställningen om dom inte ändrat tillvägagångssätt.

Tack för svaret, jag kanske avvaktar lite till och se om jag kommer över ett buddypass. Annars så blir det nog en beställning

Om man spelar Destiny 2 och inte köpt season pass än så ingår det ju i Destiny the Collection, och aktiveras på alla plattformar när man länkar in Stadiakontot. Jag betalade en i tråden ovan 200kr för en buddykod vilket jag tycker är rimligt.

Roadmap 2020. Känns lovande med så många kommande spel! 😁

When Stadia launched in November, we delivered a great gaming experience for players, and we continue to work toward our long-term vision for the future of gaming. Stadia is an evolving platform, and we've been busy in the two months since launch adding great content, features and ways to play. Among others, we have:

Added more great games to the Stadia library, including six titles to Stadia Pro
Welcomed Typhoon Studios to our Stadia Games and Entertainment family
Updated all Chromecast Ultras so you can play Stadia on more screens
Rolled out more features to Stadia including Google Assistant functionality and Achievements
Delivered a multiplayer first for gamers with Stream Connect's debut in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Surprised Stadia founders with a second buddy pass to game with more of their friends.

We have a lot more planned and will continue to work hard toward delighting gamers with our vision for Stadia. Looking at our upcoming lineup, we are tracking more than 120 games coming to Stadia in 2020, and are targeting more than ten games in the first half of this year alone that will be only available on Stadia when they launch. We’re working with our partners to share more on those games soon.

Gamers can expect more features coming to Stadia in Q1 and beyond. A key benefit of our platform is that we can add these features without any updates or downloads, and we’re starting to roll out the following over the next three months:

Support for 4k gaming on the Web
Add further Assistant functionality when playing on the Web
Support additional Android Phones
Wireless gameplay on the Web through the Stadia controller

There is a lot more in store for this year. In the meantime, we hope gamers are gearing up for some great new games and experiences. Toward the end of this month, we will share more about the games coming to Stadia Pro in February.

We appreciate all of the support and feedback we've had with our earliest fans, and we hope they're as excited about 2020 as we are.

______

By: Stadia Team