Någon som vill lira League of legends?

Permalänk

Någon som vill lira League of legends?

I så fall skriv ditt namn i denna tråd. Serven jag kör på är Eu West!

Permalänk
Medlem

Spelar mest på EUNE, men jag har ett par konton på EUW också, det som jag oftast använder där nickar jag jagstalenzingo på. Ska kanse spela lite mer på det kontot och se om jag kan dra upp det till samma rank som mitt main konto.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: ASRock H61M- DGS, Processor: Intel i3 3225, Grafik: GTX 460SE, RAM 2x4 GB 1600MHz ddr3 , 1TB HDD Seagate Barracuda, 450W Antec VP450P PSU och en stor svart jävla låda.

Permalänk

Jag spelar på EU West och EU Nordic.
EU West: Eroldring
EU Nordic: Panda krigare

Skrivet av Stratoz116:

I så fall skriv ditt namn i denna tråd. Serven jag kör på är Eu West!

Vad heter du?

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att spela dagtid under veckan här. Bara höra av sig om någon är sugen. Main mid / support.

Permalänk
Medlem

Jag spelar på EUW, spelar varje dag
Mainar Support / Jungle och ligger Gold III på detta kontot och på mitt main ligger jag på Plat III

Adda: Frasse

Permalänk

Någon som spelar på EUNE?

Permalänk

Jag spelar lite på EUW och är Silver (oftast jungle men spelar lite allt möjligt vad jag känner för), skulle vara kul att spela ihop med några andra.
Jag är sjukt casual dock och vill helst spela med folk som tar det chill

Lägg till: bluebloodGG

Permalänk
Skrivet av furuliden:

Någon som spelar på EUNE?

Japp, brukar bli något game nästan varje dag.

EU Nordic: bonafriss

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem

Eu west kör ja på Moopith heter jag. Precis börjat lira litegrann igen efter långt uppehåll.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk

Shuffmeister EU west, bronze 3 och är en one trick pony på toplane xd

Visa signatur

Ryzen 5 3600X. 32GB Ram. Gtx 1070.

Permalänk
Medlem

Någon som känner för att klättra ur silver med mig? Spelar mestadels adc men kan köra lite vad som behövs. Spelar på EUW PWNDbyZNE är jag

Visa signatur

Asus z170 PRO GAMING - Intel Core i7 6700k - Corsair Vengeance CL16 DDR4 3333MHz 16 GB - Be Quiet! Shadow Rock 2 - Asus GTX 1080 ROG Strix DC3 Gaming - Samsung 960 EVO 500GB - EVGA Supernova G2 650W

Asus ROG Strix G731GT 17,3"

Permalänk

League

Spelar på Eu nordic east.
Acc: Munkström
Är i guld

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skärm: Benq zowie xl2411 144hz |
Dator: Corsair Carbide 100R Silent Edition Svart | ASUS PRIME B450-PLUS | Ryzen 5 2600x | Gigabyte GTX 1070 8GB Windforce OC | Cooler Master MasterLiquid Lite 120 2x120mm P/P | 16Gb Corsair DDR4 3200mhz | Kingston A2000 500GB M.2 NVMe | Kingston SSD 960Gb | Endast Noctuafläktar i datorn |

Permalänk

Jag spelar på West, Skriv i pm vad du heter så addar jag. Är guld/plat på mina konton.

Permalänk
Inaktiv

Hej. Jag har lirat LoL innan för några år sen och tyckte det var ganska roligt och kan tänka mig att lira det igen. Kontakta gärna mig på PM så kan vi diskutera

Permalänk
Medlem

Finns några aktiva? Jag har just börjat spela men tycker det vore roligt att göra det tillsammans!

Permalänk
Medlem
Skrivet av h17isaen:

Finns några aktiva? Jag har just börjat spela men tycker det vore roligt att göra det tillsammans!

Jag började spela idag. Ska bara öva någon vecka så kan vi köra sen! Snoddas66.

Visa signatur

MSI RTX 3080 Ventus OC, i9 10850K, MSI Z490 Ace, Corsair 2x16gb 3200 mhz Vengeance LPX, Fractal Design Define 7 Compact, Noctua NH-D15 chromax.black

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Snoddas:

Jag började spela idag. Ska bara öva någon vecka så kan vi köra sen! Snoddas66.

Adda mig på discord så kan vi kolla! Crazytoe#6527

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon321431:

Adda mig på discord så kan vi kolla! Crazytoe#6527

Dolken la till dig på Discord. Vamos!

Permalänk
Medlem

Lirar gärna, är dock bara silver 4. Spelar bäst som top/support. 28 år gammal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Badmondy:

Lirar gärna, är dock bara silver 4. Spelar bäst som top/support. 28 år gammal.

DolkenSLK på EUNE. Lägg till mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av h17isaen:

DolkenSLK på EUNE. Lägg till mig!

Aah, glömde nämna spelar på EUW

Permalänk

Bronzebomber1