Permalänk
Medlem

Värdering av datorskärm

Tjena!

Jag köpte en 4K datorskärm vars modellnamn är: U28E590
Det jag undrar över är hur mycket ni tror den är värd om jag skulle sälja den på Tradera idag?
Skärmen köptes i oktober 2017 och är i bra skick

Hur mycket tror ni jag skulle kunna få den sålt för idag?

Permalänk
Keeper of the Bamse

Jag hade lagt ut den för 2000kr, så får dom pruta en hundring så dom känner sig nöjda. Den går för 2500kr ny på cdon

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av B3LL3RZ:

Tjena!

Jag köpte en 4K datorskärm vars modellnamn är: U28E590
Det jag undrar över är hur mycket ni tror den är värd om jag skulle sälja den på Tradera idag?
Skärmen köptes i oktober 2017 och är i bra skick

Hur mycket tror ni jag skulle kunna få den sålt för idag?

Skrivet av Printscreen:

Jag hade lagt ut den för 2000kr, så får dom pruta en hundring så dom känner sig nöjda. Den går för 2500kr ny på cdon

Det går inte att pruta på tradera , om du menar swecs marknad, om skärmen går för 2.5k ny idag med några år på nacken så tror jag att han kommer att få runt ~500-1000SEK här om den är i perfa nyskick med originalkartong , inga pixel fel, etc, etc, har han tur mer. (erfarenhetsmässigt 25-35% av nypris) gäller nog att ha en populär produkt som budas upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av lappen81:

Det går inte att pruta på tradera , om du menar swecs marknad, om skärmen går för 2.5k ny idag med några år på nacken så tror jag att han kommer att få runt ~500-1000SEK här om den är i perfa nyskick med originalkartong , inga pixel fel, etc, etc, har han tur mer. (erfarenhetsmässigt 25-35% av nypris) gäller nog att ha en populär produkt som budas upp

Precis, har lagt upp den på blocket för 1500kr då ingen verkar nappa på högre pris 😬

Skickades från m.sweclockers.com