Silverstone färdigställer kompakta chassit Sugo SG14

Silverstone färdigställer kompakta chassit Sugo SG14

Efter otaliga prototyper och revisioner är Silverstones kompakta chassi Sugo SG14 redo, med ovanligt rejäl expansionsmöjlighet för storleken.

Läs hela artikeln här

Jättekul med såna här chassin, tycker även att en 5,25" kan vara användbar för bluray eller om man har roliga tillbehör, typ hot swap 3,5", fläktkontroller och dylikt. Synd på den plastiga looken bara.

Bitfenix Phenom mini är mitt tycke betydligt snyggare, men utan (åtkomlig) 5,25" plats.

Sen har vi chassit Sugo. Kanonnamn i Svedala

5 år gammal design är inte så attraktivt + större storleken. oh well

Ja det där var ju riktigt tråkigt.

Litet chassi med plats för stort grafikkort är alltid trevligt. Hoppas på en review när det (förhoppningsvis) tar sig till våra breddgrader senare i år!

Den här flög jag på riktigt fort när jag såg thumbnailen, tyvärr var det inte riktigt vad jag hoppades på även om det är fint med just stödet för lite tjockare kort.

I grund och botten är det jag vill ha nog helt enkelt mer eller mindre en ny variant av Fractal Design Core 500 (vilket jag har två av) fast utan 5.25"-plats och istället fläktplats i fronten.

Stiligt, potentiell kandidat när det väl landar

Sjukt att ett sådant ens är populärt idag.
Hade sådan dator för typ 10+ år sedan känns det som då dessa var populära.

Exakt sådana här chassin jag gillar för att smälla ihop en liten server som kan stå ovanpå en garderob eller liknande. Och man får nog ställa den på ett sådant undangömt ställe, för fronten är så fruktansvärt ful alltså. Whyyyyy???