SweClockers på CES – det hetaste från dag två

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på CES – det hetaste från dag två

CES i Las Vegas rullar vidare, och andra mässdagen är avslutad för SweClockers utsända. Vi passar på att snacka om vad som smällde högst.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Varför ser Jacob ut som en Gestapopolis? Saknas bara mössan.

Visa signatur

-- FubbHead

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av FubbHead:

Varför ser Jacob ut som en Gestapopolis? Saknas bara mössan.

Därför att jag älskar min jacka! Mössa äger jag ingen, är en sån där som inte passar i mössa.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Jacob Fanboy

Jasså @jacob du är alltså också med, jag har hållit ögna öppna efter Jonas och Kenneth men det är inte lätt att stöta på någon man känner igen bland allt folk sen håller ni inom media säkerligen till på andra ställen.

Själv ska man hänga på Sands idag och får se om man orkar sig till LVCC idag med, får du nys om en monter med öppen bar så förväntar jag mig ett PM.

Permalänk
Medlem

Vart hos både Gigabyte och Asrock men inget om B550 moderkort, antar att de inte visas upp några på mässan vilket jag hade hoppats på att de skulle göra.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Zilanto:

Vart hos både Gigabyte och Asrock men inget om B550 moderkort, antar att de inte visas upp några på mässan vilket jag hade hoppats på att de skulle göra.

Indikationerna vi har fått under mässan är att B550 dröjer till Computex. Så det är tyvärr några månader kvar.

Permalänk
Medlem

@Jacob @JonasT

Kan inte ni kika på Dells nya 4K HDR Ultrasharp-skärm (U2720Q) och försöka snoka fram ett pris i Sverige?

Köpte 2018's modell igår, men den har ett antal saker som jag hoppas de fixat i nästkommande version (ex. PWM-flicker).

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Drygman:

Jasså @jacob du är alltså också med, jag har hållit ögna öppna efter Jonas och Kenneth men det är inte lätt att stöta på någon man känner igen bland allt folk sen håller ni inom media säkerligen till på andra ställen.

Själv ska man hänga på Sands idag och får se om man orkar sig till LVCC idag med, får du nys om en monter med öppen bar så förväntar jag mig ett PM.

Får se om jag hinner med att ses! Är rätt tjockt i schemat, hade jag vetat om tidigare att du skulle vara på plats hade jag kunnat ta mig tid. Reser tillbaka till Sverige lördag kväll.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av chrillol:

@Jacob @JonasT

Kan inte ni kika på Dells nya 4K HDR Ultrasharp-skärm (U2720Q) och försöka snoka fram ett pris i Sverige?

Köpte 2018's modell igår, men den har ett antal saker som jag hoppas de fixat i nästkommande version (ex. PWM-flicker).

Tyvärr såg jag det här inlägget efter vi haft vårt möte med Dell under förmiddagen. De är dessvärre inte på mässan utan på ett annat område, annars hade jag kunnat traska tillbaka imorgon och kollat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Tyvärr såg jag det här inlägget efter vi haft vårt möte med Dell under förmiddagen. De är dessvärre inte på mässan utan på ett annat område, annars hade jag kunnat traska tillbaka imorgon och kollat.

Attans, ok - tack för att du tog dig tid att svara. Ringde Dells kundtjänst men de har ju tyvärr mindre info än vad man själv kan luska upp på nätet samt noll aning om både lanseringsdatum och prissättning i Sverige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Indikationerna vi har fått under mässan är att B550 dröjer till Computex. Så det är tyvärr några månader kvar.

Joo, kollade runt lite på nätet vad för info som kommit fram. Enligt Gamers Nexus verkar de som om de blir tillgängligt för konsument under Q3 och de tror AMD håller på B550 för att ha något att släppa när Intel lanserar 10k serien.
Så att de dyker upp på mässgolvet under Computex med lansering strax där efter känns inte helt orimligt.

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt