SweClockers på CES 2020 – hiss och diss efter första dagen

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på CES 2020 – hiss och diss efter första dagen

Årets CES-mässa är igång, och gänget i Las Vegas har avrundat första dagen. Vi snackar om vad som smällde högst, och vilka som inte imponerade.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Verkar vara blandat mellan högt och lågt.
Det jag själv mest sett fram emot var att få veta mer om B550 från AMD, men där var det tyst som i graven...

Permalänk
Medlem

Sjuk jobbigt ljud att lyssna från LAS vegas, ni borde fixa varsin mygga eller leta upp en bättre plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jan-banan:

Sjuk jobbigt ljud att lyssna från LAS vegas, ni borde fixa varsin mygga eller leta upp en bättre plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Det borde dom ha i studion med.. Emil la tydligen rabarber på den enda fungerade... Anställa en ljudtekniker snart? 😊

Permalänk
Medlem

8:15 in i klippet, så vänder sig mina kollegor till mig och frågar "vad var det?"

Så nu har jag kopplat in hörlurarna ^^

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av jan-banan:

Sjuk jobbigt ljud att lyssna från LAS vegas, ni borde fixa varsin mygga eller leta upp en bättre plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Hoppas det går att höra och titta på i alla fall! Hela poängen här var något snabbt och enkelt utan att behöva montera upp all utrustning, då råkade det bli lite skrammel i bakgrunden.

Skrivet av slusk:

Det borde dom ha i studion med.. Emil la tydligen rabarber på den enda fungerade... Anställa en ljudtekniker snart? 😊

Mja, @loevet råkade sätta sin så den pekar bort från oss. Jag märkte det tyvärr inte förrän jag satt och klippte videon. Ser till det blir bra nästa gång.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Hoppas det går att höra och titta på i alla fall! Hela poängen här var något snabbt och enkelt utan att behöva montera upp all utrustning, då råkade det bli lite skrammel i bakgrunden.

Mja, @loevet råkade sätta sin så den pekar bort från oss. Jag märkte det tyvärr inte förrän jag satt och klippte videon. Ser till det blir bra nästa gång.

Haha bra där! Ni borde ha en skärm per mikrofon som visar nivåerna så ni slipper dessa missöden! 😊
Tänkte på avsaknaden av nyårskrönikan jag hade sett fram emot där mellan mina feberyror 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Kunde inte se klart videon av ovan anledningar, men CES är årets hårdvaruhöjdpunkt för mig. Älskar att det fullkomligt sprutar ut intressanta artiklar. Tack till er alla som gör det möjligt!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Intel vågar inte vara på plats nu när de är omsprungna och bullshittat mot AMD’s prollar. Synd gör det hade varit kul att se hur mycket skit de skulle fått äta.
Att de inte ens var där för att visa sitt kommande grafikkort gör att iaf jag tror att det inte håller måttet.
Intel har en berg och dalbana framför sig tills de kan komma med något nytt till ett bra pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Snyggt synkade pikéer ni har @emilakared och @loevet! Planerat, slump eller sponsring?

Visa signatur

xlycpq