Permalänk
Hedersmedlem

CES 2020-bingo

Nu när det snart är dags för CES kommer vi översvämmas av nyheter av alla möjliga slag. Det finns dock några saker som är sig lika oavsett år, så satte ihop ett "bingo" som en rolig grej för att se vad man kan förutse på förhand. Satte ihop den lite snabbt, så om någon har förslag på tillägg/ändringar är det fritt fram.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Lanseringar i hotellrum

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt

Permalänk

Lian Li visar ett chassi som föreställer ???

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Är målet tre på rad eller att få 9/9? Med denna bingo känns det som det senare är mer sannolikt.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Ett rätt i varje hörn skulle funka oxå

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Thomas:

Är målet tre på rad eller att få 9/9? Med denna bingo känns det som det senare är mer sannolikt.

... i första hotellrummet pre CES pre-show.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Produkter med förljugna värde-ord som te.x kvant

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av shutin:

Produkter med förljugna värde-ord som te.x kvant

Skickades från m.sweclockers.com

Fast just det ordet handlar väl bara om att info kommer paketerade i omgångar, kvanta. Inte att det är pyttesmått. Så behöver ju inte vara ljug om det används

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Hörde jag Tegra?

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Thomas:

Är målet tre på rad eller att få 9/9? Med denna bingo känns det som det senare är mer sannolikt.

@Epic får sätta reglerna.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

self driving, AI enhanced, EV SUV with RGB in the coupé using 5G for OTA. QuantLed2 Displays in the neckrests.

Permalänk
Medlem

@sturmish: Jag hade faktiskt gärna sätt lite mer Tegra nu. Vet att det var irriterande då de ersatta grafikkorts-tid med telefon-tid. Men nu finns det ju mycket roliga tillämpningar för Tegra. Switch och liknande handhållna, potentiellt riktigt roliga slimmade ARM laptops eller nya Raspberry Pi med bättre grafik.

Hade det inte varit trevligt med en rejäl bump i ARM processorer? En mycket starkare Oculus Quest @2022-2023? Bättre prestanda i nästa Switch? Eller en enkortsdator som kunde emulera allt förutom de senaste konsolerna.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem

Ser fram emot Razer konstiga konceptpryl xD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

Musmatta med företagsloggan som gratispryl/gåva/goddiebag?

Permalänk
Medlem

Laddmatta (mus) med RGB.
Nano är ute (och superstort/klumpigt), det nya är Pico-teknik.
Ihoprullbar skärm.
Dags för någon att revive'a Google's Glass.
Datorskärmar med OLED-teknik.
Ännu mera datainsamling från Kina.
Sämre kvalité, mer skräp och högre pris.
Kläder med kroppsmätning.
Xbox One X-series 360
AI-moln.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hjälpsam

@Epic:
We are exited to... "ny produkt, same shit but different"
We care about the users. "vi skiter inte i kunderna"
A brand new user experiance, "10% högre prestanda"

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |