AMD Phenom II 1090T BE + Asus Crosshair IV Formula + 8 GB DDR3 1600

Permalänk
Medlem

AMD Phenom II 1090T BE + Asus Crosshair IV Formula + 8 GB DDR3 1600

Hej,

En processor och moderkort söker ett nytt trevligt hem där den får sträcka på benen och blir väl omhändertagen. Kanske en första dator till ett barn eller mer seniora medborgare.

Skänkes till den som uppger varför just ni är det bästa nya hemmet.

Hämtas på plats i Nacka, jag kan inte till 100% garantera att sakerna fungerar, men jag ser ingen anledning varför dom inte skulle göra det.

CPU: Phenom II X6 1090T Black Edition, HDT90ZFBK6DGR
MoBo: https://www.asus.com/se/Motherboards/CROSSHAIR_IV_FORMULA/
RAM ASint 4x2 GB, DDR3, 1600

Mvh,
Joakim

Läs hela annonsen här

Permalänk

@joabor: Tar gärna mot fraktkostnad. Har dock tyvärr inget särskilt nobelt ändamål med att ta emot grejerna, hade bara varit kul att greja med. Alltid kul att se hur mycket prestanda man kan krama ut ur en en 10 år gammal cpu

Permalänk
Medlem

Tar de gärna. Min enda anledning är att min 5 åriga dotters dator håller på att säcka ihop när hon spelar plants vs zombies 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: MSI z390 godlike |CPU: Intel Core i9-9900K 5.1GHZ|GPU: MSI RTX 2080Ti Lightning Z |RAM:g.skill 32gb ddr4 trident z rgb 4000mhz|HDD:Corsair Force MP510 480GB|asus rog strix helios gx601|PSU: Corsair HX1000i|CPU-Kylare:Alphacool Eisbaer Aurora 420mm|Monitor:asus xg438q

Permalänk
Medlem

Om det finns kvar skulle det fungera utmärkt som uppgradering för flickvännen. Kan hämta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@joabor: Hej. Det är fortfarande bra grejer för den som inte spelar dom tyngsta spelen. Som vardagsdator är det ypperligt.

Så tack så jättemycket för att du skänker detta. Då jag själv konstant är utan pengar så vädjar jag till dig att du ger det till någon som faktiskt inte har råd att köpa annat. Det är vore fint

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta det mot fraktkostnad till en väns son som har det rätt svårt just nu. Skulle förgylla hans vardag att ha en dator och slippa tänka ett tag på det som sker runt honom för en stund.

Närmare förklaring vill jag tyvärr inte ge så här öppet utan isf får annonsören återkomma via pm om det behövs då det handlar om någon annans liv än mitt så vet inte om det är acceptabelt att skriva öppet om det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag låter annonsen ligga ute under kvällen och kontaktar "vinnaren" imorgon.

Mvh,
Joakim

Permalänk
Medlem

Jag vill att det sa absolut skänkas till en person som verkligen behöver detta men jag behöver dessa för att kunna bygga en dator åt min brorsa efrrsom vi bråkar helatiden om att vem som ska köra med datorn

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hejsan, god fortsättning på julen, misstänker att jag är på tok för sent ute. Min anledning är att just det här systemet, dvs moderkortet samt processorn var mitt drömbygge när det begav sig, hade planerat allt, vilket chassi jag skulle ha, hur jag skulle dra kablar osv. Men allt sprack då jag slutligen aldrig fick råd att köpa allt. Det här skulle vara som att få en andra chans..

Permalänk

Har ingen direkt motivering förutom att jag gjärna vill sätta ihop det me ett 650 ja hittat precis, tänkte antagligen ge den till min lillasyster och försöka få den att gå i 30+ fps i till exempel fortnite kan betala frakt isåfall.

Skickades från m.sweclockers.com