finns det adblock till twitch? SOLVED

Permalänk

finns det adblock till twitch? SOLVED

finns det adblock till twitch?

min adblock döljer inte reklam på twitch.

använder chrome.

edit: ublock origin funkar bra.

Permalänk
Medlem

Det är för att reklamen är en del av videostreamen.

Permalänk
Medlem

Ublock Origin fungerar för mig!

Permalänk
Medlem

Ja det finns men det kostar. Kallas Twitch turbo

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Alternative Player for Twitch (Firefox) ska ta bort de flesta, och Streamlink med --twitch-disable-ads

Permalänk

Som @m4gnify skrev så använder jag själv "Alternative player.." funkar finfint och har aldrig sett reklamer med det tillägget Använder Chrome också

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem

uBlock Origin.

Visa signatur

ASUS B450-F STRIX GAMING | RYZEN 5 3600x | H100i V2
16GB DDR4 @ 3466Mhz | XFX Radeon RX 5700 XT THICC II Ultra
Corsair RM750X 750W v2 | Samsung 850 EVO 256GB / Intel 335 180GB / 2TB HDD

Permalänk
Medlem

Bra tips

Permalänk
Medlem

Finns det någon android app för Twitch i stil med Youtube Vanced som tar bort reklamen?

Permalänk

Ublock Origin funkar inte längre. annan lösning?

Permalänk

Twitch har gjort sina reklamer smartare så det blir svårare för Ublock osv att blockera dom. Jag hoppas iaf på en ny uppdatering som löser detta

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av relevantia:

Ublock Origin funkar inte längre. annan lösning?

Jag använder mig av Streamlink och kommandotolken. När jag kollar på den streamen jag vill kolla på så bara dubbelklickar jag på en .bat fil jag har på datorn så öppnar den Twitch streamen i VLC. Så här ser koden ut i .bat filen jag har: streamlink https://www.twitch.tv/squirrel best

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av lassekongo83:

det var precis det jag gjorde igår. verkar fungera bra än så länge.