Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

PermalÀnk
Inaktiv
●

Touryst och Luigis Mansion 3 pĂ„ Switch, Earth Defense Force 5 pĂ„ PC för tillfĂ€llet. Även tĂ€nkt rensa lite i backloggen samt ta tag i annat som blivit liggande nĂ€r jag Ă€ndĂ„ Ă€r ledig.

PermalÀnk
Moderator
Moderator ★
●

@emilakered: BÄde och sÄklart

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter pÄ moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformulÀret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

PermalÀnk
●

Frostpunk, köpte det för ett Är sen sÄ det Àr dags nu

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4

PermalÀnk
Medlem
●

Dirt Rally 2.0 pÄ PC

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem
●

Dirt Rally 2.0 pÄ PC

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av cvnoz:

Lost ark ryska versionen

Jag ska hÄlla andan till eng release

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●
Skrivet av Lan:

@emilakered: BÄde och sÄklart

Kunde just tro det!

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
●

Min kö
1. Hollow Knight- Bundle Edit. -Stem
2. Ori and blind forest- Definitiv Edition -stem
3. Devil may cry 5
4. Resident Evil 2

Klart
Inside -Epic
(tror det Àr danskt??!-enl slut texterna om jag minns rÀtt) Blandad upplevelse, ok om man köra nÄgot lite knÀppt

PermalÀnk
Medlem
●

Nu nÀr man har tid och Steam har erbjudande funderar jag pÄ att köpa GTA V men undrar dels ifall "paketet" som heter "Grand Theft Auto V" rÀcker eller ifall jag skulle behöva köpa till massa annat för att spela originalversionen?

Dessutom undrar jag hur pass mycket min nuvarande dator skulle begrÀnsa upplevelsen (i7 4790K @ 4GHz, 16 GB ram, SSD och GeForce GT 1030 2GB LP OC)?

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av mkl:

Nu nÀr man har tid och Steam har erbjudande funderar jag pÄ att köpa GTA V men undrar dels ifall "paketet" som heter "Grand Theft Auto V" rÀcker eller ifall jag skulle behöva köpa till massa annat för att spela originalversionen?

Dessutom undrar jag hur pass mycket min nuvarande dator skulle begrÀnsa upplevelsen (i7 4790K @ 4GHz, 16 GB ram, SSD och GeForce GT 1030 2GB LP OC)?

Det beror pÄ vilken upplevelse du söker. 1080p 60 fps borde inte vara nÄgot problem. Men om det Àr en bÀttre upplevelse du söker sÄ rekommenderar jag starkt att du uppgraderar ditt grafikkort. Ett 1070 skulle göra susen och kan hittas för under 2000 kr hÀr pÄ marknaden

Jag antar att det Àr kortet med GDDR5 minne och inte GDDR4?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Mattias10:

Det beror pÄ vilken upplevelse du söker. 1080p 60 fps borde inte vara nÄgot problem. Men om det Àr en bÀttre upplevelse du söker sÄ rekommenderar jag starkt att du uppgraderar ditt grafikkort. Ett 1070 skulle göra susen och kan hittas för under 2000 kr hÀr pÄ marknaden

Jag antar att det Àr kortet med GDDR5 minne och inte GDDR4?

Tack för svar, speciellt med tanke pÄ hur vag min frÄga var. Yes, GDDR5. Det skulle bli lite för dyrt eftersom att jag inte gör sÄ mycket annat som krÀver ett bÀttre grafikkort. Tror jag slÄr till pÄ GTA V och en handkontroll

PermalÀnk
Lego Master ★
●

Det har mest blivit Generation Zero hittills för mig, mest för att ungarna gillar att titta pÄ (kan du spela "pang", pappa?).
Kommer dra pÄ kurs i januari, dÄ ska Stadia gÄ varm pÄ jobbdatorn pÄ kvÀllarna, hoppas hotell-wifit Àr up to scratch, annars fÄr vi se vad 4G kan göra.

Visa signatur

* VÀnsterhÀnt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* đŸ–„ïž i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | đŸ’» Surface Go 3
* ⌚ G915 Tactile | ⌚ G13 | đŸ–±ïž G502 X | 🎧 Pro X | đŸŽ™ïž QuadCast | đŸ“č EOS 550D | đŸ•č X52 Pro | 🎼 Xbox Elite 2
* đŸ“± Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | đŸ“ș 65" LG OLED | đŸŽžïž Nvidia Shield

PermalÀnk
Relik 📜 ★
●

Kan meddela jag gjorde refund (no joke) pÄ RDR2, för.. nÀr allt kom till kritan var jag totalt osugen. KÀndes bara som ett tvÄng, "det hÀr fÄr jag vÀl ta mig igenom nu". Helt fel sÀtt att ta mig an det spelet.

Har istÀllet börjat om i The Witcher 3. Jupp.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
â–Ș Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
â–Ș Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
â–Ș Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
â–Ș Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

PermalÀnk
Medlem ★
●

Är ingen gamer pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Köpte Doom (2016) och Wolfenstein (2017) för 133:- (bundled) pĂ„ Steam hĂ€rom dagen. Har testat lite pĂ„ min 5120*2160 och det funkar fint. Är usel pĂ„ spelen dock, behöver lĂ€ra mig anvĂ€nda w, a, d, s-tangenterna bara. Det gĂ„r vĂ€l sĂ„dĂ€r.

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K