Permalänk
Medlem

thx!

Bautasten på stadia, bara adda för den som vill.

Skrivet av confusedcake:

2XWLD6M8YLA3L2H(Y) Ta bort parateser

Permalänk
Medlem

Jag är fortfarande på jakt efter en kod om någon har en över

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

C0KBHTPG(7)2ZB20RE Ta bort parateser

Permalänk
Medlem
Skrivet av confusedcake:

C0KBHTPG(7)2ZB20RE Ta bort parateser

Herregud, helt gratis dessutom. Tack så mycket, och god fortsättning 🎅

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Jag är väldigt intresserad av att ta och beställa ett premiere edition och testa denna tjänst, står och velar mellan detta eller att köpa ett xbox one s. Stadia vore ju det bästa om det fungerar bra här hemma.
Undrar däremot om någon vet hur lång leveranstid det är just nu? Beställer man nu får man en kod skickad till sig på en gång så man kan börja testa eller måste man vänta på att paketet med kontrollen och chromecasten kommer fram?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meenaze:

Jag är väldigt intresserad av att ta och beställa ett premiere edition och testa denna tjänst, står och velar mellan detta eller att köpa ett xbox one s. Stadia vore ju det bästa om det fungerar bra här hemma.
Undrar däremot om någon vet hur lång leveranstid det är just nu? Beställer man nu får man en kod skickad till sig på en gång så man kan börja testa eller måste man vänta på att paketet med kontrollen och chromecasten kommer fram?

Jag fick koden efter att paketet skickats från Google men innan det anlände till mig. Så troligtvis inte direkt vid beställningen om dom inte ändrat tillvägagångssätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Skicka PM om ni vill ha ett buddypass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eka123:

Jag fick koden efter att paketet skickats från Google men innan det anlände till mig. Så troligtvis inte direkt vid beställningen om dom inte ändrat tillvägagångssätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för svaret, jag kanske avvaktar lite till och se om jag kommer över ett buddypass. Annars så blir det nog en beställning

Permalänk
Medlem

Om man spelar Destiny 2 och inte köpt season pass än så ingår det ju i Destiny the Collection, och aktiveras på alla plattformar när man länkar in Stadiakontot. Jag betalade en i tråden ovan 200kr för en buddykod vilket jag tycker är rimligt.

Permalänk
Medlem

Roadmap 2020. Känns lovande med så många kommande spel! 😁

When Stadia launched in November, we delivered a great gaming experience for players, and we continue to work toward our long-term vision for the future of gaming. Stadia is an evolving platform, and we've been busy in the two months since launch adding great content, features and ways to play. Among others, we have:

Added more great games to the Stadia library, including six titles to Stadia Pro
Welcomed Typhoon Studios to our Stadia Games and Entertainment family
Updated all Chromecast Ultras so you can play Stadia on more screens
Rolled out more features to Stadia including Google Assistant functionality and Achievements
Delivered a multiplayer first for gamers with Stream Connect's debut in Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Surprised Stadia founders with a second buddy pass to game with more of their friends.

We have a lot more planned and will continue to work hard toward delighting gamers with our vision for Stadia. Looking at our upcoming lineup, we are tracking more than 120 games coming to Stadia in 2020, and are targeting more than ten games in the first half of this year alone that will be only available on Stadia when they launch. We’re working with our partners to share more on those games soon.

Gamers can expect more features coming to Stadia in Q1 and beyond. A key benefit of our platform is that we can add these features without any updates or downloads, and we’re starting to roll out the following over the next three months:

Support for 4k gaming on the Web
Add further Assistant functionality when playing on the Web
Support additional Android Phones
Wireless gameplay on the Web through the Stadia controller

There is a lot more in store for this year. In the meantime, we hope gamers are gearing up for some great new games and experiences. Toward the end of this month, we will share more about the games coming to Stadia Pro in February.

We appreciate all of the support and feedback we've had with our earliest fans, and we hope they're as excited about 2020 as we are.

______

By: Stadia Team

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Någon som har en inbjudningskod över till mig? Har precis beställt kontroll och grejer men idag är visst sista dagen att få hem Tomb Raider om jag förstått det hela rätt? Vore tråkigt att gå miste om det..

Permalänk
Medlem

Är fortfarande intresserad av ett buddy pass, skicka gärna pm.

Betalar givetvis

Permalänk
Medlem

Nu är februaris spel live! Ska precis prova Metro Exodus 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Nu är februaris spel live! Ska precis prova Metro Exodus 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Riktigt bra spel i februari. I den här takten kommer ju spelen man har aldrig ta slut. 😁

Permalänk
Medlem

Jag har ett Buddy pass om någon vill ha. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericb:

Jag har ett Buddy pass om någon vill ha. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tar den jättegärna! Betalar självklart en summa

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av car2ns:

Jag tar den jättegärna! Betalar självklart en summa

Skickat PM. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Dom här Buddy pass.. Säljs dom alltid eller ges dom bort med? Det vore fint.
Jag skulle vilja prova såklart. Men vad betalas det för dom?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Dom här Buddy pass.. Säljs dom alltid eller ges dom bort med? Det vore fint.
Jag skulle vilja prova såklart. Men vad betalas det för dom?

Jag har sålt två här på marknaden. En för 250 kr och en för 150 kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem

Jag har lagt ett Buddy pass på marknaden om någon är intresserad. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Letar efter Buddy pass, ger givetvis en peng för det!

Permalänk

Samma här. Swischar på momangen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Testat att spela lite och tycker det funkar bra. Chrome på PC då.

Har en Sony AndroidTV, som jag side-loadade in Stadia appen på, men verkar inte funka. Bilden dyker upp vänd 90 grader och ingen input funkar.

Side-loadade in en modifierad Chromium version och satte den på "visa i datorläge". Kunde starta upp och köra, men spelet stängdes av flera gånger pga dålig uppkoppling.

Väldigt konstigt, för TV'n har jag uppkopplad med kabel direkt in i modemet, medan dator är bakom en vägg (betong tror jag), ungefär 8 meter bort och kör med Wifi.

Antar då att TVn inte klarar av det...

Så tänkte köpa en Chromecast Ultra. Väntar på den nya som ska komma med AndroidTV. Sökt och letat men hittar inget mer än rykten som kom för någon vecka sen. Någon som hittat något mer, eller ifall Stadia ska släppas som app till nuvarande AndroidTV?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mirialia:

Testat att spela lite och tycker det funkar bra. Chrome på PC då.

Har en Sony AndroidTV, som jag side-loadade in Stadia appen på, men verkar inte funka. Bilden dyker upp vänd 90 grader och ingen input funkar.

Side-loadade in en modifierad Chromium version och satte den på "visa i datorläge". Kunde starta upp och köra, men spelet stängdes av flera gånger pga dålig uppkoppling.

Väldigt konstigt, för TV'n har jag uppkopplad med kabel direkt in i modemet, medan dator är bakom en vägg (betong tror jag), ungefär 8 meter bort och kör med Wifi.

Antar då att TVn inte klarar av det...

Så tänkte köpa en Chromecast Ultra. Väntar på den nya som ska komma med AndroidTV. Sökt och letat men hittar inget mer än rykten som kom för någon vecka sen. Någon som hittat något mer, eller ifall Stadia ska släppas som app till nuvarande AndroidTV?

Planen är att det ska komma till android tv. Frågan är bara när och om alla tv apparater får det. Om du inte har Stadiakontrollen så rekommenderar jag att du köper premier edition från Google Store. Då får det både handkontroll och CC ultra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Planen är att det ska komma till android tv. Frågan är bara när och om alla tv apparater får det. Om du inte har Stadiakontrollen så rekommenderar jag att du köper premier edition från Google Store. Då får det både handkontroll och CC ultra.

Jag håller med. Köp ett premiere edition! Det är oklart när den där nya CCn med Android TV kommer och även när/om dom tänkt släppa någon app till all TV med inbyggda Android TV. Du behöver en handkontroll om du ska köra på Chromecast ändå. Samt att det ingår 3 månader Stadia Pro i premiere, vilket du kommer vilja testa då många spel stöder 4k. Lägger du ihop "värdet" av detta paketet så får du ju en Chromecast ultra för typ 300kr. Då har jag inte räknat med alla spel du kan claima gratis med Pro. Finns en del guldkorn där.

För övrigt så tror jag du kommer bli positivt överraskad av upplevelsen på Chromecast. Jag tycker det är en helt annan kvalitet i bilden gentemot att köra på dator.

Permalänk
Medlem

Hej, har bekymmer att köpa spel från stadia. Prenumerera är inga problem. Satt med support i 2h timmar igår och de kan inte hitta felet.

Blev dirigerad till google pay som inte såg något fel med mina kort.

Testat paypal samt ett annat kort. Inget funkade.... tredje alternativet är google play presentkort, men detta är såklart inte möjligt att införskaffa/aktivera i sverige.

Finns det någon vänlig själ som kan köpa red dead redemtion åt mig ? Betaöar såklart men inget av mina kort eller paypal vill funka. De hittar inte felet.

Alternativt om någon har en lösning på mitt bekymmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Badmondy:

Hej, har bekymmer att köpa spel från stadia. Prenumerera är inga problem. Satt med support i 2h timmar igår och de kan inte hitta felet.

Blev dirigerad till google pay som inte såg något fel med mina kort.

Testat paypal samt ett annat kort. Inget funkade.... tredje alternativet är google play presentkort, men detta är såklart inte möjligt att införskaffa/aktivera i sverige.

Finns det någon vänlig själ som kan köpa red dead redemtion åt mig ? Betaöar såklart men inget av mina kort eller paypal vill funka. De hittar inte felet.

Alternativt om någon har en lösning på mitt bekymmer

Vet inte vad felet kan vara. Prova med någon annans kört, typ familjemedlems.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Badmondy:

Testat paypal samt ett annat kort. Inget funkade.... tredje alternativet är google play presentkort, men detta är såklart inte möjligt att införskaffa/aktivera i sverige.

Löste det sig? Såg att det var många andra som hade betalningsproblem i början, men det verkar som att det löste sig efter några dagar.

Google Play-presentkort finns i Sverige. Vet att Coop runt hörnet hos mig har det. Har tidigare sett det i någon ICA-butik också.

Permalänk
Medlem

@Ofi:
Hej inte testat igen, blev så irriterad att jag sket it, haha. Testat spela pubg nu dock, men jävlar vilken kass grafik får bättre på min ipad ( 6th generation )

Har 0% i packet loss, endå så buffrar skärmen sig ibland. En rent allmän dimma över spelet och man sitter och kisar med ögonen för att se vad som är vad.
Bara jag som upplever detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Badmondy:

@Ofi:
Hej inte testat igen, blev så irriterad att jag sket it, haha. Testat spela pubg nu dock, men jävlar vilken kass grafik får bättre på min ipad ( 6th generation )

Har 0% i packet loss, endå så buffrar skärmen sig ibland. En rent allmän dimma över spelet och man sitter och kisar med ögonen för att se vad som är vad.
Bara jag som upplever detta?

Låter märkligt! Har endast testat pubg en gång och blev inte imponerad av grafiken, dock inte så illa som du beskriver.

De andra spelen jag kör är snygga!