Permalänk
Medlem

Logitech G513 Carbon Tactile

Hejsan!

Säljer tebord p.g.a. byte till TKL.

Tangentbordet fick jag nytt genom reklamationsärende (trasig D-tangent) den 13 Juni 2019, men det första köptes 27 december 2018 (inet). Kvitto finns.

Det är rengjort med tryckluft och fuktig trasa i den mån som varit möjligt utan att ta loss tangenterna.

Det förra exemplaret hade en del problem med tangenter som inte ville sitta fast ordentligt om man tagit av dem för att rengöra och sen satte tillbaka dem. Därav har jag inte tagit av några tangenter på det nya bordet. Skulle även avråda nästa ägare från att göra detta då det verkar vara ett genomgående problem för denna typen av tangenter (Romer G Tactile)

Annars har bordet fungerat mycket bra!

Har originalkartong och alla tillbehör. Dessa är oanvända eftersom jag fick dubbel uppsättning efter reklamationen.

Kan hämtas i Malmö, men även skickas. Lägg lite bud så kör vi tills en vettig nivå uppnåtts!
Edit: Glömde nämna att jag är i Stockholm 31 Dec- 2 Jan. Skulle även kunna ta med det dit upp vid lämplig affär.

Jag har en referens sen tidigare i den där tråden...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Får jag lov att lägga ett bud på 300kr + frakt för att kicka igång budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Får jag lov att lägga ett bud på 300kr + frakt för att kicka igång budgivningen?

Skickades från m.sweclockers.com

Skambud är fullt välkomna

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birkus:

Skambud är fullt välkomna

Tack så mycket, har själv ett G513 linear, hade varit kul att jämföra eftersom jag upplever den linjära som att aktiveringspunkten är för snabb. Man behöver knappt trycka ner tangenten för att den ska registrera ett tryck = en del felskrivningar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fortsätter budgivning till 450 kr plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Tack så mycket, har själv ett G513 linear, hade varit kul att jämföra eftersom jag upplever den linjära som att aktiveringspunkten är för snabb. Man behöver knappt trycka ner tangenten för att den ska registrera ett tryck = en del felskrivningar.

Skickades från m.sweclockers.com

Ajaj! Inget jag själv har upplevt, men det är väl desto större anledning att köra på

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 550 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

600 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sienar:

600 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Dear tillbaka det här budet, lägger budet på 500.

Permalänk
Medlem

Hej!

Kommer hålla i bordet tillsvidare. Vill inte släppa det långt under 1Tkr

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birkus:

Hej!

Kommer hålla i bordet tillsvidare. Vill inte släppa det långt under 1Tkr

Det är helt ok! Jag hoppar av. Elgiganten kommer ha erbjudande på tangentbordet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Det är helt ok! Jag hoppar av. Elgiganten kommer ha erbjudande på tangentbordet

Skickades från m.sweclockers.com

Har ju vart fasligt med bra erbjudanden sista tiden Får vänta nån månad eller två helt enkelt. Lycka till med det där också!

Visa signatur

5900X | 3080