Förlorade trådar / inlägg

Permalänk
Sötast

Förlorade trådar / inlägg

Bara jag som förlorat trådar och inlägg?
Ligger på 13000 jämt, 13001 med detta.

Kollar man denna: https://imgur.com/sxldiIg som togs för uppskattningsvis ett par månader sen så hade jag 89 skapade trådar, nu 87.
c:a 400 inlägg ser också ut att saknas.

Har någon form av rensning gjorts? ^^
Edit: när jag skapade denna tråden så uppdaterades inte min counter till 13001 / 88 trådar
Edit2: Var nog bara lagg tidigare, räknaren gick till 13001/88 efter en stund, men ursprungsproblemet ligger kvar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Allexz:

Bara jag som förlorat trådar och inlägg?
Ligger på 13000 jämt, 13001 med detta.

Kollar man denna: https://imgur.com/sxldiIg som togs för uppskattningsvis ett par månader sen så hade jag 89 skapade trådar, nu 87.
c:a 400 inlägg ser också ut att saknas.

Har någon form av rensning gjorts? ^^
Edit: när jag skapade denna tråden så uppdaterades inte min counter till 13001 / 88 trådar
Edit2: Var nog bara lagg tidigare, räknaren gick till 13001/88 efter en stund, men ursprungsproblemet ligger kvar.

Hej,

Det handlade om att räknaren tidigare räknat fel och tog med raderade inlägg, vilket nu är åtgärdat så att den räknar rätt.

Att det tar lite tid innan det uppdateras är en lite cachening (prestandauppsnabbning) som jag inte hunnit se över så den rensas när man postar inägg.
Det kan dröja ett par minuter, men sen rättar räknaren till sig.

Hojta gärna till om det är något annat skumt du upptäcker

Mvh // Anton

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Sötast
Skrivet av Klorixx:

Hej,

Det handlade om att räknaren tidigare räknat fel och tog med raderade inlägg, vilket nu är åtgärdat så att den räknar rätt.

Att det tar lite tid innan det uppdateras är en lite cachening (prestandauppsnabbning) som jag inte hunnit se över så den rensas när man postar inägg.
Det kan dröja ett par minuter, men sen rättar räknaren till sig.

Hojta gärna till om det är något annat skumt du upptäcker

Mvh // Anton

Tack Anton!
Då får min bild bevittna att jag rest i tiden!

Skickades från m.sweclockers.com