Vad spelar du i julhelgen 2019? đŸ•čïžđŸŽ…

PermalÀnk
Medlem
●

Generation Zero, Phoenix Point samt Àven gamla Baldurs Gate i vÀntan pÄ BG3.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

PermalÀnk
Medlem ★
●

Hmm
 Med tre barn och en hel del jobb i mellandagarna blir det inte mycket tid för spel men den tid som trots allt kan tĂ€nkas finnas blir det till att fortsĂ€tta med The Outer Worlds. Skulle tro att jag kommit ungefĂ€r halvvĂ€gs.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

PermalÀnk
Medlem ★
●

Generation zero och farcry 5 förhoppningsvis.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7 5800x / Fractal Design celsius s24 / asus rog crosshair 7 hero wifi / 32gb g.skill 3600mhz cl16 trident Z neo C / MSI Radeon RX5700XT Gaming X / samsung 970 EVO Plus 500gb nvme / Western Digital blue 500gb ssd.

PermalÀnk
Medlem ★
●

TÀnkte spela lite Blood & Wine pÄ Nvidia Shielden men det blir nog mest serier i slutÀndan.

PermalÀnk
Medlem
●

Det blir kusinlan med Age of Empires 2 och CS 1.5.

PermalÀnk
Medlem
●

Har börjat (för tredje gÄngen ) med Witcher 3, efter att Netflix-serien inspirerat.

PermalÀnk
Medlem ★
●

HÄller just nu pÄ med Deliver Us The Moon!
Och efter det kommer det nog bli att forsÀtta med Forza Horizon 4.
Men jag hoppas Àven att det kommer finnas lite tid för Daemon x Machina.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

PermalÀnk
Medlem
●

Blir PUBG med gubbarna/kompisarna mellan stöken, och nÀr det passar nÀr nÄn annan kan, trÄkigt att spela det sjÀlv.

PermalÀnk
Medlem
●

Wolfenstein II: The New Colossus - Klarade jag av storyn pÄ igÄr.
Planen för min del Àr att beta av storyn för 2 spel. Skyrim samt Thief som bÄda varit pÄ min todo lista lÀnge. Skulle jag hinna med fler blir det troligen Crono Trigger eller Agarest Zero.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Det blir onyttigt mÄnga timmar i Total War Warhammer 2 samt Battlefront 2, Swtor och lite Warhammer 40000 Mechanicus.

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av matteand:

Har börjat (för tredje gÄngen ) med Witcher 3, efter att Netflix-serien inspirerat.

Ja jag skaffade W3 för ett bra tag sedan med, men har ocksÄ börjat kÀnna ett sug efter Netflix serien som för övrigt Àr riktigt bra!

PermalÀnk
Inaktiv
●

MÄste ju spela Witcher 3 i samband med att Netflix slÀppte sin Witcher serie

PermalÀnk
Medlem ★
●

NĂ„tt humble choice spel

PermalÀnk
Medlem ★
●

Cars 2.
Kom pÄ att jag hade en ratt/pedaler liggandes i ett skÄp och -75% för spelet pÄ steam.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag har tÀnkt ta tag i Zelda BotW pÄ min switch. Det har legat orört i ett och ett halvt Är eller sÄ nu..

PermalÀnk
Medlem
●

Mario Odyssey och Octopath Traveler

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Warcraft III: Reforged var tanken, men de tabbad releasen sÄ... MS Röj.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

Som topic! Vad planerar du att lira nÀr det blir nÄgra lediga dagar?

Jag hoppas pÄ att kunna kötta Red Dead 2 pÄ PC. LÀr Àven bli en del Switch-spelande, kanske Return of the Obra Dinn som jag Àr vÀldigt sugen pÄ. Eller, Disco Elysium!

Jag hakar gÀrna pÄ lite RDR2 nÀr/om tid finns! (PC/PS4?)

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blir sÀkert cs:go med nÄgra bira

Visa signatur

I7 6800k@stock, Asus X99 A-II, 16gb ram med KYLFLÄNSAR, Ă„ssĂ„ ett 1080ti

PermalÀnk
Medlem
●

En hel del PUBG sÄ klart!
Jag ska Àven försöka klÀmma in nÄgra av mina nya köp RDR2, Far Cry 5/Primal samt Resident Evil 2. Tur att jag Àr ledig mycket i jul

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av emilakered:

Som topic! Vad planerar du att lira nÀr det blir nÄgra lediga dagar?

Jag hoppas pÄ att kunna kötta Red Dead 2 pÄ PC. LÀr Àven bli en del Switch-spelande, kanske Return of the Obra Dinn som jag Àr vÀldigt sugen pÄ. Eller, Disco Elysium!

KÀnns tryggt att det finns fler störda sjÀlar som Àr sugna pÄ Disco Elysium

Skall bara avsluta Unawowed först, eftersom det till min stora förtjusning dök upp pÄ Game Pass. blir det inte ett köp av Disco sÄ finns RDR2 och W3 högt upp pÄ listan.

Det kan bli en bra jul trots vÀdret

PermalÀnk
Medlem
●

Civ 5 och Mutant e planen

PermalÀnk
Medlem ★
●

Börjar nÀrma mig slutet pÄ Resident Evil 2 och har Metro Exodus och Generation Zero ligger pÄ lager (BF köp bÄda tvÄ), vilket skulle ni vÀlja (bÀgge PS4)?

Visa signatur

Dator: Mac

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blir vÀl det gamla vanliga. WoW.
Sen blir det sÀkert lite Assassin's Creed Odyssey ocksÄ, efter att ha "klarat ut" Origins en gÄng.
Sen vet man ju aldrig vad man kÀnner för om nÄgra dagar, inte jag iaf.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Inget speciellt, mindre ledigt under julhelgen ocksÄ Àn normalt sÄ, massa firande, hÀlsa pÄ folk o skit man ska göra.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ska försöka spela fÀrdigt Halo: Reach sÄ jag kan gÄ online med gott samvete och kötta lite. Men livet gÄr före och vill inte "tvinga" mig igenom spelet sÄ spelar en bana nÀr jag blir sugen.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Superhot. Gratis pÄ Epic Store sÄ varför inte
Blir vÀl ocksÄ lite Insurgency Sandstorm och möjlgtvis en replay av RAGE.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

PermalÀnk
Medlem ★
●

Det blir en himla massa Path of Exile.

TÀnkte ocksÄ köra igenom gamla hederliga Eye of the Beholder-serien, som jag köpte pÄ nytt pÄ GOG's rea nyligen. Det Àr nog 20 Är sedan sist, sÄ det ska bli vÀldigt skoj! Det Àr nÄt speciellt med jul och retro, helt klart.

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

PermalÀnk
Medlem
●

Förmodeligen nÄgon form av Familjespel pÄ brÀda

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

PermalÀnk
Medlem ★
●

Tekken 7

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.