Permalänk
Medlem

Rädda Julen! Söker FX Propp!

Söker desperat efter en billig FX Propp för att rädda polarens sons RDR2 jul!

Kompisen har redan bytt ut det gamla grafikkortet som julklapp (650 TI Boost mot ett RX 480 8 GB)

Det kanske var naivt att tro att det skulle funka med Phenom II X6 1090T när minimum spec
är FX x6 6300... Nu är det SSE 4 instruction set som sätter käppar i hjulet inte prestandan i sig:(
Men då den drar senaste GTA så var vi ganska säkra tyvär.....

Är det ngn som kan tänka sig släppa en FX 6300 eller bättre FX propp för en billig peng?

Killen kommer bli rejält besviken när han vaknar i morgon och det inte fortfarande funkar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tror jag har en FX prolle som ligger hemma. Tyvärr så jobbar jag till 18 idag och imorrn.
Finns i Västervik i så fall. Kan kolla r Jag kommer hem och återkomma

Permalänk
Medlem

Jag har en FX 8320 och ett moderkort liggandes.

Om du orkar åka hit (Eskilstuna) så kan du få dem. De har legat och dammat i kartongen några år sedan jag uppgraderade lillebrorsans dator. Har inte möjlighet att funktionstesta dem tyvärr, funkade utan anmärkning senast de användes.

Visa signatur

[1700X] [B350 mITX] [32GB DDR4@3000MHz CL15] [Vega 56] [Nano S] [D15S] [Win 10 Pro]

Permalänk
Medlem

Verkar som det har löst sig han har hittat på eget håll, tack endå gott folk och GodJul!

Permalänk
Medlem

@UncleDirty: OK!

Ger bort det till en annan som hörde av sig då.

God Jul!

Visa signatur

[1700X] [B350 mITX] [32GB DDR4@3000MHz CL15] [Vega 56] [Nano S] [D15S] [Win 10 Pro]