Battlefield: Bad Company 2 - Ny svensk server

Permalänk

Battlefield: Bad Company 2 - Ny svensk server

Spelar någon detta underbara spel fortfarande? Det har nämligen öppnats en svensk server nu för första gången på flera år. Detta är alltså den enda svenska servern på BFBC2 för närvarande: SWEDEN 2020 - Harvest Day 24/7 - 1000

Såg den för första gången för ett par dagar sedan och vore kul om några andra SweClockers kunda haka på och befolka.

Permalänk
Medlem

@BC2 Nörden: Det var längesedan. Tack för tipset.

Permalänk

@graphix: Skulle du råka träffa mig på servern är mitt BC2 ID" Nolltolerans"
Jag brukar joina servern och ta en kopp kaffe där under tiden för att "seeda" så att
fler personer ser servern. Den är tyvärr tom alldeles för mycket, kanske inte så
konstigt i och med att den är nyöppnad men får bra ping där så det vore kul om fler
svenskar kunda droppa in. Än så länge kommer det mest in Tyskar, Danskar,
Amerikaner.

Permalänk
Medlem

Detta skall absolut kollas. Älskar det spelet, men svårt att hitta bra servrar. Så jag hoppar in, kanske redan ikväll

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Var inne och pangade lite snabbt nu på kvällen. Var ett roligt game och jag kommer att återkomma till servern varjegång jag får tillfälle.

Nickar "InZzAn" i BF:BC2

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Avstängd

Riktigt kul, detta är en av det bästa Battlefield spelet. Kanske kommer in en sväng.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks Gaming

Kul men tråkigt att ni bara kör den tråkigaste kartan i spelet xD

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|