Nätverksprylar - Routers och switch

Permalänk
Medlem

Nätverksprylar - Routers och switch

Rensar inför en flytt Allt har funkat fint men man byter ju då och då... Så säljer av lite.

Linksys WRT1900AC - 2.4Ghz & 5Ghz - 600 kr
Asus RT-AC5300 - 2.4Ghz & 5Ghz Triband - 800 kr SÅLD
Asus RT-AC87U - 500 kr SÅLD
Ubiquiti Edge Router Lite - 400 kr
D-link DGS-120-24 - 500 kr

Allting är ca 2-5 år gammalt ungefär. Men lite använt. Med originalladdare till allt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk

Bjuder 800 för Asus RT-AC5300 - 2.4Ghz & 5Ghz Triband

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

PM

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

Finns edge routern kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

bjuder 850:- + frakt för Asus RT-AC5300

Permalänk
Medlem

Asus-grejerna sålda. Övriga är kvar men det är hugg på sakerna märker jag. Men först till kvarn gäller och då helst utsatt pris + frakt eller hämta. ca 100 kr frakt om jag lyckas hitta lite paket att skicka i.

Permalänk
Medlem

Blir gärna av med övrigt som är osålt. Någon?

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Swedie: Lite sugen på linksysen. Vad tror du frakten på den kan gå på?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

@NordhNet: tidigare paket har kostat 160 kr ungefär om jag gör ett eget paket, så räcker du står för 100 kr så står jag för resten. Funkar?

Permalänk
Medlem

@Swedie, har du kvar linksys? Kan hämta samtidigt som övriga😅

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Swedie:

@NordhNet: tidigare paket har kostat 160 kr ungefär om jag gör ett eget paket, så räcker du står för 100 kr så står jag för resten. Funkar?

Det var väldigt vänligt. Jag får dock fundera lite då jag fått ett annat förslag på lösning. Var inte rädd att släppa den till någon annan under tiden 🙂

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord