SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg musmatta! Blev en beställning.

Permalänk
Medlem

@Wastafari: Om det är PostNord så kan du legitimera dig i deras app och sedan dela med dig av streckkoden till någon du litar på, krävs då inte legitimation vid uthämtning.

Edit: Såg nu att det var DHL. :/

Visa signatur

[Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5] [Samsung Galaxy Z Flip 4]
[Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2] [LG 34WN750-B]

Permalänk
Medlem

Hade gärna beställt en fast det är svårt för mig att hämta ut den från ett DHL service point ifall man inte kan fixa en utkörning emot en summa från DHL till dörren. Himla snygg matta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Är sjöman, och råkar titt som oftast ut för långsamma leveranser som ramlar in hos ombudet lagom tills jag dragit till havs.

Det brukar aldrig vara några som helst problem att få liggetiden förlängd, bara att maila/ringa ombudet och be om det. Skickas det som rek måste dock avsändaren begära förlängningen, men det tror jag knappast är aktuellt här

Är ju ett altenativ faktiskt! tack för tipset

Skrivet av Yaana:

Edit: Såg nu att det var DHL. :/

iof, mitt DHL ombud är en liten skitbutik som brukar ha dålig koll på paketsystemet x) Finns risk att de glömmer förlänga tiden eller har jag tur glömmer de att skicka tillbaka ifall det ligger förlänge lol. (skojja, de är säkert jätteduktiga)

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastafari:

Är ju ett altenativ faktiskt! tack för tipset

Kom på att jag ringt Postnord och bett dem förlänga nån gång när de inte svarade hos ombudet. Funkade bra också, ytterligare ett alternativ. Vill också minnas att det förvånande nog inte dröjde mer än några minuter i telefonkö innan man fick snacka med en handläggare.

Edit: eller Postnord kanske inte fanns som alternativ? Det borde väl hursomhelst funka med DHL också.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Bredare än vad jag tänkt mig då jag kör TKL-tangentbord, men jag röstade ju själv på denna designen när det begav sig och då måste man ju följa upp... Beställd!

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D || Powercolor AMD Radeon RX 6800 16Gb || G.Skill Flare X 16GB 3200MHz CL14 || Gigabyte B550I Aorus Pro AX || LG 27GL850 QHD IPS 144 Hz || Samsung SSD 970 EVO Plus 1TB || Samsung SSD 960 EVO 250GB || Corsair SF600 || Louqe Ghost S1 Limestone || 2xMedium Tophat med 2xNF-F12 + 2xNF-A12x25 || Noctua NH-L12

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Dimestam:

Klarna och Paypal är vad som erbjuds i dagsläget. Just nu finns inga planer på att lägga till Swish.

Klarna funkar perfekt!

Swish är inte att leka med... hade för ett tag sedan lite för stort inflöde på min swish och banken spärrade varenda konto och tjänst jag har hos dem... anklagade mig för pengatvätt, vilket det inte alls handlade om

Var ett jäkla bök att reda ut och få ordning på

Kanske annorlunda om man står som företag på swishen

Visa signatur
Permalänk
Jubileumsmästare

Den kunde väl ha varit ett par storlekar större.

Men klart jag beställde en, väntat på en fin musmatta från Sweclockers bra många år!

Visa signatur

9900K | 970 EVO | 32GB G.Skill Trident Z Neo | 2080Ti
Asus ROG Maximus Extreme XI | Lian-Li PC-O11 Dynamic
Pok3r | G503 | Schiit Bifrost Über | Schiit Lyr
Hifiman HE-500 | HP Omen X Emperium 65
https://www.sweclockers.com/galleri/14987

Permalänk
Medlem

Hur ligger kanten mot armen om man låter armbågarna vila utanför mattan?

Visa signatur

Ei bor i stockholm och tar inget ansvar för allt som han säger
7900, 64 gig ram, radeon r290
Solna arbetscenter

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Ei:

Hur ligger kanten mot armen om man låter armbågarna vila utanför mattan?

Jag har inte märkt av något under tiden jag har använt mattan. Är inget vasst eller annat obehagligt som sticker upp från sömmen så borde inte vara något problem.

Permalänk
Medlem

Snygg design men riktiga frågan är:
Hur är glidet vs en QcK - eller annan gamingmatta?
En QcK har riktigt DÅLIGT glid in my opinion oavsett vilken mus man än provat.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk

Väldigt snygg layout men vid den prislappen finns många konkurrenter.

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Medlem

Blev fan en beställning iaf, måste ju supporta bästa sidan som finns

Permalänk
Medlem

@Dimestam:

Jag går i tankarna att försöka matcha min mus till mattan på något sätt. Har ni någon hex, cmyk, rgb, pantone eller vad allt nu heter? Viktigast är väl orange.

Permalänk
Permalänk
Geeks
SweClockers

Tyvärr måste jag meddela att leveransen av musmattorna har blivit försenad. Alla som beställt ska även ha fått mail om detta.

Enligt den kinesiska producenten skulle musmattorna anlända till Sverige den 6 januari, vilket skulle gett oss god marginal till att hinna behandla alla ordrar inför det utlovade leveransdatumet den 20 januari.

Transporten från Kina drar dock ut på tiden och sedan en tid tillbaka befinner sig musmattorna hos tullen i Polen. När den polska tullen väl behandlat sändningen kommer det sedan att ta ytterligare några dagar innan musmattorna anländer till distributörens lager i Katrineholm för vidaresändning utlämningsställena. Exakt hur lång tid detta kan ta går tyvärr inte att säga i dagsläget, men vi gör givetvis vårt bästa för att skynda på leveransen.

Jag ber så mycket om ursäkt för förseningen och hoppas att ni kan hålla ut ett litet tag till!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Tyvärr måste jag meddela att leveransen av musmattorna har blivit försenad. Alla som beställt ska även ha fått mail om detta.

Enligt den kinesiska producenten skulle musmattorna anlända till Sverige den 6 januari, vilket skulle gett oss god marginal till att hinna behandla alla ordrar inför det utlovade leveransdatumet den 20 januari.

Transporten från Kina drar dock ut på tiden och sedan en tid tillbaka befinner sig musmattorna hos tullen i Polen. När den polska tullen väl behandlat sändningen kommer det sedan att ta ytterligare några dagar innan musmattorna anländer till distributörens lager i Katrineholm för vidaresändning utlämningsställena. Exakt hur lång tid detta kan ta går tyvärr inte att säga i dagsläget, men vi gör givetvis vårt bästa för att skynda på leveransen.

Jag ber så mycket om ursäkt för förseningen och hoppas att ni kan hålla ut ett litet tag till!

Jag åker på semester till Thailand 31'a januari så bara det kommer fram innan dess är jag nöjd! Har inge bråttom med denna musmatta. Fråga det fanns ingen möjlighet att lämna kommentar till ordern så fick ingen möjlighet att lämna önskemål angående val av DHL ombud. Är detta nått som är möjligt dvs välja ombud?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Joakim Ågren:

Jag åker på semester till Thailand 31'a januari så bara det kommer fram innan dess är jag nöjd! Har inge bråttom med denna musmatta. Fråga det fanns ingen möjlighet att lämna kommentar till ordern så fick ingen möjlighet att lämna önskemål angående val av DHL ombud. Är detta nått som är möjligt dvs välja ombud?

Du får mail när leveransen är på ingång och det brukar inte vara några problem att ringa transportbolaget (DHL) och be dom hålla paketet ett litet tag extra.:)

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Tyvärr måste jag meddela att leveransen av musmattorna har blivit försenad. Alla som beställt ska även ha fått mail om detta.

Inte för att jag har bråttom med att få leveransen men ville bara påpeka att jag ej har fått något mail ang några förseningar.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Swesic:

Inte för att jag har bråttom med att få leveransen men ville bara påpeka att jag ej har fått något mail ang några förseningar.

Ajdå, kollat så att det inte fastnat i spam? Såg att det var några mail som studsade, sannolikt pga. typos vid beställningen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

@Dimestam:

Jo, har gått igenom hela sortimentet

Men ingen fara, fick den information jag sökte hör på forumet

Permalänk
Lego Master

Nu börjar jag faktiskt bli lite hypad. Från början beställde jag den mest för att stödja Geeks, och för den var lite kool. Nu vill jag faktiskt använda den också!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Bussovi_ by XHI

Nooooo!

Jag som hoppades få hem det lagom till min födelsedag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har den polska tullen äntligen släppt våra musmattor! Om allt går vägen dimper de in på lagret mot mitten/slutet av nästa vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Nu har den polska tullen äntligen släppt våra musmattor! Om allt går vägen dimper de in på lagret mot mitten/slutet av nästa vecka.

Finns det nån uppdatering angående leveransen från Polen?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Joakim Ågren:

Finns det nån uppdatering angående leveransen från Polen?

Enligt trackingen ska musmattorna anlända till lagret under morgondagen. Sedan är det upp till distributören att få iväg alla ordrar så snart som möjligt.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har den första sändningen musmattor ankommit till lagret, så mattor börjar skickas från och med idag.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Lego Master

Woop! Ny matta till helgen då hoppas vi!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Yes! Hoppas den dyker upp till helgen då. Min nuvarande matta kryper nog snart iväg.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Expertgissare

Då är det bara att hålla tummarna att det dyker upp innan helgen, får man passa på att städa skrivbordet tills dess

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB