SweClockers musmatta på lager för omgående leverans

Permalänk
Medlem

Satt ju fint med en ny musmatta - som jag faktiskt gått i tankarna på att införskaffa också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thor:

Det var då inte en billig matta och kan ju säga att 90x30 är de bästa måtten, något för nästa gång kanske

Blev trots mitt kokande småländska blod ett köp, för så mycket värde o underhållning genom åren kan jag unna er en liten slant & gratis-pr x)

EDIT: Gissar att ni vet detta, men utifall ni inte gör det. Merchants stödjer inte köp genom klarna med bank-id!

Nej usch! 30 hög (som min nuvarande) är på tok för lågt. 900x400 låter ju alldeles utmärkt i mina öron Kanske får bli en julklapp till mig själv här alltså

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Oj då! Vi kikar på det under morgondagen. Don't worry, musmattorna lär inte ta slut till dess om tanken var att beställa en mugg samtidigt.

Ok, bra. OT så åkte jag förbi dig i morse vid korsningen vid Dalapalatset.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Ugga:
Tänkte också slå till på en fin mugg att ha på jobbet i samma veva. 120kr frakt

Fint med hexagonerna tänker tillbaka på fredagspanelsväggen. kanske kommer fler mattor framöver med olika panelmotiv genom tiderna? 400x900mm putsad källarvägg som underlag?

Visa signatur

2500k | Noctua NH-U14S | Sabertooth Z77 | 16Gb Vengeance
3850 † 5770 † 660ti † 970 |

Permalänk
Medlem

snygg och allt, men tyvärr klarar jag inte av mattkanten.

Permalänk
Skäggig legend

Jag kan nog vara de första som beställde! 13:57 untz... blir najs till skrivbordet! Mumma!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

Precis kollat efter en musmatta med de måtten. Blev givetvis en beställning direkt 🙏

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600
Moderkort: Gigabyte B550
Minnen: G.Skill Trident Z 2x8gb 3600mhz
GPU: MSI RX6800XT GAMING X TRIO
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic

Permalänk

@XHI: Slängde iväg min beställning vid 12:47 Men jag håller med, riktigt snygg och ska bli kul att få hem! Kommer passa bra med min nya mus och mitt nya tangentbord.

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk
Medlem

Snygg, hade klippt en om jag inte köpt en ny för ett par veckor sedan. Priset är lite i överkant av vad man får kan jag dock tycka.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
99:e percentilen

Vad snygg den är!!

Frågan är bara hur jag ska kunna motivera att lägga 500 kr på något jag egentligen redan har (Razer Goliathus Speed Komplett Edition).

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Alldeles för petig med musmatta för köra någon random
Kan ej heller ha deskpads

Gillar designen dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleeZy:

Om det inte vore för att den kostade 1/6 av vad jag har som sjukskriven för tillfället så hade jag lätt köpt en.
Tråkigt att det är en begränsad upplaga.

Eller kommer ni ta in fler om intresset visar sig vara stort?

Köp en från aliexpress för under hundralappen. Inte exakt samma tryck förvisso, så är det trycket du är ute efter så finns det inte mycket göra.

Permalänk
Medlem

Snygg, fast 498 kr är ganska saftigt tycker jag för en musmatta.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

Var tvungen att köpa en, som jag har väntat! Ni har ju visat upp den i några videos, och ingen mer än jag har reagerat på det.

Snygg, för stor och dyr. Man får se om den får plats på bordet överhuvudtaget

Skulle uppskattat en "vanlig" storlek också Kanske kommer nästa gång?

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Galet najs, beställde en direkt.

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem

Dyrare än razer, hehmm nej tack

Permalänk

Vill ha en musmatta 20*30 cm, inte större!

Visa signatur

Gigabyte b550m aorus pro, AMD 5600X, Thermalright peerless assassin 120 se, 2x16GB Corsair, Asus RX 6600 , M.2 Kingston KC3000+WD Black SN750 SE, SSD Intel, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Vilken fin! Synd jag precis köpte en från SteelSeries och har inte råd men flera just nu, men nästa gång då jävlar... 🤪

Permalänk
Medlem

skulle gärna plockat en, men mitt skrivbord är bara 73x50 haha =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Trist med den extremt långa leveranstiden, hade blivit en julklapp annars.

Permalänk
Medlem

Snygg, lite sugen men har lagt ut så himla mycket på datorgrejer nu på en månad så även om jag vill ha musmattan så får det nog vara. Jag har endå en Steel Series Heavy nu som jag är ganska nöjd med.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

snart 2020 och den har inte ens rgb :&

Permalänk
Medlem
Skrivet av pb123:

Ser ut som ett Wooting one

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Jättefin och ser grym ut. Ganska dyr. Fast värt det!
Men fri frakt försvann när jag också ville köpa en mugg. Så nej tack.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Igelkott:

Jättefin och ser grym ut. Ganska dyr. Fast värt det!
Men fri frakt försvann när jag också ville köpa en mugg. Så nej tack.

Vi håller på att lösa detta, se Jacobs svar:

Skrivet av Ugga:

Står att det är fraktfritt i hela butiken men fungerar inte om man lägger till kaffemuggen, då blir det 79kr i frakt.

Skrivet av Jacob:

Oj då! Vi kikar på det under morgondagen. Don't worry, musmattorna lär inte ta slut till dess om tanken var att beställa en mugg samtidigt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

väntat sen det började snackas om detta, min XXL Wish-matta är bra jävla sliten, funderat på köpa en i väntan på denna. Men ÄNTLIGEN kommer den! fy faen vad gött! "Värt pengarna" pga den extremlånga väntan på release lol.

Insåg dock.. jag åker till Thailand den 21:a i tre veckor >.< måtte den inte skickas tillbaka dirr

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Wastafari:

väntat sen det började snackas om detta, min XXL Wish-matta är bra jävla sliten, funderat på köpa en i väntan på denna. Men ÄNTLIGEN kommer den! fy faen vad gött! "Värt pengarna" pga den extremlånga väntan på release lol.

Insåg dock.. jag åker till Thailand den 21:a i tre veckor >.< måtte den inte skickas tillbaka dirr

@Wastafari Skum sak att erbjuda kanske, men utan att veta return-to-sender-policyn/längden så kan jag sitta på'n åt dig här i Estocolmo om du så vill, o att den isf hämtas på T-Centralen bara.
Bara en tanke, PM:a om det låter intressant vetja.

Permalänk
Medlem

Måste säga att den var riktigt snygg!

Passade dock på att införskaffat 5st Corsair Gaming MM300 Extended Edition för 199:-/st nyligen.
Saknas 10cm på höjden, men 930x300 räcker gott. Återkommer efter 2030.

Permalänk
Medlem

Sedan det nämndes att en musmatta var på G har jag väntat och nu kom den. Klickade hem en direkt

Aldrig haft en så här stor musmatta då det ska bli intressant detta

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |