Permalänk
Medlem

i5 3570k 16gb DDR3 ram medmera

Hej.

Har lite diverse datorprylar att bli av med, slumpas iväg. Sakerna fungerade sist jag testade dem men har legat och skräpat i garderoben ett år nu så garanterar ingenting.

1. i5 3570k ivy Bridge (Max klockfrekvens 3,8 Ghz) socket intel 1155. K-modell=upplåst för överklockning. Prisidé 500:- (Får med ett passande moderkort i storleken mini-itx). Finns även vattenkylning som passar på som kan köpas till för 200:- (Antec kuhler 620)

2. 16gb ram DDR3 (2 moduler á 8gb) Prisidé 200:-

3. Nätaggregat 650w (Hx 650w - Corsair) Prisidé 200:-

4. 2st fläktar (1x120mm 1x200mm) + fläktkontroller digital med display (monteras i cd-läsarfacket 5,25") Prisidé 200:-

Ni kan nå mig på 0706941261
Köparen betalar eventuell Frakt
Kan hämtas 1 mil utanför Karlstad

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

16gb ram DDR3 200kr+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

i5 3570k + moderkortet för 500kr + frakt

Permalänk
Medlem

@Styler: Ja det är priset. Vill du ha det vänligen skicka över adress via sms eller ring så tar vi det därifrån.

Permalänk
Medlem

@Madz: Ja det är priset. Vill du ha det vänligen ring eller sms:a adress. Swish är kopplat till nummer: 0706537680

Permalänk
Medlem

i5 3570k & moderkortet för 600kr + frakt om det inte är sålt.

Permalänk
Medlem

@voorkis: Har inte fått något meddelande via sms eller blivit uppringd så påstår att det inte är sålt.

Permalänk
Medlem

Tjo! Tar gärna nätagget!

Permalänk
Medlem

1300kr + frakt för allt
Mvh

Permalänk
Medlem

Nätaggregatet är sålt.

Ram minnena inväntar jag betalning.

Kvarstår gör moderkort, processor, fläktar och fläktkontroller. Är du intresserad @voorkis så kan du få det paketet? Eventuellt har jag även ett 7970Ghz grafikkort beroende på om svärfar ville ha det eller inte också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allaaan:

Nätaggregatet är sålt.

Ram minnena inväntar jag betalning.

Kvarstår gör moderkort, processor, fläktar och fläktkontroller. Är du intresserad @voorkis så kan du få det paketet? Eventuellt har jag även ett 7970Ghz grafikkort beroende på om svärfar ville ha det eller inte också.

är intresserad utav cpu samt moderkort Skickade ett sms till det nummer du angav innan men fick inget svar

Permalänk
Medlem

@voorkis: jag nås på 0706941261

Permalänk
Medlem

@Raggz: Tack för budet, tyvärr är en del sålt det som finns kvar är: Moderkort med processor, vattenkylning samt fläktkontroller + fläktar. Prisidé 750 + frakt

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 500:- för moderkort+processor + frakt.

Visa signatur

folding@sweclockers
Gaming: Intel 13700kf @ 6.1GHz, ASUS PRIME Z690-A , 2x16GB 6000MHz DDR5 HyperX, 2x 1TB SN850 i RAID0, ASUS TUF 4080 SUPER 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av megalex:

Jag bjuder 500:- för moderkort+processor + frakt.

Hej det är tyvärr sålt nu.

Återstår gör fläktar, fläktkontroller, vattenkylning och eventuellt ett 7970ghz grafikkort (värsting för 5 år sedan, driver det mesta idag)

Skickades från m.sweclockers.com