Nintendo Switch, Pro Controller och 2 spel

Permalänk

Nintendo Switch, Pro Controller och 2 spel

Hej.

Säljer ett Nintendo Switch, en Pro Controller och spelen The Legend of Zelda - Breath of the Wild och Pokémon - Lets Go Pikachu.

Inköpt 2019-05-13 och kvitton, kartonger och alla tillbehör finns kvar. Uppskattad speltid är max 50 timmar så grejerna är i jättefint skick.

Nypriset för grejerna var strax över 5000 kronor, så jag hade tänkt mig 3000 kronor.

Prioriterar upphämtning men kan skickas mot förskottsbetalning om köparen står för fraktkostnaden.

Har ni några frågor eller vill lägga bud så gör det helst i kommentarsfältet.

Mvh Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Säljer du pro controllern löst?

Permalänk
Medlem

Om du accepterar Blocketpaketet - Börjar vi med första budet på: 2500kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Bor i Göteborg så förmodar att det blir frakt om du eller någon annan inte har vägarna förbi.

Budar 3000 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippman:

Säljer du pro controllern löst?

Jag är även intresserad av Breath of the wild, utöver handkontrollen. Hämtar i så fall

Permalänk
Skrivet av Zippman:

Säljer du pro controllern löst?

Hej. Jag säljer helst sakerna tillsammans, iaf till att börja med. Skulle jag inte få grejerna sålda så kan jag absolut tänka mig att sälja grejer löst

Skrivet av CooingPendulum:

Om du accepterar Blocketpaketet - Börjar vi med första budet på: 2500kr + frakt.

Hej. Jag accepterar endast upphämtning eller förskottsbetalning. Är inget direkt fan av Blocketpaket, då jag anser att det inte är ett dugg säkert för mig som säljare, så jag är inte intresserad av att skicka via den tjänsten.

Skrivet av Sienar:

Bor i Göteborg så förmodar att det blir frakt om du eller någon annan inte har vägarna förbi.

Budar 3000 + frakt.

Hej. Har inte vägarna förbi Göteborg, men jag kan absolut skicka grejerna om du önskar det?

Permalänk
Medlem

@Bacontree: jag kan förstå det jag lägger ett bud på 700 för dom två, utifall

Permalänk

3000 och upphämtning.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacontree:

Hej. Har inte vägarna förbi Göteborg, men jag kan absolut skicka grejerna om du önskar det?

Det önskas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3300 + frakt

Permalänk
Skrivet av tonka/lonka:

3000 och upphämtning.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Skrivet av Sienar:

3300 + frakt

Noterat! Du har det högsta budet Avslutar budgivningen runt lunchtid imorgon, då jag ändå inte kan skicka paketet förrän efter jobbet.

Permalänk

3400 med upphämtning.

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk
Medlem

3500 + frakt

Permalänk
Medlem

Jag går in med 3600 + frakt, om det inte ännu är för sent 😌

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Skrivet av tonka/lonka:

3400 med upphämtning.

Skrivet av Sienar:

3500 + frakt

Skrivet av markiiie:

Jag går in med 3600 + frakt, om det inte ännu är för sent 😌

Skickades från m.sweclockers.com

Alla bud är noterade. Det var lite större intresse än vad jag hade räknat med så jag låter budgivningen ligga till kl 15:00, så kontaktar jag sen vinnaren och kan lämna in paketet när jag har slutat jobbet 16:30

Permalänk

Grejerna är nu sålda till @markiiie