Permalänk
Medlem

Gör inte din modd att den blir mer stöldbegärlig, alla vill väl ha en sådan lättrullad väska?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mieriola:

Gör inte din modd att den blir mer stöldbegärlig, alla vill väl ha en sådan lättrullad väska?

Tack för komplimangen Jag håller hårt i den minsann, kanske ska sätta en GTX 590 logga på den...

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av NUKEGREEN:

Tack för komplimangen Jag håller hårt i den minsann, kanske ska sätta en GTX 590 logga på den...

Funderar på om man skulle lacka sin väska på ett speciellt sätt, behöver ju inte bli fantastiskt snyggt, viktigaste att det bli unikt.
Du skulle kunna lägga på en grön text "Nuklärgrön", sticker definitivt ut utomlands.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Funderar på om man skulle lacka sin väska på ett speciellt sätt, behöver ju inte bli fantastiskt snyggt, viktigaste att det bli unikt.
Du skulle kunna lägga på en grön text "Nuklärgrön", sticker definitivt ut utomlands.

Såg en amerikansk turist av modell äldre dam med sitt ansikte folierat över sin hard case väska. Ingen tog den väskan av misstag!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk

Älskar detta, alldeles för få som ens orkar försöka laga grejer idag. Detta skall provas när hjulen lägger av på min väska!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Givet val från ny!

Moddade min HH kabinväska då den inte gick att dra på marken utan att skämmas ihjäl, levde om något jävluskt..
på stenplattor över något torg var extremt pinsamt.
mjuka inlinehjul och det är ljudlöst!
exact samma fästen på min HH väska, tror den modellen är rätt vanlig oavsett märke.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unpoor:

Moddade min HH kabinväska då den inte gick att dra på marken utan att skämmas ihjäl, levde om något jävluskt..
på stenplattor över något torg var extremt pinsamt.
mjuka inlinehjul och det är ljudlöst!
exact samma fästen på min HH väska, tror den modellen är rätt vanlig oavsett märke.

OK... VARFÖR skrev jag inte upp vad och vart jag köpte hjulen.. hårdhet. mm..

Har ju en större HH 90 L trolley också som låter massor.. samma typ.. dööhh

nåväl.. hittar jag ett bra alternativ till bakelithjulen som sitter på så.. noterar jag det här..
Om inte får min egen skull! :- |

CHX home sweet home...