Permalänk
Medlem

The Boys

Missa inte denna !
Hade ingen aning att Garth Ennis låg bakom ytterligare en bra serie
Killen som är odödlig efter "Preacher".

Permalänk
Medlem

För folk som gillar serien Supernatural så är även Eric Kripke med o skriver The Boys. Sett 4 avsnitt hittills och gillar den skarpt!

Visa signatur

2500k @ 4.2GHz - Asus R9 290x - 16GB G.Skill 1600Mhz - Asus P8Z68 Pro Gen3 - Samsung 840 256GB / 500GB WD Black / Corsair TX650 V2 / Corsair H80 / Define R3

Permalänk
Relik 📜

Ni har väl sett teaser för S02?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

8,8/10 på imdb, det är ju helt jävla absurt. Visst är den sevärd och stundtals underhållande men är den bra? Nja. Är den ~9/10 bra? Hur kan man ens komma på tanken?

Det känns som att folk ger den en massa extra poäng enbart för att det är en superhjältefilm med en twist.

Jag blev i alla fall väldigt besviken efter all hype och min sambo slutade till och med att titta. Men det kanske bara är vi som är bittra...

(Ska tilläggas att vi båda tycker marvelfilmerna är ganska dåliga de med.)

Permalänk
Medlem

Älskar DC/Marvel men The Boys tycker jag är riktigt dålig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det är ju lite på tapeten nu med mindre "snälla" superhjältefilmer och serier.
Brightburn, Watchmen och The Boys.

Får väl se hur länge det går innan marknaden mättas helt av detta.

Men jag gillar ju Karl Urban.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Sjusovarn

FY SATAN SÄGER JAG BARA! Säsongsavslutningen var ju helt fantastisk! Bland det bästa jag sett!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Skriv in 3 juni i kalendern! Då har tredje säsongen av The Boys, även känt som Pojkspolingarna, premiär på Amazon Prime Video. Peppen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Skriv in 3 juni i kalendern! Då har tredje säsongen av The Boys, även känt som Pojkspolingarna, premiär på Amazon Prime Video. Peppen!

Ja, den längtar jag verkligen till!

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 10 Pro - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

Nu är tre avsnitt släppta av tredje säsongen.
Sedan blir det ett i veckan av resterande 5 avsnitt.

Se dom släppta avsnitten nu, eller vänta in fler ?! Hmm

Permalänk
Medlem
Skrivet av TechWolf:

Se dom släppta avsnitten nu, eller vänta in fler ?! Hmm

Alltid svårt.
Å ena sidan är det roligare att klämma alla på en gång.
Men å den andra sidan är det nära nog omöjligt att undvika spoilers.

Permalänk
Medlem

Inväntar tills hela är släppt. Kanske borde se gamla igen, typ glömt allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TechWolf:

https://youtu.be/5_xqb416S7o

Nu är tre avsnitt släppta av tredje säsongen.
Sedan blir det ett i veckan av resterande 5 avsnitt.

Se dom släppta avsnitten nu, eller vänta in fler ?! Hmm

Avvakta tills allt är släppt.

Det är tur att "The Boys" inte är en snackis på jobbet,s å risken för spoilers är minimal

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Såg precis första avsnittet av säsong 3. Tänker inte säga mer än att jag är sinnessjukt taggad på resten

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni om S3 nu när den är "över"?

Kul att igen avslutar med en redig fajt, men det känns som att dom höll tillbaka lite.
Och dom har ju pumpat upp splattret rejält jämfört med S2, men jag tycker ändå inte att det kändes lika "herrejävlar!" nån gång i S3.
Och cliffhangern var ju bara lite för ostig.
Hittills har dom ju avvikit lagom mycket från serien, men nu känns det som att dom gått lite för långt.
Grejen med en "fail-safe" för Homelander var ju en klockren del som det verkar att dom skippar nu.

Dold text
Permalänk
Medlem

Något besviken på sista avsnittet men Herogasm var däremot riktigt bra! Satt på nålar under hela det avsnittet!

Permalänk
Medlem

Gillade de två första säsongerna men säsong blir blev alldeles för woke för mig, verkar inte vara ensam om att tycka det heller. Säsong 3 blir nog den sista för mig.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Tycker denna serie är sanslöst bra och särskilt säsong 3, jag fastnar sällan för underhållning i någon form nuförtiden men denna gillade jag faktiskt

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte börjat på säsong 3, (det saknas ju inte direkt serier att titta på)
men nu när alla avsnitt är släppta så är det dax att plöja igenom dom.