SweClockers Meet & Geek i Stockholm den 6 december

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av drwlz:

Kan man slinka in senare om man har vägarna förbi, även om man inte bokar in sig?

Absolut, bara slinka in!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av FluFFen:

Jag kommer förbi om det det finns plats kvar.

Absolut, du är välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inaktiv

Yay!
Vi ses

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Bildexpert

Räknar med att vara där om ca 30 min. Är rejält hungrig så hoppas deras Fish n chips mättar!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Inne vid baren nu de håller på att fixa bord det är mycket folk här

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Kommer bli halvtimme sen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Så äntligen framme för er som inte hittat som jag skit svårt att hitta för bi fridays och stället har en svart markis och längst in

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@PlogarN97 @Rosslan @Tempel @tormentor @moreempty @Sawyar @FluFFen Tjena, hur går det? Personalen och jag börjar bli otålig.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Du får en namnskylt på plats!

Hade gått bra att skriva i pannan med tuschpenna...

Skrivet av Jacob:

@PlogarN97 @Rosslan @Tempel @tormentor @moreempty @Sawyar @FluFFen Tjena, hur går det? Personalen och jag börjar bli otålig.

Fick springa på lite ärenden. Åker från Blackeberg inom 5 minuter så är framme inom en timme.

Permalänk
Medlem

@Jacob: jag kom inte loss tyvärr :/ sorry för uteblivandet!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Inaktiv

/me hade en väldans trevlig kväll!
Tack för det, samtliga involverade : >

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Tack för ikväll! Mycket trevligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för en härlig kväll och att ni gör detta för oss medlemmarna

Permalänk
Inaktiv

Tack så mycket, väldigt trevlig tillställning!

Har ju gjort GIFs på Jonas och Kenneth så får väl bidra med en på Jacob också

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon193054:

Tack så mycket, väldigt trevlig tillställning!

Har ju gjort GIFs på Jonas och Kenneth så får väl bidra med en på Jacob också

http://jesperjarl.se/jacob.gif

Var detta någon aktivitet tidigt på kvällen eller var det först framåt småtimmarna som de svarta nitrilhandskarna åkte fram?

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av anon193054:

Har ju gjort GIFs på Jonas och Kenneth så får väl bidra med en på Jacob också

Inga i denna tråden vad jag kunde hitta!? Så langa fram dem

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk

Tack för ett trevligt möte! Var tvungen att dra iväg alldeless för tidigt för att mitt huvud inte skulle sprängas.

Tyvärr det enda bra jag har att säga om stället är att man kunde "gå runt hörnet och röka" = dricka egna.

Permalänk
Medlem

Trevlig kväll! Hoppas det blir en träff i vår

Tyvärr varit förkyld i veckan så energinivån var inte på topp för min del. Begav mig hem ganska tidigt pga detta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för en trevlig kväll, min andra och den mest avslappnade av de jag varit på. Kul!

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Bildexpert
Skrivet av tormentor:

Tyvärr det enda bra jag har att säga om stället är att man kunde "gå runt hörnet och röka" = dricka egna.

Måste nog ge dig medhåll där. Min Fish n' Chips var allt annat än märkvärdig (Findus gourmetfiléer är klart godare) och glassen helt utan karaktär. Apelsinjuicen var rätt god dock.

Umgänget i fråga var förstås härligt så jag tackar innerligt för arrangemanget! Det var trevligt att växla några ord med dig också tormentor.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tack allesammans för en helgrym kväll! Kul med så stor uppslutning trots kort framförhållning och juletider. Om du knäppte några kort, ladda gärna upp dessa här så syr jag ihop ett galleri.

Skrivet av anon193054:

Tack så mycket, väldigt trevlig tillställning!

Har ju gjort GIFs på Jonas och Kenneth så får väl bidra med en på Jacob också

http://jesperjarl.se/jacob.gif

Underbart!

Skrivet av Andreaz1:

Var detta någon aktivitet tidigt på kvällen eller var det först framåt småtimmarna som de svarta nitrilhandskarna åkte fram?

Det stannar mellan mig och @Gurt.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tack för ett riktigt trevlig kväll! Alltid skönt att träffa både gammla och nya vänner.
Stället va okay, ingenting speciellt. Iaf kan man inte klaga om 30kr hotshots...
Edit: och yes, jag lyckades vakna upp och ta mig till jobbet, trots vad @SchaaSchaa och några andra tänkte

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Jacob:

Tack allesammans för en helgrym kväll! Kul med så stor uppslutning trots kort framförhållning och juletider. Om du knäppte några kort, ladda gärna upp dessa här så syr jag ihop ett galleri.
Underbart!
Det stannar mellan mig och @Gurt.

Då jag vet vad som hände får ni muta mig

Tack alla för en trevlig kväll!

Permalänk
Medlem

Tack för supertrevligt umgänge igår, kul att detta styrdes upp på så kort varsel. Hoppas på fler tillfällen under 2020

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | Dell S2721DGFA | Asus MG279Q |

Permalänk

Otroligt trevlig träff, kul att prata med både medlemmar och anställda på Sweclockers!
Hoppas det blir fler tillfällen då jag gärna kommer på fler träffar.

@iknight jag är lite imponerad över det faktiskt

Visa signatur

{Streacom F12C} {Asus Rampage Formula IV} {Intel I7 4930K} {G.Skill Trident X 2400 Cl 10 4X4 GB} {Evga 970 ACX} {Corsair AX1200i} {Dark Rock TF} {1,2 TB SSD} {6 TB HDD }

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tcntad:

Då jag vet vad som hände får ni muta mig

Tack alla för en trevlig kväll!

Du har redan fått en titel! Men bilder, please!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

@PlogarN97 @Rosslan @Tempel @tormentor @moreempty @Sawyar @FluFFen Tjena, hur går det? Personalen och jag börjar bli otålig.

Blev tyvärr ingen utgång! Men är gärna på om detta sker snart igen
Kul att ni hittar på sånt här

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Jacob:

Du har redan fått en titel! Men bilder, please!

Nåja lugn nu:) Så många eller bra blev det inte. Var vill vi ha dessa?
Såg inget officiellt på discord