Permalänk
Medlem

Dualshock 3 [KÖPES]

Söker en eller flera i mycket bra skick. Original så klart. Utan märken, slitna spakar, etc.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

Jag har en sån här liggande: https://www.webhallen.com/se/product/112889-Sony-Tradlos-Hand...
Tanken var att använda den till emulatorer. Men då det konkluderades att det laggade som f-a nånstans i kedjan så la jag det projektet på hyllan. Den har nu legat i radio-rackset sen sommaren 2013.
Om intressant så kan jag damma av den och ta bild på den efter jobbet eller till helgen.

Permalänk
Medlem

I vilken stad finns du?

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Edit: nevermind, jag var lite för snabb att svara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwingis:

I vilken stad finns du?

Borlänge

Skrivet av KungFredda:

Edit: nevermind, jag var lite för snabb att svara.

Hur menar du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Avstängd

Ska kolla vad jag hemma, tror jag kan ha en med lådan kvar.

Permalänk
Medlem

Ska fnula, men har ev 2. (Har använts till retropie)

Kan skicka via ombud runt lucia, är annars i blg i mellandagarna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Borlänge
Hur menar du?

Jag trodde du frågade var jag befann mig så jag svarade, sen såg att det var nån annan som frågade var du befann dig så redigerade bort svaret.
Är det fortfarande aktuellt så kan jag kolla upp kontrollen under dagen.