SweClockers Meet & Geek i Stockholm den 6 december

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tcntad:

Hell yeah, kommer!

Skickades från m.sweclockers.com

Hell yeah!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Jacob:

Hell yeah!

Lets party:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag vet inte riktigt, men det där löser ni!
Du är mer än välkommen! Ses på fredag.

Skrivet av Dakkie:

Jag har ingen aning om vem han är eller varför jag är taggad haha jag är intresserad och dyker 100% upp iaf!

Nu får jag dra tillbaks mitt påstående. Jag har trots allt fått förhinder, så min plats kan återfalla till folket! Dock ses vi nästa gång, ha så kul

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dakkie:

Nu får jag dra tillbaks mitt påstående. Jag har trots allt fått förhinder, så min plats kan återfalla till folket! Dock ses vi nästa gång, ha så kul

Tråkigt! Nästa gång då.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Tråkigt! Nästa gång då.

Jajemen! Även om jag håller med om att maten får en horisontell tumme från Hötorget så hade jag väldigt trevligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
SpelClockers

Har annat under kvällen men dyker nog upp på efterfesten! Ska försöka att dra med mig @bl0m1!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Gix:

Har annat under kvällen men dyker nog upp på efterfesten! Ska försöka att dra med mig @bl0m1!

Grymt, ni är båda hjärtligt välkomna!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Boom, imorgon händer det! The Bull and Bear Inn ringde mig häromdagen med anledning av att det är en stor bokning. De kom med ett väldigt tydligt önskemål om att vi alla gärna får vara på plats till klockan 18. Med detta säger jag inte att ni ska avboka om ni blir senare än så, men ni som kan försök gärna hålla tiden.

Tänkte även vara schysst och meddela senare under dagen att vi blir färre än min ursprungliga bokning. Så har ni någon vän på SweClockers som vill med se till att tjata på denne att skriva en rad i tråden de närmsta timmarna!

@loevet @JonasT @Kenneth @Laxpudding @Edin @ceEEEEo @Klorixx @jreklund @Gurt @XHI @Trigger @holter @PlogarN97 @Apanx @fredrik.andersso @iknight @anon73130 @robbonn @Rosslan @Ragin Pig @anon193054 @JoXo @Nissling @anon2110 @Tempel @Daemon @tormentor @SchaaSchaa @SvanteP @moreempty @Dalek @Yoshman @vilse.se @DerpMcDerp @Sawyar @tcntad

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skäggig legend

Som jag meddelat @Jacob så har jag smällt på mig en dunder förkylning, ?influensa? och ser ingen annan utväg än att tyvärr avboka haderajadrickandet med er nördar. #sadkitten

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av XHI:

Som jag meddelat @Jacob så har jag smällt på mig en dunder förkylning, ?influensa? och ser ingen annan utväg än att tyvärr avboka haderajadrickandet med er nördar. #sadkitten

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Sitter hemma med lätt feber men jag hoppas på att det är bättre när jag vaknar imorgon!
Hoppas på att det inte är något värre på g...

Hursom, det verkar ju inte som jag ”håller” någon plats för någon annan enligt listan då det finns platser kvar. Om så skulle vara fallet så boka bort mig.

Behåller gärna platsen och hoppas på bättring imorgon

Visa signatur
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Trigger:

Sitter hemma med lätt feber men jag hoppas på att det är bättre när jag vaknar imorgon!
Hoppas på att det inte är något värre på g...

Hursom, det verkar ju inte som jag ”håller” någon plats för någon annan enligt listan då det finns platser kvar. Om så skulle vara fallet så boka bort mig.

Behåller gärna platsen och hoppas på bättring imorgon

Usch då, krya på dig till imorgon. Absolut, du kan behålla din plats!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Bildexpert

Vi ses imorgon! Jag tar kärran till Östermalmstorg så om någon behöver skjuts hem på kvällen är det bara att knacka mig på ryggen så kan vi nog lösa det...

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Nissling:

Vi ses imorgon! Jag tar kärran till Östermalmstorg så om någon behöver skjuts hem på kvällen är det bara att knacka mig på ryggen så kan vi nog lösa det...

Skrivet av tcntad:

Så samlas utanför strax innan?

Gå upp till övervåningen så ses vi där! Jag kommer se till att vara på plats 10-15 min innan klockan 18.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

mid-sentence

@Dakkie: jag har tydliga tecken att alltid att utesluta verb. Jag tänker dem men får aldrig ner på dem skrift. Där för ser det konstigt ut.
Hö gott, på Bull and Bear....Kan inte rå för det..Sorry... dysgrafi/dyslexi av eller nått ett helvete att stava till.

Permalänk
Medlem

Jag dyker nog upp just in time, har ett möte i Uppsala som slutar kl 17 så kommer direkt från jobbet.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem

@Jacob: Tackarrrrrr :-Þ

Permalänk

Har ingen koll om någon nämt on namskyltar tidigare.

Jag är iaf hyffsat lätt att känna igen: Svartklädd kedjerökande tjock gubbe med halvlångt hår, skägg och luktar bryggeri.

Om någon vill bli skrämd i förväg, kan jag lägga upp en bild också... ;-}

Permalänk
Medlem
Skrivet av tormentor:

Har ingen koll om någon nämt on namskyltar tidigare.

Jag är iaf hyffsat lätt att känna igen: Svartklädd kedjerökande tjock gubbe med halvlångt hår, skägg och luktar bryggeri.

Om någon vill bli skrämd i förväg, kan jag lägga upp en bild också... ;-}

Det stämmer nog in på rätt många, kanske inte allt men på det hela

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Skrivet av Tempel:

Det stämmer nog in på rätt många, kanske inte allt men på det hela

Ditt fel då; lägger upp en bild på hur glad jag ser ut efter att hittat en ca 3 meter djup dike på cykeltur.

(Är iaf inte så elak att bilden syns direkt.)

https://forumbilder.com/i/rdxn

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av tormentor:

Har ingen koll om någon nämt on namskyltar tidigare.

Jag är iaf hyffsat lätt att känna igen: Svartklädd kedjerökande tjock gubbe med halvlångt hår, skägg och luktar bryggeri.

Om någon vill bli skrämd i förväg, kan jag lägga upp en bild också... ;-}

Du får en namnskylt på plats!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av tormentor:

Har ingen koll om någon nämt on namskyltar tidigare.

Jag är iaf hyffsat lätt att känna igen: Svartklädd kedjerökande tjock gubbe med halvlångt hår, skägg och luktar bryggeri.

Om någon vill bli skrämd i förväg, kan jag lägga upp en bild också... ;-}

Haha.. ingen fara

En annan dyker upp i sin 1177-tröja och knegarbrallor

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Ba-bara-baaa! Nu är det bara tre timmar kvar. Vill åter påminna om att alla som kan gärna får försöka vara i tid till klockan 18, annars blir The Bull and Bear Inn besvikna på mig och kanske inte tillåter en sån här stor bokning från mig igen.

Vi sitter på övervåningen. Så det är bara komma dit, så sitter jag där med namnlappar åt alla! Jag fick tyvärr svårt att hitta priser den här gången då alla våra partner antingen var bortresta eller inte hade tid att vara på plats, så det blir inget quiz. Men jag tror vi får det trevligt ikväll ändå, eller vad säger ni?

Vi ses klockan 18:00!

@loevet @JonasT @Kenneth @Edin @ceEEEEo @Klorixx @jreklund @Gurt @holter @PlogarN97 @Apanx @fredrik.andersso @iknight @anon73130 @robbonn @Rosslan @Ragin Pig @anon193054 @JoXo @Nissling @anon2110 @Tempel @Daemon @tormentor @SchaaSchaa @SvanteP @moreempty @Dalek @Yoshman @vilse.se @DerpMcDerp @Sawyar @tcntad

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Ba-bara-baaa! Nu är det bara tre timmar kvar. Vill åter påminna om att alla som kan gärna får försöka vara i tid till klockan 18, annars blir The Bull and Bear Inn besvikna på mig och kanske inte tillåter en sån här stor bokning från mig igen.

Vi sitter på övervåningen. Så det är bara komma dit, så sitter jag där med namnlappar åt alla! Jag fick tyvärr svårt att hitta priser den här gången då alla våra partner antingen var bortresta eller inte hade tid att vara på plats, så det blir inget quiz. Men jag tror vi får det trevligt ikväll ändå, eller vad säger ni?

Vi ses klockan 18:00!

@loevet @JonasT @Kenneth @Edin @ceEEEEo @Klorixx @jreklund @Gurt @holter @PlogarN97 @Apanx @fredrik.andersso @iknight @prophetic @robbonn @Rosslan @Ragin Pig @dix_xib @JoXo @Nissling @darkshippo @Tempel @Daemon @tormentor @SchaaSchaa @SvanteP @moreempty @Dalek @Yoshman @vilse.se @DerpMcDerp @Sawyar @tcntad

Efter det inlägget känns det kasst att meddela pga sjukdom att jag inte kommer, 0-2 Swecträffar...

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Kan man slinka in senare om man har vägarna förbi, även om man inte bokar in sig?

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Ba-bara-baaa! Nu är det bara tre timmar kvar. Vill åter påminna om att alla som kan gärna får försöka vara i tid till klockan 18, annars blir The Bull and Bear Inn besvikna på mig och kanske inte tillåter en sån här stor bokning från mig igen.

Vi sitter på övervåningen. Så det är bara komma dit, så sitter jag där med namnlappar åt alla! Jag fick tyvärr svårt att hitta priser den här gången då alla våra partner antingen var bortresta eller inte hade tid att vara på plats, så det blir inget quiz. Men jag tror vi får det trevligt ikväll ändå, eller vad säger ni?

Vi ses klockan 18:00!

Sorry baby, blir förmodligen lite sent pga jobbet. Uppenbarligen är det så att jag får stänga kaféet... @apanx spara mig ett plats )
Edit: vill nån stanna förbid bjuder jag på kaffe

Permalänk
Inaktiv

Blir middag och sen utgång.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kommer förbi om det det finns plats kvar.

Visa signatur

FluFFen