Gratis Marknad efter Black Friday

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av ekeljung:

Tycker att det är tråkigt att man måste skriva 10 inlägg för att få annonsera vid marknad, jag är aktiv medlem men brukar sällan skriva. Läser mest artiklar.

Jag vänder på steken och tycker att det är tråkigt att du inte skriver mer, men det kanske blir mer framåt? Vi kan bara hoppas!

Marknaden är inte tänkt att motsvara andra handelssiter utan är i första hand en trevlig extra funktion till våra medlemmar.
Det är en av anledningarna till att vi kräver ett visst mått av aktivitet och lite annat. Som bonus håller flera av våra krav faktiskt en del skräp borta från vår marknadsdel. Nu är du ju inte långt ifrån att nå tillträde så hoppas att det blir några bra framtida affärer (och fler inlägg!).

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

10 inläggsregeln är ju bara dum, gör det till 5kr betalning via swish eller något

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Jnizzle:

10 inläggsregeln är ju bara dum, gör det till 5kr betalning via swish eller något

Jag hänvisar till @Daemon inlägg om varför vi ens har en sådan regel. SweClockers Marknad är i första rummet en funktion för våra medlemmar och vi har inga ambitioner att vara något Blocket-alternativ. Sen tror även jag att vi håller en hel del skräp borta genom att inte låta människor som aldrig bidragit i forumet att skapa annonser.

När vi inte har begränsade gratiskampanjer får man faktiskt betala för att använda Marknad. Det kostar 15 kronor och Swish-betalningar fungerar.

Skrivet av Daemon:

Jag vänder på steken och tycker att det är tråkigt att du inte skriver mer, men det kanske blir mer framåt? Vi kan bara hoppas!

Marknaden är inte tänkt att motsvara andra handelssiter utan är i första hand en trevlig extra funktion till våra medlemmar.
Det är en av anledningarna till att vi kräver ett visst mått av aktivitet och lite annat. Som bonus håller flera av våra krav faktiskt en del skräp borta från vår marknadsdel. Nu är du ju inte långt ifrån att nå tillträde så hoppas att det blir några bra framtida affärer (och fler inlägg!).

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner