Permalänk
Medlem

Sökes 6700K

Hej!

Jag söker en 6700k för att byta ut min 6600.

Är det någon som har? Betalar frakt om så behövs!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en i7 6700k som möjligtvis är till salu. Vad vill du i så fall ge för den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja men låt oss säga 1000kr! (+frakt såklart om det behövs)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helljanek:

Ja men låt oss säga 1000kr! (+frakt såklart om det behövs)

Jag återkommer om det blir aktuellt med att sälja den, beror på om jag får tag på en ny processor eller ej.

Permalänk
Medlem

@essarn: Hej,

Kommer att du sälja din 6700K processor? Letar efter en just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av BIG_AL:

@NormalForce: Hej,

Kommer att du sälja din 6700K processor? Letar efter en just nu

Nej, inte just nu tyvärr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej

Om du är villig att chansa så har jag en 6700k. Problemet är att jag lyckades hälla lite vatten på moderkortet och efter det händer ingenting när jag försöker starta datorn. Moderkortet har ett par LED och några av de lyser som de ska medans de andra inte lyser alls så moderkortet verkar dött.

Allting annat som satt i datorn (gpu, ram, ssd:s, fläktar och psu m.m.) fungerar som vanligt vilket i mina öron talar för att även processorn fungerar. Jag lämnar dock inga garantier. Jag har tyvärr inget annat moderkort att testa cpu:n på och jag känner inte heller någon som har det.

Processorn är deliddad och "locket" sitter löst och kommer även göra det vid eventuell leverans. P.g.a. detta ingår även moderkortet vid eventuellt köp så att jag slipper paketera om den på ett bra sätt.

Du kan få moderkort plus processor för 300 kronor plus frakt. För det priset säljs den förstås utan ångerrätt, garanti m.m.

Du är förstås välkommen att komma hem till mig och prova den men jag bor utanför Trollhättan så det kanske är en bit.