Antlion Audio ModMic Wireless - Helt ny i obruten förpackning

Permalänk
Medlem

Antlion Audio ModMic Wireless - Helt ny i obruten förpackning

Säljer en Antlion Audio ModMic Wireless. Den är helt ny och i obruten förpackning.

Om produkten

Använder en likadan själv och tycker den är klockren. Bästa mikrofonen jag ägt utan tvekan. Kanonbra ljud och mycket smidigt att kunna göra om favoritlurarna till ett headset på 2 sekunder vid behov och utan att det krävs någon sladd.

Magneten man sätter fast på lurarna sitter ordentligt, så ingen risk att den trillar av, men är samtidigt skapad på ett sätt att den kan tas loss utan att det lämnar kvar några märken på hörlurarna. Två magneter medföljer så det är inga problem att använda samma mikrofon till två olika hörlurar eller att ha en magnet i reserv. Mikrofonen sitter väldigt stabilt och stadigt när man snärtat dit den mot magneten. Den är också böjbar och kan därför justeras när som helst efter tycke.

Koppla bara in USB-mottagaren och kör. Håll inne knappen som finns intill örat i 3-4 sekunder för att slå på/av. Tryck till på den för att muta. Både mikrofonen och mottagaren lyser rött när den är mutad. När du pratat färdigt är det bara att lossa mikrofonen och lägga undan den. Busenkelt och smidigt!

Batterierna håller för ca 12 timmars användning efter full laddning. Inga problem att ansluta laddningskabeln medan mikrofonen används.

På mikrofonen finns också en knapp för att växla mellan två olika ljudupptagningslägen. Det ena läget filtrerar bort allt ljud runtomkring så att fokus ligger på din röst mitt framför mikrofonen. Det andra läget är tvärtom och snappar upp allt ljud runtomkring. Tycker den är utmärkt på att inte snappa upp ljud från andning eller drickande då mikrofonen typ aldrig reagerar på sånt i Discord. Ställer du bara in känsligheten rätt i Discord så snappar den heller inte upp ljudet från mekaniska tangentbord (inte mitt iaf).

Angående räckvidd så använder jag ibland mikrofonen på ca 5 meters håll från mottagaren och det fungerar utan problem.

Repeterar att den jag säljer är helt ny i obruten förpackning. Anledningen till att jag har en extra är för att jag hade en del problem i samband med en tidigare beställning och fick den här mer eller mindre i kompensation. Den ska därför även ha ca 1.5 år kvar på garantitiden.

SÄLJES FÖR 800:- ELLER HÖGSTBJUDANDE

Regler och information till eventuell köpare:

Säljes för 800 kr eller högstbjudande över 800 kr. Bud anges i forumtråden. Kan skickas mot att köparen betalar frakten eller för hämtning i Söderhamn.

Betalning ska ske och mottas innan produkten levereras. Mitt namn är redan angivet, men adress och telefonnummer kan även lämnas till köparen innan betalning sker om denne så önskar. Ser helst betalning via Swish men finns andra önskemål kan vi säkert lösa det. Jag har också Paypal även om jag aldrig använt det för att motta en betalning förut.

Auktionen pågår fram till fredag den 13:e december kl 23:59. Vill du köpa den som en julklapp så kommer du att ha den i god tid innan jul då jag postar iväg den under helgen 14-15:e december förutsatt att betalning mottagits. Om inga bud inkommit innan auktionstidens slut så går det givetvis bra att köpa den senare. Jag förbehåller mig dock rätten att välja köpare oavsett bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper för 900kr inkl frakt med förbehåll för att den skickas direkt. Annars får det vara.

Mvh,

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem

@Mäki: Oj det gick fort. Jag kan absolut sälja den till dig på direkten för 900 kr om det är ditt villkor, men jag har dessvärre inte möjlighet att skicka den först i morgon. Låt mig veta hur du vill göra.

EDIT: Missade att du skrev inkl. frakt. Vill nog gärna ha 60 kr för frakten om jag ska skicka den så pass omedelbums utan möjlighet till vidare auktionering. 960 kr med leverans i morgon. Låt mig veta hur du vill göra.

Permalänk
Medlem

@Mortac: Du hade ju satt priset till 800 kr och han bjöd då ish 840 kr plus 60 kr frakt och du vill ha 900 kr plus frakt?

Edit: Det går att tolka som att du släpper den för 800 kr nämligen

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 800 kr i varje fall så länge utan något krav på snabbt fraktning. Om ovan inte tar den.

Permalänk
Medlem

850 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

@Mortac: Du hade ju satt priset till 800 kr och han bjöd då ish 840 kr plus 60 kr frakt och du vill ha 900 kr plus frakt?

Edit: Det går att tolka som att du släpper den för 800 kr nämligen

Både ja och nej. Startbudet är satt till 800 kr (+ eventuell frakt) vilket jag i så fall givetvis också är beredd att sälja den för, men jag läste hans inlägg lite snabbt först och tyckte han bjöd 900 kr för bara produkten. Kände att med en så snabb affär 2 minuter efter jag lagt upp annonsen hade jag kunnat släppa den direkt (eftersom han krävde det) men insåg efter inlägget att det var frakt inräknat i hans bud, vilket fick mig att ändra mig.

@Kniven har högsta bud för tillfället.

Permalänk
Medlem

900 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem
Skrivet av dibban:

900 plus frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Grattis @Dibban -- du vann budgivningen. Skickar dig ett PM med detaljer inom kort.