Tips på trådlösa laddare för infällning

Permalänk
Medlem

Tips på trådlösa laddare för infällning

Hej.

Jag är ute efter en trådlös laddare till min iPhone 11 pro. Tanken är att bygga in den i mitt svarta sängbord.
Hade tänkt att köpa en svart Ikea nordmärke, men enligt kundtjänst har den utgått. Slut i min lokala butik dessutom. Bara den vita varianten som finns kvar.

Undrar därför om någon har tips på en bra svart trådlös laddare som går att bygga in i ett bord.

Tror ni det går att köpa en vit och spraymåla?

Visa signatur

Fractal Design Arc Midi R2, 4670k, Sabertooth Z87, Gigabyte Gtx 780 Windforce, Samsung Evo 2x120gb Raid0, Seasonic X-650, A-data XPG 16gb Inet edition, Seagate-någonting 2tb

Permalänk
Keeper of the Bamse

Kan den här funka? Kör den på jobbet. Den laddar med 7.5 watt.
https://www.dustin.se/product/5011081742/wireless-fast-charge...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Efter Googling så finns det en hel del att välja på.Trippel där man kan ladda både mobil och klocka eller med en liten ställning där mobilen står upp ex. även svarta.Bara att välja.

Permalänk
Medlem

@Printscreen: Går den där bra att bygga in i ett bord?

Visa signatur

Fractal Design Arc Midi R2, 4670k, Sabertooth Z87, Gigabyte Gtx 780 Windforce, Samsung Evo 2x120gb Raid0, Seasonic X-650, A-data XPG 16gb Inet edition, Seagate-någonting 2tb

Permalänk
Medlem

@leifn: Letar specifikt efter trådlösa laddare för infällning, dvs bygga in den i ett bord, svarta sådana så att de matchar mitt sängbord.

Rekommendationer välkomnas.

Visa signatur

Fractal Design Arc Midi R2, 4670k, Sabertooth Z87, Gigabyte Gtx 780 Windforce, Samsung Evo 2x120gb Raid0, Seasonic X-650, A-data XPG 16gb Inet edition, Seagate-någonting 2tb

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lidl säljer mycket billig Qi laddare nästa vecka!

Skickades från m.sweclockers.com