Gratis Marknad efter Black Friday

Permalänk
Melding Plague

Gratis Marknad efter Black Friday

I efterdyningarna av Black Friday är det många som sitter på berg av begagnat. Pass på – annonsera gratis i SweClockers Marknad!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Söndag den 4 dec? 4 är imorgon, onsdag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kanske ska försöka lägga ut lite möss igen, har alldeles för många som ligger men sist var intresset minst sagt svalt.

Permalänk
Medlem

"Erbjudandet gäller till söndag den 4 december klockan 21:00."
Söndag är den 8:de december.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Berg av begagna är väl kanske inte riktigt rätt heller?

Permalänk
Medlem

Gratis marknad både före Black Friday och efter Black Friday?? Vilken lyx! Tack för detta

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Ja men de har ju inte specificerat vilket år det gäller. Alltså det gäller fram till 21:00 söndagen 4 december 2022 för er som inte orkar kolla upp själva.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Kanske ska försöka lägga ut lite möss igen, har alldeles för många som ligger men sist var intresset minst sagt svalt.

Begagnade möss och tangentbord är (för mig) en sån där big no-no. Lider utav bacill, sekret och allt-annat-mänskligt-avfall-skräck

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

@Überklass: det har du i allt utanför dörren och inne också

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av carlhenrik:

Söndag den 4 dec? 4 är imorgon, onsdag.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av muSashi:

"Erbjudandet gäller till söndag den 4 december klockan 21:00."
Söndag är den 8:de december.

Åtgärdat, skulle så klart vara onsdag. Copy/paste gone wrong.

Skrivet av Def_Dog:

Berg av begagna är väl kanske inte riktigt rätt heller?

Fixat!

Skrivet av Svantesson666:

Ja men de har ju inte specificerat vilket år det gäller. Alltså det gäller fram till 21:00 söndagen 4 december 2022 för er som inte orkar kolla upp själva.

Skickades från m.sweclockers.com

This here.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Begagnade möss och tangentbord är (för mig) en sån där big no-no. Lider utav bacill, sekret och allt-annat-mänskligt-avfall-skräck

Måste vara jobbigt att inte kunna använda datorn på jobbet eller skolan. Eller sova på hotell också för den delen.

Fast jag ska inte säga något, för jag sover gärna på hotell men skulle ogärna köpa en begagnad madrass.

Men tack Sweclockers för att ni är schysta. Vet dock inte om jag har något direkt att sälja.

Permalänk
Medlem

@Überklass: Tangentbord håller jag med om. Möss lite så också men känns ändå onödigt att jag har ett par G403 och G pro liggandes när någon annan kan få bättre nytta av dessa, å andra sidan är dom så billiga nu så man får knappt något för att sälja dessa.

Permalänk
Medlem

@Überklass: Håller till viss del med. Kan köpa skärm och komponenter begagnat men helst inte. Misstror allas skötsel och skriver någon aldrig överklockat så tolkar jag det som att det varit tokklockat.
Möss och tangentbord är ju i det närmaste superäckligt. Får interna bilder om mörka hemsidor och självbefläckelse.
Är likadan när det kommer till icke it relaterade saker, köper aldrig kläder, skor soffor etc begagnat. Bara nytt eller inte alls. Kalla det löjligt men vem vill sitta i en soffa där person okänd haft sina bara skinkor?

Det mest snevridna är ju att jag utan problem kan både sitta i soffor och sova i sängar på hotell. Skillnaden är väl att jag inte äger dessa.

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk

Fan vad härligt, jag har missat två gratis annonser nu, en var för att jag var försen och en för att jag inte väntade xD

Permalänk
Medlem

Som alltid, var försiktig med köpen. Det är många som blivit blåsta även på Sweclockers marknad.

Permalänk
Skrivet av Überklass:

Begagnade möss och tangentbord är (för mig) en sån där big no-no. Lider utav bacill, sekret och allt-annat-mänskligt-avfall-skräck

Skrivet av Ronnie60:

@Überklass: Håller till viss del med. Kan köpa skärm och komponenter begagnat men helst inte. Misstror allas skötsel och skriver någon aldrig överklockat så tolkar jag det som att det varit tokklockat.
Möss och tangentbord är ju i det närmaste superäckligt. Får interna bilder om mörka hemsidor och självbefläckelse.
Är likadan när det kommer till icke it relaterade saker, köper aldrig kläder, skor soffor etc begagnat. Bara nytt eller inte alls. Kalla det löjligt men vem vill sitta i en soffa där person okänd haft sina bara skinkor?

Det mest snevridna är ju att jag utan problem kan både sitta i soffor och sova i sängar på hotell. Skillnaden är väl att jag inte äger dessa.

Tycker också det är otrevligt med med nedsmutsade ting, men saker går ju att tvätta!

Brukar gå att få det mest skitiga tangentbord och möss att se näst intill nya ut. Finns så klar undantag, men en tandpetare och svabb med diskmedel eller såpa brukar göra susen. Har någon gång även tagit av tangenterna från ett tangentbord och tvättat dem separat.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk

Toppen! Miljövänligt

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SE_Larsson:

Toppen! Miljövänligt

Så känner jag med, men har börjat märka att det går horribelt trögt på billigare prylar numera. Antar att folk helt enkelt har stålar nog att köpa nytt. Samt att många alltid ska ha det senaste. (Förvisso lite dubbelmoral här eftersom sakerna jag gör mig av med är pga upgrades )

La ut över 20 annonser i söndags på Blocket då det var 10:- på elektronikkategorin, har efter miljoner chattar med folk som bara strular och sen slutar svara inte fått något sålt. Lutar nu mot att dumpa ungefär 2 flyttkartonger med pryttlar i återvinningsrummet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Så känner jag med, men har börjat märka att det går horribelt trögt på billigare prylar numera. Antar att folk helt enkelt har stålar nog att köpa nytt. Samt att många alltid ska ha det senaste. (Förvisso lite dubbelmoral här eftersom sakerna jag gör mig av med är pga upgrades )

La ut över 20 annonser i söndags på Blocket då det var 10:- på elektronikkategorin, har efter miljoner chattar med folk som bara strular och sen slutar svara inte fått något sålt. Lutar nu mot att dumpa ungefär 2 flyttkartonger med pryttlar i återvinningsrummet.

Gör så men skriv var du bor så jag kan stå bakom dörren och plocka upp allt när du är klar

Permalänk

@BasseBaba: Är det saker som är hela kanske du kan lämna det till Stadsmissionen eller dylikt. Då tillför du dem lite arbete Scoutade efter ett par LP skivor förut, la sedan ner tanken på att hitta dem. Av en slump gick jag in på en av deras butiker, hittade dem två direkt

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av BasseBaba:

Så känner jag med, men har börjat märka att det går horribelt trögt på billigare prylar numera. Antar att folk helt enkelt har stålar nog att köpa nytt. Samt att många alltid ska ha det senaste. (Förvisso lite dubbelmoral här eftersom sakerna jag gör mig av med är pga upgrades )

La ut över 20 annonser i söndags på Blocket då det var 10:- på elektronikkategorin, har efter miljoner chattar med folk som bara strular och sen slutar svara inte fått något sålt. Lutar nu mot att dumpa ungefär 2 flyttkartonger med pryttlar i återvinningsrummet.

Skrivet av SE_Larsson:

@BasseBaba: Är det saker som är hela kanske du kan lämna det till Stadsmissionen eller dylikt. Då tillför du dem lite arbete Scoutade efter ett par LP skivor förut, la sedan ner tanken på att hitta dem. Av en slump gick jag in på en av deras butiker, hittade dem två direkt

Jag har också börjat lämna allt mer till second hand, även elektronik. Senaste året har det blivit datorer och min gamla trotjänare Benq FP241W som med handen på hjärtat bara samlade damm hemma. Finns ju massor olika ställen att välja på, själv går jag till Erikshjälpen som ligger närmast där jag bor i Gävle. Så länge det inte är skräp känns det vettigare att det kommer till användning den vägen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Tråkigt att det är så många som köpt grejer på BF och försöker göra vinst. Mängder med Xbox för dubbla reapriset t ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Tråkigt att det är så många som köpt grejer på BF och försöker göra vinst. Mängder med Xbox för dubbla reapriset t ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag håller med. Det borde säljas för inköpspris + frakt.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Tråkigt att det är så många som köpt grejer på BF och försöker göra vinst. Mängder med Xbox för dubbla reapriset t ex.

Skickades från m.sweclockers.com

Vem bryr sig, låt dom få försöka.
Det var ju inte som att det var svårt att hinna köpa en xbox för 990kr. Många butiker hade kvar även på lördagen. Och missa man även detta fanns det ett flertal butiker som sålde för 1290kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Vem bryr sig, låt dom få försöka.
Det var ju inte som att det var svårt att hinna köpa en xbox för 990kr. Många butiker hade kvar även på lördagen. Och missa man även detta fanns det ett flertal butiker som sålde för 1290kr.

Xboxen var inte så svårt, men det finns ryzen processorer och ssd'er var som var värre att knipa de bra erbjudandena på.

Gillar inte principen.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Tycker att det är tråkigt att man måste skriva 10 inlägg för att få annonsera vid marknad, jag är aktiv medlem men brukar sällan skriva. Läser mest artiklar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekeljung:

Tycker att det är tråkigt att man måste skriva 10 inlägg för att få annonsera vid marknad, jag är aktiv medlem men brukar sällan skriva. Läser mest artiklar.

Du har bara ett inlägg kvar nu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag la upp en annons innan kl 21 men den måste ändå aktiveras med betalning? Hur gör man?

Visa signatur

R9 5950X| Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance K70

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekeljung:

Tycker att det är tråkigt att man måste skriva 10 inlägg för att få annonsera vid marknad, jag är aktiv medlem men brukar sällan skriva. Läser mest artiklar.

Skrivet av Elektron:

Du har bara ett inlägg kvar nu

Skickades från m.sweclockers.com

Så, om du lägger bud på min annons och köper datorn, så kan du lägga ut en annons på den 🤪

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Mats76:

Jag la upp en annons innan kl 21 men den måste ändå aktiveras med betalning? Hur gör man?

Du behövde knappa in koden för att aktivera annonsen som står i artikeln.
Jag har löst detta åt dig.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin