Mer prisvärt än HyperX Cloud II?

Permalänk

Mer prisvärt än HyperX Cloud II?

Funderar på att köpa ett par HyperX Cloud II - https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2983517

Finns det något annat jag bör titta på i prisklassen runt 500:-?

Permalänk
Medlem

Logitech G Pro
Steelseries Arctis 3
Corsair HS60 Surround

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem

subjektivt vilka lurar som är bekvämast men du får nog inte bättre än Cloud 2 för 500kr.

Permalänk
Medlem

Sjukt bekväma lurar med vettigt ljud. Stor bonus att det följer med tygkuddar då jag avskyr läder/fejkläder på hörlurar.

Har dock haft lite problem med mitt exemplar då usb ljudkortet som följer med strulat, mikrofonen mutar sig själv ibland när man sitter på discord/teamspeak och spelar, löses tills man sliter ut usb kabeln eller disable/enable i windows, hjälpte inte med ett nytt som jag fick av HyperX. Men känner många som kör med samma lurar utan problem så kan det lika gärna vara nå skit med mitt moderkort då jag inte testat det i en annan dator.

+ HyperX kundtjänst (vände mig till dom direkt istället för ÅF). Dom skickade ett nytt usb ljudkort utan att ens fråga om kvitto.

Permalänk

Cloud 2:an är väldigt prisvärd i det segmentet, inget som direkt sticker ut i den prisklassen.

Permalänk
Medlem

Har kört lurarna ett tag, helt okej ljud, micken är inte den bästa och lurarna är inte speciellt ventilerade. Känns och sitter bra!

Permalänk

Stort tack för svaren! 🙂 Det slutade med att jag la till en hundring och tog flight-versionen. Skönt med trådlöst tänker jag.

Skickades från m.sweclockers.com