SweClockers Meet & Geek i Stockholm den 6 december

Permalänk
Medlem

Synd att jag också har julbord med jobbet då, annars hade det varit trevligt att gå ännu en gång

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av PeanutPowerz:

Synd att jag också har julbord med jobbet då, annars hade det varit trevligt att gå ännu en gång

Det kommer fler tillfällen i Gävle!

Skrivet av moreempty:

Jag är på!

Åhå, kul! Välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

@Jacob: Jag hänger gärna på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Det kommer fler tillfällen i Gävle!

Det ser jag fram emot!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dalek:

@Jacob: Jag hänger gärna på.

Då ses vi den 6 december!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Fasen, halva Sverige verkar ju ha julbord den dagen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Datavetare

Gick att klämma in detta i julstressen, så kommer gärna!

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Yoshman:

Gick att klämma in detta i julstressen, så kommer gärna!

Jag hälsar "Årets medlem 2019" varmt välkommen den 6 december!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Trigger:

Tycker ta mej fan att återväxten ska upp på agendan

Jag tjatar på mina döttrars pojkvänner att joina swec, vad gör ni andra?

Tjejerna känns mil långt borta att få med... men dom gillar nördar så hoppet lever

Hur går det med tjatandet? Blir det några nya nördar och nerdettes på SweClockers?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Kommer gärna skriv upp mig

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av vilse.se:

Kommer gärna skriv upp mig

Du står med! Välkommen.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Traskar runt hemma föräldraledig och kan behöva komma ut lite - kommer gärna om det finns platser kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av DerpMcDerp:

Traskar runt hemma föräldraledig och kan behöva komma ut lite - kommer gärna om det finns platser kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut, du är så välkommen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Nu är det bara sex dagar kvar och det är nästan fullbokat! Jag tänkte ringa till The Bull and Bear Inn och se om vi inte kan få några fler stolar, känns som att vi lätt kan samla 50+, speciellt med så många från Geeks att underhålla alla under kvällen. Håller också på att jaga rätt på priser för en liten quiz.

Vi ses den 6 december gott folk!

@loevet @JonasT @Kenneth @Laxpudding @Edin @ceEEEEo @Klorixx @jreklund @Gurt @XHI @Trigger @holter @PlogarN97 @Apanx @fredrik.andersso @iknight @anon73130 @robbonn @Rosslan @Ragin Pig @anon193054 @JoXo @Dakkie @Nissling @anon2110 @Tempel @Daemon @tormentor @SchaaSchaa @Container @SvanteP @moreempty @Dalek @Yoshman @vilse.se @DerpMcDerp

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Jacob:

Hur går det med tjatandet? Blir det några nya nördar och nerdettes på SweClockers?

Ska kolla om grabbhalvan som jag riktat in mig på har reggat sig, (NTI Odenplan)
Rekrytering pågår och är fortgående. Nördarna kommer och går här hemma. Mina töser är 15 och 17...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Ska kolla om grabbhalvan som jag riktat in mig på har reggat sig, (NTI Odenplan)
Rekrytering pågår och är fortgående. Nördarna kommer och går här hemma. Mina töser är 15 och 17...

Det behövs flera unga på såna träffar. Jag känner mig alltid så ensam

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av iknight:

Det behövs flera unga på såna träffar. Jag känner mig alltid så ensam

Är du 18 än?

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@Kenneth:

18? Han kommer alltid vara 15 i mina ögon!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Bussović:

@Kenneth:

18? Han kommer alltid vara 15 i mina ögon!

Haha, iknight och Jacob - Forever 15 år

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Bussović @Kenneth nu tycker jag att ni är snälla mot mitt baby face och ynglingen @iknight

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Hmm, går det inte att se menyn? Jag verkar inte kunna öppna den på hemsidan.

Bra att ni bytte ställe. Det var trevligt sällskap men inte så jättebra mat förra gången när vi var i hötorget

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av PlogarN97:

Hmm, går det inte att se menyn? Jag verkar inte kunna öppna den på hemsidan.

Bra att ni bytte ställe. Det var trevligt sällskap men inte så jättebra mat förra gången när vi var i hötorget

Skickades från m.sweclockers.com

Jodå, här finns menyn.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jodå, här finns menyn.

Toppen, smarrigt! ☺️

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag lämnar min 45: stol, jag går bli bul and beer varje dag 465:dag i år.så någon har en bättre. så går jag undan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakanwes:

Va? Vad är detta om, fick du en stroke mid-sentence?

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Jag hakar gärna på

Jag hakar på med om det finns plats!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av hakanwes:
Skrivet av Dakkie:

Va? Vad är detta om, fick du en stroke mid-sentence?

Jag vet inte riktigt, men det där löser ni!

Skrivet av Sawyar:

Jag hakar på med om det finns plats!

Skickades från m.sweclockers.com

Du är mer än välkommen! Ses på fredag.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag vet inte riktigt, men det där löser ni!
Du är mer än välkommen! Ses på fredag.

Jag har ingen aning om vem han är eller varför jag är taggad haha jag är intresserad och dyker 100% upp iaf!

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |