KÖPES: Sekundär skärm med vesafäste, gärna IPS

Permalänk
Medlem

KÖPES: Sekundär skärm med vesafäste, gärna IPS

Hej!

Som rubriken lyder söker jag en till skärm till min nuvarande.
Behöver inte vara något speciellt alls men gärna en med t.ex IPS, 60hz och widescreen med pivotfunktion hade vara perfekt.

Hör av er med vad ni har så kommer vi överens om ett pris

Mvh.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Sitter på en 60Hz IPS 1080p monitor denna mer exakt: https://www.inet.se/produkt/2205557/benq-24-gw2406z

inköpt 2017-11-01, garanti 3 år tills 2020-11-01 är 99% säker på att jag har kvar vesa mount. Kan återkomma, har märkt något konstigt med skärmen ibland när man startar den visar den färgade streck som försvinner vid restart, osäker på ifall detta var förra HDMI kabeln eller något annat. Är som sagt sekundär monitor så inte testat rejält. Anledningen till varför jag vill sälja den är för att jag använder en 27 tummare primärt och vill matcha den i size/resolution med en ny sekundär monitor.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Sitter på en 60Hz IPS 1080p monitor denna mer exakt: https://www.inet.se/produkt/2205557/benq-24-gw2406z

inköpt 2017-11-01, garanti 3 år tills 2020-11-01 är 99% säker på att jag har kvar vesa mount. Kan återkomma, har märkt något konstigt med skärmen ibland när man startar den visar den färgade streck som försvinner vid restart, osäker på ifall detta var förra HDMI kabeln eller något annat. Är som sagt sekundär monitor så inte testat rejält. Anledningen till varför jag vill sälja den är för att jag använder en 27 tummare primärt och vill matcha den i size/resolution med en ny sekundär monitor.

Låter lovande!
Kolla upp om du har vesa-fästet så kan vi nog göra affär.
Har du möjlighet att mötas upp i stockholm eller eventuellt skicka skärmen?

Mvh.

Permalänk
Skrivet av §2:

Låter lovande!
Kolla upp om du har vesa-fästet så kan vi nog göra affär.
Har du möjlighet att mötas upp i stockholm eller eventuellt skicka skärmen?

Mvh.

Hej ursäkta sent svar, har inte bil så tyvärr ingen möjlighet att mötas upp, men skärmen finns i Uppsala att hämta

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X