Rensning på ljud, möbler och datortillbehör

Permalänk

Rensning på ljud, möbler och datortillbehör

Dax att rensa lite efter i alla skrymslen och vrår. Finns lite allt möjligt men allt går inte att skicka. Skriv gärna i tråden om frågor så alla kan se svaren och skriv i PM om det är något speciellt som ni vill veta.

Kan även tänka mig att byta saker emot något kul. Kan byta allt förutom Tv-bänken (är inte min utan hjälper föräldrarna med att få den såld)

Alla priser går att diskutera, de priser som är satta är bara riktpriser.
Skambud kommer att ignoreras!

Det som finns är;
IKEA Tv-bänk 500kr
FEDEK IWood 7 högtalare 1000kr
2st SONY sound högtalare (bilder på begäran) 150kr
SONY sound 6" bas (bilder på begäran) 50kr
Razer Kraken 7.1 hörlurar 500kr
Razer Ornata chroma tangentbord 250kr
GUNNAR Glasses 250kr

Alla priser och beskrivningar står i bildbeskrivningen.

Ha en trevlig dag

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk

Razer Ornata chroma tangentbord 250kr + frakt

Visa signatur

5600 - 3600 MHz 16 GB - B550-F - 2060 SUPER - ENTHOO EVOLV - NH-D15

Permalänk
Skrivet av phoenix96:

Razer Ornata chroma tangentbord 250kr + frakt

Noterat.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk

@phoenix96: tangentbordet sålt. Fick bud via pm och gav över det idag. Ursäkta för besväret.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

300+frakt för razer kraken