Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Är redigt sugen på en själv, om du har lust och minns får du gärna skriva en rad om hur den är

Skickades från m.sweclockers.com

Ska försöka komma ihåg att göra det, får den förhoppningsvis på fredag. Annars måndag

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk

Väntar på en custom dator plus skärm från Inet.
ASUS ROG CROSSHAIR VIII HERO (Wi-Fi)
WD Black Desktop 6TB 7200rpm 256MB
WD Black SSD SN750 1TB
AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz 36MB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC
Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz CL16
Corsair AX1200i Digital 1200W
Windows 10 Home Svensk 64-bit OEM
Acer 27" Predator X27 4K 144Hz HDR G-sync
NZXT Kraken X62 280mm
Corsair Obsidian 500D RGB SE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaius Julius Caesar:

Väntar på en custom dator plus skärm från Inet.
ASUS ROG CROSSHAIR VIII HERO (Wi-Fi)
WD Black Desktop 6TB 7200rpm 256MB
WD Black SSD SN750 1TB
AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz 36MB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC
Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz CL16
Corsair AX1200i Digital 1200W
Windows 10 Home Svensk 64-bit OEM
Acer 27" Predator X27 4K 144Hz HDR G-sync
NZXT Kraken X62 280mm
Corsair Obsidian 500D RGB SE

Såg riktigt trevlig ut, förutom minnena.
De kommer flaska CPUns prestanda rätt hårt.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Skrivet av Lodisen:

Såg riktigt trevlig ut, förutom minnena.
De kommer flaska CPUns prestanda rätt hårt.

https://www.gamersnexus.net/images/media/2019/ram/ryzen/3_f1-18_ryzen-3000-memory-benchmarks.png

Jag har köpt nya minnen så tack så mycket för informationen. Minnena som Jag köpte är G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz Trident Z Neo C .

Permalänk
Inaktiv

Beställt ett ASUS Radeon RX 5700 XT STRIX Gaming OC.
Det märkliga är att i PostNord appen står det att paketet väger 7.4KG, ska bli kul att se vad som väger så mycket 😊

Permalänk
Inaktiv

Kunde inte hålla mig när jag såg dessa på Ebay för £58. Ett set (4-Pw) med Wilson Staff Pi5. En klubba för bättre spelare (singelhandikapp) Jag har alltid tyckt om golfklubbor med äldre klassiskt utseende. Dagens moderna överhajpade skit ser ut som klumpar på en pinne enligt mig. Med denna modell van golfproffset Padraig Harrington 3 majors med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyRus:

Är redigt sugen på en själv, om du har lust och minns får du gärna skriva en rad om hur den är

Skickades från m.sweclockers.com

Vet lite mer nu, och tycker den växer på mig allt eftersom man spelar in den.
Den har det lite jobbigt med runt 60kvadrat öppen planlösning att jobba mot, men den fyller ut basen ganska bra ändå. Kompletterar min audio pro t14 eller vad den hette bra. Så för priset är jag nöjd

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Vet lite mer nu, och tycker den växer på mig allt eftersom man spelar in den.
Den har det lite jobbigt med runt 60kvadrat öppen planlösning att jobba mot, men den fyller ut basen ganska bra ändå. Kompletterar min audio pro t14 eller vad den hette bra. Så för priset är jag nöjd

Tusen tack för svaret. Beställde precis en

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Inaktiv

Väntar på en Onkyo A-9070 stereo förstärkare, 24Kg väger paketet så det verkar vara en best.
Ett billigt fynd 😊

Permalänk
Medlem

Blev en beställning på en Samsung QE82Q60RA 82" .
https://www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/22884/samsung-82...

Permalänk

Väntar på mitt andra Msi 2080 Ti VENTUS GP.

Permalänk
Medlem

Dessa skickades från Frankrike i fredags.

SMSL SP200 Balanced Headphone Amplifier THX AAA-888 2x 3W 32 Ohm Black

TOPPING D50S DAC 2x ES9038Q2M XMOS U208 Bluetooth 5.0 LDAC 32bit 768kHz DSD512 Black

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

Väntar på en liten gasolbrännare från England, smidestänger och hammare från OTD Tools, Snart kan man börja smida! Fattas bara lite stål från lokala handeln och eldfasta stenar från bauhaus så jag kan bygga en ässja.

Permalänk

Väntar på ett paket innehållande en ny kabel till mitt Steelseries headset som katten bet av!

Permalänk
Medlem

Snart på ett postombud och i ett brevinkast nära mig.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Liv&helvete:

https://i.imgur.com/bYuZswX.jpg
Snart på ett postombud och i ett brevinkast nära mig.

Kul grej, såhär tänker man sig principen för hur de fungerar:
(har för mig att dendär går efter samma)

Tjaa...

Har ingen bild, men slog till på en batch med gamla plåtmodeller av järnvängs semaforer, växlar, mm till tågsamlingen.

Förmodligen något senare, kanske 50-60 tal, men de passade in stilmässigt tyckte jag och priset var rätt.

Tänkte säga att jag väntade på ett ånglok, men det fick jag igår.
Hade en massa väldigt obsoleta vagnar till gamla urverkslok, men de var alldeles för små att passa till något av loken jag redan hade, men fick tag på en liten "golvråtta" (50 talet, tror jag) riktigt billigt som passade perfekt till dem.

(Tycker egentligen det är roligare med lok man faktiskt vågar köra med och man har råd med grejer till även om man har ett vanlig jobb än dyra samlarmodeller i "mint cöndition" man skulle vara rädd att det blev typ en repa i "original lacken" på och man bara vågade ha stående i ett låst vitrinskåp merparten av tiden).

Nog för att nyare modeller är mycket finare gjorda och riktigt smyger fram ljudlöst på banan, men det är ändå någonting jag fullständigt älskar med sprakande elektriska blixtar och stegrande Bzzzzzzt *Klang* från tunga mekaniska switchar och magneter stora som min knytnäve startar upp på banan, helst två tre bredvid varandra är en svårslaget mäktig känsla...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd
Skrivet av The_Donut:

Väntar på en liten gasolbrännare från England, smidestänger och hammare från OTD Tools, Snart kan man börja smida! Fattas bara lite stål från lokala handeln och eldfasta stenar från bauhaus så jag kan bygga en ässja.

Jag har varit väldigt nöjd med verktygen jag beställde av honom för några år sedan, det mesta var tillverkat i Tyskland eller från gamla svenska överskottslager när jag tittade närmare på dem.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Skrivet av Mizzarrogh:

Jag har varit väldigt nöjd med verktygen jag beställde av honom för några år sedan, det mesta var tillverkat i Tyskland eller från gamla svenska överskottslager när jag tittade närmare på dem.

Ja visst är det en rolig men farlig sida? Har handlat där några gånger innan, otroligt bra äldre SKF (och andra fina märken) borrar och gängtappar till rimliga priser. Kommer aldrig att köra med sketna gängtappar igen, vilken otrolig skillnad det är!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon14781:

Kunde inte hålla mig när jag såg dessa på Ebay för £58. Ett set (4-Pw) med Wilson Staff Pi5. En klubba för bättre spelare (singelhandikapp) Jag har alltid tyckt om golfklubbor med äldre klassiskt utseende. Dagens moderna överhajpade skit ser ut som klumpar på en pinne enligt mig. Med denna modell van golfproffset Padraig Harrington 3 majors med.

https://forumbilder.com/images/2019/10/27/s-l1600_2.jpg
https://forumbilder.com/images/2019/10/27/s-l1600.jpg
https://forumbilder.com/images/2019/10/27/s-l1600-7.jpg
https://forumbilder.com/images/2019/10/27/s-l1600-3.jpg

Skoj!
Men ingenting slår ett par bladklubbor!
Nu längtar jag till våren.. Spelar du fortfarande?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Smack Jack:

Skoj!
Men ingenting slår ett par bladklubbor!
Nu längtar jag till våren.. Spelar du fortfarande?

Håller med. Spelade säsongen med ett par Wilson Staff FG-49 från 1989. Sänkte hcp med 2,6.
Jag är en så där som gillar att testa äldre klubbor. Gillar det mer klassiska utseendet på klubbor.
Den mer kantiga formen.

Har börjat handla mer från eBay. Man kan hitta riktiga fynd från UK.

FG-49:or jag hade under säsongen. Lättspelade och riktigt sköna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon14781:

Håller med. Spelade säsongen med ett par Wilson Staff FG-49 från 1989. Sänkte hcp med 2,6.
Jag är en så där som gillar att testa äldre klubbor. Gillar det mer klassiska utseendet på klubbor.
Den mer kantiga formen.

Har börjat handla mer från eBay. Man kan hitta riktiga fynd från UK.

FG-49:or jag hade under säsongen. Lättspelade och riktigt sköna.

https://forumbilder.com/images/2019/11/16/IMG_4213.jpg
https://forumbilder.com/images/2019/11/16/IMG_4214.jpg
https://forumbilder.com/images/2019/11/16/IMG_4215.jpg

Galet fina alltså! 👍
Kan bara hålla med! Körde med farsans gamla McGregor bladklubbor ett tag. Fantastiskt fina klubbor!
Ebay är verkligen ett orakel för att hitta fina klubbor. Jag har köpt en del från England, funkar hur bra som helst!
Köpte mig ett set med Titleist 690mb i somras, bland de finaste klubborna jag vet. 695mb var valet när jag tävlade, kan du tro (Hint: nickname)?
Jag har dock 1" förlängda klubbor så utbudet är mindre, vissa tar mer betalt då det är en smalare marknad och vissa ser det som att de är omöjliga att bli av med, vilket kan vara gynnsamt! 👍
Jag är lite sugen på att testa några Japanska stickor..Typ Honma eller liknande!
Kul med lite golfsnack!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köpte en skärm på Netonnet som ska leverans av Best.
Sitter nu och tittar via GPS på hur bilen rullar runt i grannkommunen på väg hem till mig. Spännande. Från beställning till hemleverans på 19 timmar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Rekordmedlem

Jag är en av de som spänt väntar på de Timberlandkängor som låg ute till vad som måste ha varit årets bästa svartrea pris hittills när de var sänkta över 90 %

Det var ett verkligt fynd som gjorde att jag kunde unna mig lite mer datordelar än jag tänkt från början när jag hade fått tag på billiga kängor som bör ha bra "originalkvalitet" för det var ju Timberland själva som sålde dem till det låga priset en kortare period så det lär inte vara nån piratkopia.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

R5 3600X
B450 Tomahawk max
2x8GB 3200MHz
Phanteks p400a
Gigabyte rx 5700 xt gaming oc
Corsair Rm 750x v2

Borde vara här på måndag. Årets underdrift att kalla mig lite otålig nu. Kanske kompletterar mina gamla 256 och 512 gb crucial bx/mx ssds med en m.2 om jag snubblar över en bra deal under helgen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag är en av de som spänt väntar på de Timberlandkängor som låg ute till vad som måste ha varit årets bästa svartrea pris hittills när de var sänkta över 90 %
https://i.imgur.com/2F4QYPN.png
https://i.imgur.com/N22tO5s.png
Det var ett verkligt fynd som gjorde att jag kunde unna mig lite mer datordelar än jag tänkt från början när jag hade fått tag på billiga kängor som bör ha bra "originalkvalitet" för det var ju Timberland själva som sålde dem till det låga priset en kortare period så det lär inte vara nån piratkopia.

Fasiken att man missade denna, Sjukt bra pris.

Permalänk
Medlem

VHF/UHF antenn beställt från Storbritannien. Betalade 200kr för frakten, så jag förväntar mig snabb och smidig leverans till Lund.

Paketet skickas på måndag med UPS.
På tisdag får jag ett SMS att välja mellan hemleverans eller pickup i ett service point nära mig. Väljer det senare då jag jobbar och jag vet hur det brukar fungera med hemleveranser.
Kollar idag onsdag på var paketet befinner sig och om jag kommer kunna att hämta den idag...

Herre gud...

Visa signatur

i7 8700K | Noctua NH-D15 | ASUS Z370-F | EVGA SuperNova G2 750W | Corsair Vengeance 4x8GB @ 3400MHz CL16 | KFA2 RTX2080 Super | Samsung 970 EVO Plus 2TB | LG OLED C2 42" | ASUS PG279Q

Permalänk
Lego Master

Nytt skal till mobilen. Inet hade nån rabatt på Otterbox, så drog sista till S9an.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Väntar på en hjälm respektive googles från oakely via 2 olika butiker till skidutrustningen.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Blev en creality ender pro under rean, Har spannat in den ett tag och nu var den ca 500 kr billigare så slog till.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define XL R2 Titanium
Grafikkort: palit 1070 Jetstream
Nätaggregat: Silver Power SP-SS500 500W
CPU: Intel Core i7-2700K Processor 3500 MHZ
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS V FORMULA

Permalänk

Grrr paketet som jag väntar på har anlänt till sverige 22/11 och har inte synts till än
"WISHerligen" ska det inte tullas eller klareras , ska det ta så lång tid att få det ?