Permalänk
Medlem

VPN med Netflix? Surfshark BF rea

God kväll på er!

Har en fråga till alla er hAcKeRs där ute som använder VPN (typ alla? ) Men vad tycker Netflix om VPN egentligen? Surfshark har ett duktigt trevligt erbjudande nu som BF rea. Grejen är att jag delar Netflix account med hela familjen, alla i olika hushåll i olika orter. Har läst lite, och hört ifrån en kompis att Netflix kan stänga av kontot om dom upptäcker att man ''fuskar'' med VPN? Vill ju inte störa resten av familjemedlemmarna, om Netflix skulle börja klaga.

Någon som stött på något problem?

Någon som har en åsikt om Surfshark? Funkar bra?

Tack på förhand!

Permalänk
Inaktiv

Kollar man lite tester är de få som klarar Netflix med VPN, kör själv med ExpressVPN och dom är en av dom få som ska klara Netflix enligt senaste tester, jag använder de på allt, iptv, svtplay, dplay, men jag har inte testat Netflix.
Men ska du streama så är ExpressVPN bäst.

https://www.vpnmentor.com/best-vpn-for-netflix/?keyword=+vpn%...

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde318:

God kväll på er!

Har en fråga till alla er hAcKeRs där ute som använder VPN (typ alla? ) Men vad tycker Netflix om VPN egentligen? Surfshark har ett duktigt trevligt erbjudande nu som BF rea. Grejen är att jag delar Netflix account med hela familjen, alla i olika hushåll i olika orter. Har läst lite, och hört ifrån en kompis att Netflix kan stänga av kontot om dom upptäcker att man ''fuskar'' med VPN? Vill ju inte störa resten av familjemedlemmarna, om Netflix skulle börja klaga.

Någon som stött på något problem?

Någon som har en åsikt om Surfshark? Funkar bra?

Tack på förhand!

Frågan är varför man kör vpn med netflix?????

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon301768:

Kollar man lite tester är de få som klarar Netflix med VPN, kör själv med ExpressVPN och dom är en av dom få som ska klara Netflix enligt senaste tester, jag använder de på allt, iptv, svtplay, dplay, men jag har inte testat Netflix.
Men ska du streama så är ExpressVPN bäst.

Tackar för svaret Har du hört någonting om att Netflix accountet fort illa ut? Det är A och O, att inte restan av familjens Netflix får bli drabbat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Frågan är varför man kör vpn med netflix?????

ORDENTLIGT mycket större utbud

Permalänk
Medlem

@crew seven:

Olika utbud i olika länder ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av adde318:

ORDENTLIGT mycket större utbud

Skrivet av RolfBlom:

@crew seven:

Olika utbud i olika länder ?

Fast då bryter man ju mot svenska regler

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Fast då bryter man ju mot svenska regler

https://i.pinimg.com/564x/3f/a2/ec/3fa2eccbaeaa35ae48e1bf88e2...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av adde318:

Tackar för svaret Har du hört någonting om att Netflix accountet fort illa ut? Det är A och O, att inte restan av familjens Netflix får bli drabbat.

Såg bara en annan svensk test tidigare i år då dom testade att köra Netflix från flera servrar runt om i världen och den enda som klarade allt var ExpressVPN, går ju att testa i 30 dagar och man kan ju få pengarna tillbaka om man inte är nöjd.
Jag har testat dom flesta största och jag kör som sagt med iptv och jag får överlägset högsta hastigheten med ExpressVPN, är just de dom är mest kända för och flera tester så är de dom man ska välja om man ska streama mycket, har 1000mbit lina och VPN stryper farten ganska ordentligt men jag har alltid minst 200mbit vilket jag aldrig fick från alla dom andra jag testade.