Rykte: Rockstar reser till medeltiden i kommande spel

Rykte: Rockstar reser till medeltiden i kommande spel

Varken skolmobbning eller gangsterliv sägs stå på menyn i Rockstars kommande spel – istället bjuds det på svärddueller i medeltida regi.

Läs hela artikeln här

We assassin's creed now bitches

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det här är sant! Kommer kunna bli precis hur bra som helst!

blegh! boring

Är inte Rockstar skottar?

Hmm kan detta bli Rockstars första spel utan styltig spelkontroll? Har svårt att tänka mig att ett medeltida spel med svärd-combat kan bli annars.

Oh riktigt nice! Kul tema! Fast hade gärna även sett ett hederligt gammalt GTA6 också, man kan ju alltid drömma lite

För första gången någonsin om Rockstar så tror jag att det kommer floppa hårt.

Äntligen, kan bli deras första bra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Wohoo! Grand Theft Horse!

Bör väl noteras att redditkontot som publicerat inlägget är nytt och inte uppger någon källa som går att kontrollera. Många spekulerar att användaren helt enkelt läst annonsen på LinkedIn och sen ”tänkt fritt”

Tror kanske inte det rör sig om något medeltida spel, det kan ju tex vara en hel del medeltida miljöer på ett brittiskt internat? Den som lever får se antar jag!

Låter spännande, men tror tyvärr det kommer floppa om ryktet nu är sant dvs

Skrivet av milky81:

Oh riktigt nice! Kul tema! Fast hade gärna även sett ett hederligt gammalt GTA6 också, man kan ju alltid drömma lite

Fast har inte det redan varit på tapeten att ett GTA 6 kan bli möjligt? Eller är jag helt ute och cyklar?

Medeltida svärdfäktande och stormande av borgar och liknande i VR skulle kunna bli riktigt häftigt

Kräva grisbönder på ”beskyddarpengar” 👍

Hmm, mera medeltid ?? Nåja, det kan nog bli bra om dom hittar en intressant historia att utforska. Det kommer ju ta ett antal år innan det blir klart så kanske inte spelar någon roll att det finns mycket såna spel just nu.

Skrivet av r3mpuh:

Äntligen, kan bli deras första bra spel.

Precis,

För GTA-spelen, Max Payne och RDR spelen har ju visat sig vara dåliga spel....

Ett Dark Souls GTA?! Ge mej!

Kan man inte ha både GTA 6 och Age Theft Grand?

Skrivet av Swedman18:

Kan man inte ha både GTA 6 och Age Theft Grand?

Age of Grand Theft?

Skrivet av r0bz:

Fast har inte det redan varit på tapeten att ett GTA 6 kan bli möjligt? Eller är jag helt ute och cyklar?

Jo det finns lite rykten, de har ju dragit in en del pengar på sina GTA-spel så det bör dyka upp ett till

https://www.gfinityesports.com/article/2039/gta--release-date...

Skrivet av milky81:

Jo det finns lite rykten, de har ju dragit in en del pengar på sina GTA-spel så det bör dyka upp ett till

https://www.gfinityesports.com/article/2039/gta--release-date...

Får hoppas på det!

Grand Theft Snel Hest. Vad de än gör blir det säkert bra.

Detta blir nog ett GTA till med utbytt grafik.

Dom är ju grymma på att göra hästar nu så det kan nog bli grymt!

Jag vill ha ett nytt GTA! Jag har nött ut gatorna och bergen i femman, behöver en ny sandlåda.

Bättre gå mot vikingatiden, Grand Theft Longboat.

Usch, blir något VR tech demo skräp.

Vad kul! Det ser jag fram emot. Rockstar är mästerliga spelutvecklare. GTA V var ett mästerverk rakt igenom så förväntningar är skyhöga här också.

Tror dom kan få till en jäkligt bra känsla i det spelet.