Black Friday 2019 – Tips, erbjudanden och diskussion

Permalänk
Medlem

Hade en 65" LG C9 i varukorgen men hoppade av i sista stund. Min 51" Samsung plasma får vara med ett tag till. Har inte direkt ett behov av ny tv då jag är fullt nöjd med den nuvarande, pengarna får sitta kvar på kontot ett tag till

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: i5 4690K @3,5GHz CPU-kylare: SilverStone Argon AR01 RAM: VENGEANCE LP 4x4GB GPU: Sapphire Radeon R9 290 TRI-X OC 4GB PSU: EVGA Supernova G2 750W SSD: Samsung EVO 840 250GB HDD: Seagate Desktop HDD 7200rpm 2TB Skärm: ASUS MG279Q @2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megaviking:

Tänkte likadant... Verkar vara ett nystartat/okänt företag, inga recensioner på datorn, ingen info om PSU och MOBO osv.

Power är Expert under nytt namn. Har handlat där några gånger och det har funkat bra.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ooink:

Några andra affärer som kmr släppa erbjudanden vid midnatt? Eller bara Elgiganten kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

netonet tuggar nog igång vid midnatt tror jag

Permalänk
Skrivet av stingrey:

Någon som har tips på bra in-ear bluetooth lurar?. Inte true wireless utan med kabeln som går runt nacken?. För ca 500kr +/- 100Kr

https://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-bild/horlurar/s...

En hundring över din budget men ett bra pris i mitt tycke. Köpte dem själv efter att ha läst Ljud & Bilds recension.

Permalänk
Medlem

Jag är på jakt efter en SMART-TV på ca 50-55 tum, ca 5000-6000 kr budget (möjligen mer) samt en soundbar för ca max 1500 kr.

Permalänk
Medlem

Vad är detta för skräp och hur kommer man förbi det? Jag kom till slut in, och klickade direkt in på kundvagnen, och hamnade i kön igen .

Permalänk
Fixade prisjakt-länk
Permalänk
Medlem

Hur snabb är Prisjakt på att uppdatera rea-priser i dessa galna konsumptionssammanhang? Hämtar Prisjakt priser direkt från partnersidor, eller kan det ligga efter?

Permalänk

Nu 5-årig tjej fick leksaksgitarr i julklapp som gick i sönder fort :/ men vill ha en igen, ska man köpa vanlig gitarr eller en ukelele? Finns det annat att titta på? Tänkt som "leksak" för att se om intresset kvarstår för att vilja lära sig på riktigt.

Permalänk
Citat:

Slut!

Permalänk
Medlem

Kom in tack vare tipset med adblock. Fanns inget jag ville ha dock.
Xbox S digital edition(990kr) är fortfarande 100+ i lager

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: Asus Z97-A | Processor: Intel i7 4790k @ 4.0GHz | RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3 1600mhz | Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB | SSD: Crucial MX100 256GB | Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Kylning: CoolerMaster Hyper 212 Evo

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem

Klippte ett Xbox för 999 kr, nu blir grabben glad när han slipper köa till GeforceNow när vi ska lira bilspel på shielden..

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt hetsen kring Xboxen. Och då menar jag inte priset (för det är ett jävligt bra pris) men det finns ju fortfarande 100+ i lager. Jag kan förstå att dom som fick ett 2060 partajar hela natten för där fanns det ju bara några få ex i lager. Här finns det ju kanske tusentals.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gamer5:

Kom in tack vare tipset med adblock. Fanns inget jag ville ha dock.
Xbox S digital edition(990kr) är fortfarande 100+ i lager

Samma för mig. Använde adblocken.

Hittade inget av intresse. Visst. Xboxen är billig men jag har ingen nytta av den så det skulle bara bli en dammsamlare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brodholm:

Äntligen! Slipper man vänta på Elgigantens leverans.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd

@Devil May Cry: Tar det inte längre tid att få grejerna hos komplett?

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

@Devil May Cry: Tar det inte längre tid att få grejerna hos komplett?

Varför skulle det ta längre tid?
Elgiganten har de ju inte ens på lager. Sedan kör dom något kösystem just nu.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

@Devil May Cry: Tar det inte längre tid att få grejerna hos komplett?

Komplett är ju skitsnabba, får hem varor från Komplett och Inet inom 1-2 dagar och då bor jag i Sundsvall.

Permalänk
Medlem

Jag hänger inte med, priserna är ju liksom urusla och till synes inte överhuvudtaget nedsatta på spel?

Snacka om antiklimax efter all väntan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

Nu 5-årig tjej fick leksaksgitarr i julklapp som gick i sönder fort :/ men vill ha en igen, ska man köpa vanlig gitarr eller en ukelele? Finns det annat att titta på? Tänkt som "leksak" för att se om intresset kvarstår för att vilja lära sig på riktigt.

https://www.musikanten.nu/sv/artiklar/ukulele-rod.html

finns lite rabatt på musikanten på instrumenten

Visa signatur

• Gigabyte 3070 Gaming OC
• Ryzen 5 5600X
• 4x8GB HyperX Fury RGB DDR4 3200
• ASUS ROG Strix B550-F GAMING

Permalänk
Medlem

Varför tror alla att det finns ett intresse av att veta just deras kö-tid på elgiganten?

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Spontanköpte Arctis Pro, man lever bara en gång.

Permalänk
Medlem

Verkar gå sådär att bocka för ett antal återförsäljare, absolut inte Elgurglet, för att filtrera. Prisjakt. 2060-listningen sabbas lite av Elgurglet.

Kolsvart Katt crancy, normally asleep two hours ago : p

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwinkingToby:

Knep en nu😁😁
Äta nudlar i 3 månader🤪

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Varför tror alla att det finns ett intresse av att veta just deras kö-tid på elgiganten?

För se vad de andra hade för kötider, det var rätt så olika. Jag är inne nu så jag har ingen kötid att säga men jag kan berätta att jag sitter och tittar på diskmaskiner om det är intressant för dig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Devil May Cry:

Varför skulle det ta längre tid?
Elgiganten har de ju inte ens på lager. Sedan kör dom något kösystem just nu.

Skrivet av Ph4st:

Komplett är ju skitsnabba, får hem varor från Komplett och Inet inom 1-2 dagar och då bor jag i Sundsvall.

Tänkte att man kunde hämta i butik, men det var beställning från 11 på lördag verkar det som.

Finns det några butiker i Stockholmsområdet som man kan få den till på lördag mån tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onyx:

För se vad de andra hade för kötider, det var rätt så olika. Jag är inne nu så jag har ingen kötid att säga men jag kan berätta att jag sitter och tittar på diskmaskiner om det är intressant för dig.

Nej, finns inget intresse så nu vet du och du behöver inte uppdatera status.

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Från 47 i lager till 53 i lager, ser lugnt ut så man går och gör en smörgås. 5 minuter senare så är 3600x slut på Dustin....

Permalänk
Medlem

Märkligt hur Dustins 3600X gick från 47st kvar till icke tillgänglig på 2 minuter. Nåja, får väl hoppas på deal på 3600 eller 3700X.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]