Black Friday 2019 – Tips, erbjudanden och diskussion

Permalänk
Medlem

Produkt: Phanteks Enthoo Evolv X Satin Black - BF19
Länk: https://www.inet.se/produkt/6902976/phanteks-enthoo-evolv-x-s...
Kategori: Chassi
Pris: 1899kr
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4938451

La in prisjakt-länk
Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk

kom in nu men är priserna på ps4 spel ett skämt? verkar inte vara nedsatta alls

Permalänk
Medlem
Skrivet av bgylf:

Hmm, skumt. Testa denna länken, var här jag hittade det: https://cdon.se/black-friday/datorer-och-gaming/gamingskarmar-fran-aoc/

Du länkar till AOC C32G1 (1080p skärm) och inte AOC CQ32G1. Notera extra Q

Permalänk
Skrivet av Rospigg:

Krökt skärm?
Är det något att ha!?
Vill man ha det när man spelar?
Till grabben i julklapp AOC 27" på CDON för 2099:-

Det är rätt schysst, var väldigt skeptiskt tills min kompis köpte en förra året, man tänker inte direkt på det och AOC gör bra grejer!

Visa signatur

Datorn: i5-4690k@4.3ghz, Asus Dual OC 1070, Fractal Design Newton R3 1000w, Asus Z97-A, Fractal Define R5, 16GB Corsair@1600mhz, Hyper 212 EVO, Crucial BX100, WD Black 1TB x2
Kringutrustning: BenqXL2411Z, AOC 24" x2, Func KB-460, Mionix Naos 7000, Logitech MX Master, Logitech Z-906, Sehnheiser HD 558, Optuma uDAC 3, Blue Yeti, Akai LPK 25 Steelseries QCK XXL

Permalänk
Medlem

Åt H-V-TE med detta, min har fastnat på 3 min.

Permalänk

@Onyx: Fick 9 min precis i en ny browser men den andra är det en 1/3 in i kön grrr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Modelbeteckningen saknar ett 'Q' och modellen ett antal pixlar : )

Aha, det förklarar. Sorry for the mixup

Hur är 27'' curved 1440p 144Hz annars? Lite sugen att börja skissa på en ny gaming-rigg som pallar leverera det (kör 1080p-rigg med 24'' AOC idag).

Permalänk
Medlem
Skrivet av No0Vad:

Produkt: LG 55" UHD OLED Smart TV OLED55C9
Länk: https://www.komplett.se/product/1130516/tv-ljud-bild/tv-video...
Kategori: TV
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5081060
Pris: 12990kr

Tack! Slog till på den, så slapp man vela när man väntade på Elgiganten
Det finns många kvar, så verkar som alla vill ha 65" och det förstår man, vi bor litet så bättre med 55"

Någon som har koll på vad netonnet kommer köra för produkter/priser? Har det kommit ut något förhandsinformation?

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk

För er som bara vill ha ett xbox för 999, använd den här länken så kommer ni förbi den långa kön på en timma och får en kö på typ 10 min istället med ett xbox i varukorgen. Efter att ni har fått bekräftelse att den har lagts till i varukorgen, klicka på gå till kassan.

https://www.elgiganten.se/INTERSHOP/web/WFS/store-elgigantenS....

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rospigg:

Krökt skärm?
Är det något att ha!?
Vill man ha det när man spelar?
Till grabben i julklapp AOC 27" på CDON för 2099:-

Tror i praktiken gör det ingen större skillnad utan mer smaksak om man tycker det ser nice ut. Vad jag förstått kan det vara mer relevant om man sitter på en 21:9 skärm men en normal 16:9 så gör det nog varken till eller från För övrigt såg det ut att vara en bra spelskärm för priset.

Permalänk
Skrivet av klingen78:

kom in nu men är priserna på ps4 spel ett skämt? verkar inte vara nedsatta alls

Vad jag kan se så avslöjas PS4-konsolpriserna 00:01. Xbox One går att köpa till reapriset nu, men inte PS4.

Jag var för långsam på grafikkorten, det får man väl ångra bittert såhär i efterhand. Men sugen på en Xbox One, samtidigt så finns det fler spel på PS4 jag vill testa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rospigg:

Krökt skärm?
Är det något att ha!?
Vill man ha det när man spelar?
Till grabben i julklapp AOC 27" på CDON för 2099:-

Man har väl öppet köp? Smaken är ju som baken. Så köp den och ge i julklapp och innan han öppnar själva förpackningen så säger du att om han inte vill ha kurvig så får han såklart byta till en platt?

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på Jabra 65T Active för 1290 :- ...

Permalänk
Medlem

Vill ni in på Elgiganten för att spana runt:
1) Chrome, tryck F12 för dev console
2) Surfa till elgiganten eller valfri sida
3) Högerklicka på valfri request och välj "block request url" för att enkelt få upp och enable på "request blocking"
4) tryck på + och lägg till: assets.queue-it.net
5) Surfa elgiganten.se igen

Permalänk
Medlem

Lyckades precis få en beställning på ett ASUS 2080 oc och ett corsair 750w psu , trodde jag ALDRIG med 45 min kötid !

Någon mer som fick tag i ett 2080 innan dem tog slut?

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torhrolfr:

Måste påpeka att kösystemet Elgiganten har i år är fantastiskt. Sajten kraschar ju varje år så det var på tiden att vi fick se en fungerande lösning.

Samma system som förra året

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Jag var in vid 21.00 (hade föranmält mig och fick länken) och beställde en S10+. Kunde inte hålla mig..

Går den att köpa utan abonnemang?

Permalänk
Medlem

vilket jävla skitsnack på elgiganten, när kön väl är klar laddar det lite sen kommer man äntligen in på sidan o klickar på en grej och sen är man tillbaka i en ny kö..

ska fan aldrig handla från dem igen klarar mig utan

Visa signatur

3900x | 2080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem
Skrivet av kortleken:

@Onyx: Fick 9 min precis i en ny browser men den andra är det en 1/3 in i kön grrr

Ja hur fungerar det egentligen? Min gubbe är mer än halvvägs nu iallafall, 38 min...

Permalänk
Medlem

Vill ni ta er förbi kön hos elgiganten lägg till dessa sidor som filter för eran adblock.

queue
queue-it.net
*queue-it.net
assets queue-it.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av EddAa:

Lyckades precis få en beställning på ett ASUS 2080 oc och ett corsair 750w psu , trodde jag ALDRIG med 45 min kötid !

Någon mer som fick tag i ett 2080 innan dem tog slut?

Jag har varit inne hela tiden, 2080 har inte varit köpbar någonsin?

Visa signatur

Hello. x99

Permalänk
Medlem

@Icte:

vad jag förstått så verkar det som att 2060 kortet som var billigast endast gick att få tag i butik.
Fick tag i 1st (fanns 2st på Megastore Karlstad)

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Lyckades köpa en xbox för 990 efter 10 minuters kö

Visa signatur

[Phanteks Eclipse P400A][ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI][AMD Ryzen 7600X][Corsair iCUE H100i RBG PRO XT][Kingston FURY Beast RGB DDR5 6000Mhz 32GB CL36][ASUS TUF GAMING 6800 XT][Corsair RM750x][NVME Samsung 970 Evo Plus 1TB][SSD Samsung 870 Evo 1TB][WD Black SN850X NVMe SSD 2TB]

Permalänk

Är inte den här datorn konstigt billig med tanke på att det är ett 2080 i?
https://www.power.se/datorer-och-gaming/datorer-och-bildskarm...

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

@stingrey: Du kommer inte till kassan om du gör det.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Gåtfulla hörlurar från Telenor

Telenor skickar till vissa telefoner med ett par hörlurar som de kallar "Harman Kardon Fly Anc", som de anger till det säkert överdrivna värdet 3 490 kr.

Jag lyckas inte hitta hörlurarna - för att skapa mig en bild av vad de går för och vilket verkligt värde de har - någonstans. Inte hos Prisjakt, ingenstans. Haha, hemliga hörlurar.

Är det någon här som kan ge information om hörlurarna, eller länk till information?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ex3me:

Går den att köpa utan abonnemang?

Nej det var nog bara med abonnemang. Har en S8+ nu via Comviq och betalar 385 kr i månaden. Nu blev det 395 kr i månaden istället fast för S10+ istället då. Tror telefonen skulle kostar 200 kr i månaden i 24 månader = 4800 kr. Ganska bra om man kollar vad telefonen kostar löst (runt 8600).

Permalänk
Medlem
Skrivet av guldgossen:

Telenor skickar till vissa telefoner med ett par hörlurar som de kallar "Harman Kardon Fly Anc", som de anger till det säkert överdrivna värdet 3 490 kr.

Jag lyckas inte hitta hörlurarna - för att skapa mig en bild av vad de går för och vilket verkligt värde de har - någonstans. Inte hos Prisjakt, ingenstans. Haha, hemliga hörlurar.

Är det någon här som kan ge information om hörlurarna, eller länk till information?

Skickades från m.sweclockers.com

https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/tuote/Harman-Kardon-F... ? Finska förvisso men vafan

Permalänk
Medlem

Följt några av era tips! Avbröt hämtningen av sida, blev ett 3 pack LL120, en locktång, en skrivare Omgång nummer två med uBlock, en Xbox one