Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

@lejonhead: Kanon, men sitter och lurar på ett Gigabyte GeForce RTX 2080 SUPER Windforce OC 8GB efter midnatt eller imorgon bitti
Kan ju försöka beställa ändå och lämna tillbaka om det blir bra pris på Gigabyte

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

Är det idag 00.00 det börjas?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Husko17:

Är det idag 00.00 det börjas?

Skickades från m.sweclockers.com

Om du syftar på Elgigantens erbjudanden - 19:00 i butik (d.v.s. nu), 22:00 online.

Annars ska bl.a. Komplett ha något på gång kl. 00:00.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Var precis inne på Elgiganten. Var där cirka 18:55 och då hade dom redan slagit upp portarna precis innan (såg från avstånd). Var iaf inga grafikkort kvar vid den tidpunkten. Såg två grafikkort bäras på av andra kunder. Samt så fanns det inga skyltar som indikerade extra pris. Äsch då.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johankish:

Var precis inne på Elgiganten. Var där cirka 18:55 och då hade dom redan slagit upp portarna precis innan (såg från avstånd). Var iaf inga grafikkort kvar vid den tidpunkten. Såg två grafikkort bäras på av andra kunder. Samt så fanns det inga skyltar som indikerade extra pris. Äsch då.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur kunde de verifiera att du var medlem?

Som klubbmedlem får du mer. Nu får du chansen att handla på vår stora Black Friday-kampanj först av alla. Vi öppnar varuhusen för våra klubbmedlemmar 19.00-22.00 torsdagen före Black Friday.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Skrivet av Derix:

Hur kunde de verifiera att du var medlem?

Det var bara att gå in. De kanske frågade vid kassan (jag köpte inget) men tvekar på det. Det är ju bara att skriva in sin mailadress på hemsidan för att bli medlem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johankish:

Det var bara att gå in. De kanske frågade vid kassan (jag köpte inget) men tvekar på det. Det är ju bara att skriva in sin mailadress på hemsidan för att bli medlem.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, just därför känns det lite fånigt. "VIP-kväll"

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

I Skövde är det 1190:- för Xbox One S Digital. 🙁
EDIT: Det var med försäkring...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

Elgiganten verkar ha skjutit upp black friday till kl 22 ikväll..

Det har varit 22 hela tiden.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

Elgiganten verkar ha skjutit upp black friday till kl 22 ikväll..

Det var 19-22 endast i varuhus för EG medlemmar. annars 22 online. så har det alltid varit om jag inte minns fel

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Tänker dryga mig och säga att 990;- för Xbox One utan blu-ray blir rätt dyrt. Noll möjlighet att sälja spelen i andrahand sen. 600pix per spel blir mycket pengar snabbt

Permalänk
Medlem
Skrivet av dcxs:

Tänker dryga mig och säga att 990;- för Xbox One utan blu-ray blir rätt dyrt. Noll möjlighet att sälja spelen i andrahand sen. 600pix per spel blir mycket pengar snabbt

Vill man köpa många spel lönar det sig kanske inte eftersom fysiska spel går att hitta billigare, men för den som bara vill spela ett fåtal titlar som är Xbox-exklusiva är all-digital ett prisvärt alternativ.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Xboxen ligger i kundvagn för 2790:- fast jag är medlem. Fattar inte varför jag inte fick den för 990:-, satt i kö länge.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Inaktiv

Tror att du inte kan checka ut innan 22 med det rätta priset. Det är samma sak här. Man kan ju köpa Xbox One spel via G2A och få digitala spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Xboxen ligger i kundvagn för 2790:- fast jag är medlem. Fattar inte varför jag inte fick den för 990:-, satt i kö länge.

För deras BF rea har inte börjat online?
Folk har sagt detta säkert 500 gånger på forumet, och det står överallt på deras sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MystiQ:

Använd voucher under priset i texten och få moderkortet för 254.15 euro med gratis leverans när ni hoppar vidare till utcheckningen!
Amazon.de

Billigast för tillfället på prisjakt 3614:-
Prisjakt

Hittar ingen voucher att använda? Någon som vet hur man gör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dcxs:

Tänker dryga mig och säga att 990;- för Xbox One utan blu-ray blir rätt dyrt. Noll möjlighet att sälja spelen i andrahand sen. 600pix per spel blir mycket pengar snabbt

Men det är ju en otroligt kompetent "HTPC" för det priset med Kodi, Plex osv, som man dessutom kan spela på om man vill.

Permalänk
Medlem

@Nivity: För medlemmar startade den 19:00, står säkert på 600 ställen i forumet...

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem

Jag köpte en xbox one s digital edition för 990 på mitt lokala elgitanten nyss. De var lite långsamma på att ta fram dom bara. Fick stå i kön till kassan för att fråga och hon kunde inte hjälpa mig. Gick tillbaka till hyllan och då stod det två ex där. Bara ställa sig en den dubbelt så långa kön igen. .
Jag hade väntat mig fel pris med men den gick in för 990. Alltid nåt 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

@Nivity: För medlemmar startade den 19:00, står säkert på 600 ställen i forumet...

Ja i BUTIK.
Inte online.

Står på säkert 700 ställen i forumet.

Eller du menar att du är i en elgiganten butik och lagt din xbox i en kundvagn och de vägrar ändra pris i kassan? I så fall correct.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noob I am:

Elgiganten Nordstan (eventuellt andra) har 1000 kr rabatt på köpet ifall man tecknar elavtal med Göta energi.

Skickades från m.sweclockers.com

Vilket betyder att du kan få ett Xbox One S All Digital Edition för 0kr eller måste man betala för en viss summa först?

Visa signatur

Intel Core i7-6700K | MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G V2 | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair Vengeance LPX 32GB (4 x 8GB) 2400MHz | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Crucial BX100 500GB | EVGA SuperNOVA 850 G3 | Fractal Design Define R5 Titan Window | Noctua NH-D15 | Noctua NF-A14

Permalänk
Medlem

@Nivity: När jag klickade på den stod det 990:-, sen hamnade jag i någon hanteringskö och efter nedräkning låg den i varukorgen.
Edit: På nätet förstås, så du menar att priset går tillbaka till 990:- efter 22:00 i min varukorg? Konstigt att den fanns att köpa för 990:- om det du säger stämmer...
Därav min första post, stort ?

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Avstängd

@Nivity: Borde man inte butiken kunna beställa bf varorna som endast går i webbshopen?

Permalänk
Medlem

Nästan halva värdet av Xboxen består ju i den trådlösa kontrollen som annars kostar ca 450kr på BF-rean.
Om den i övrigt är värd ett köp för mig som datorspelare är ett frågetecken...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mieriola:

Nästan halva värdet av Xboxen består ju i den trådlösa kontrollen som annars kostar ca 450kr på BF-rean.
Om den i övrigt är värd ett köp för mig som datorspelare är ett frågetecken...

Jag kommer använda den som Kodi media spelare. Sen har jag 2års Ultimate game pass eller vad heter det:) så man kan lira ibland framför tvn också. som andra säger. själva kontrollern är nästan halva priset (jag använder xbox one kontrollern även vid datorn). Jag köpe min i cdon för 1300kr men tycker den är redan prisvärd för mig.

Permalänk

En platta (24 burkar) Nutramino Heat för 49:- på XXL. Jag köpte fyra flak.

https://www.xxl.se/nutramino-heat-330-ml-black/p/1124519_5_st...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Mieriola: xbox digital Edition kräver att du hoppar på gamepass,
Har du redan en xbox och två tv är det en nobrainer, eller även som julklapp efter att först aktiverat gamesharing på den

Permalänk
Avstängd

man kan inte fuska med tele2 abbonemang längre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Seziuo:

Vilket betyder att du kan få ett Xbox One S All Digital Edition för 0kr eller måste man betala för en viss summa först?

Det stod inget om det vad jag kan se. Jag skulle valt det erbjudandet, dock är jag bunden i 5 år och Göta energi väntar 2 år. De lovade även att betala mellanskillnaden om dom inte blev billigare. 3 månaders bindningstid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

man kan inte fuska med tele2 abbonemang längre

Skickades från m.sweclockers.com

Det fungerar fortfarande, dock måste man betala första månadsavgiften på 199:- om man väljer det billigaste alternativet. Skillnaden nu är att man får slutfaktura för telefonen, de ger inte delbetalningsmöjligheter för telefonhårdvaran utan abonnemang längre.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |