Snart Black Friday! Vad köper ni?

Permalänk

Köpte mig ett Xbox One S All Digital Edition och en handkontroll. När man nu ska flytta ihop med frugan kan det vara värt att ha något att spela.
10kr på det så kör vi Xbox Game Pass Ultimate i 3 månader så vi får prova oss. Om vi inte spelar så blir det väl en glorifierad Netflix-spelare.

Övrigt så M.2 SSD, Tangentbord (mekaniskt och tyst) samt en ny Mikrofon. Eventuellt ett nytt nätaggregat då det nurvarande är 9 år gammalt.

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Medlem

Det blev moderkort, minne o en till m2 ssd. Musmatta o lite annat IoT-grejs också

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Inaktiv

Är det någon som sett någon Nvidia Shield 2019 på BF?

Permalänk
Medlem

Köpte en wd mybook 20 tb på Amazonas flashsale för 4500 kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag tänkte köpa ssd, men detta fick mig att låta bli! Vilken skandal!
https://computersweden.idg.se/2.2683/1.727160/hpe-serverdiska...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hittills bara ett Asus TUF Gaming X570-PLUS På swec rean och lite Ram minne från Webbhallen.
Nu saknar bara själva CPU men får se till helgen om nåt vettigt erbjudande dyker upp.

Funderar även på en Xbox all digital edition för 1290 kr men vette tusan om Xbox kan vara kul för en 8 årig dotter,eller om det ens finns några kul barnspel så jag måste kolla upp det innan jag slår till på nåt sånt.
Och lite tveksam eftersom den saknar spelare så man får utesluta att fynda spel på reor som ligger på skiva.

Visa signatur

Dator!
AMD Ryzen 7 3700X - AMD originalkylare - ASUS ROG Strix B550-I Gaming - Samsung 850 EVO 500 GB SSD + OCZ TR150 480GB SSD + Samsung 970 EVO Plus 1TB - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200MHZ - Cooler Master Masterbox NR200P -Powercolor RX 6800 Red Dragon -AOC 32" AGON-AG322QWG4 + ASUS MG248Q Gaming Monitor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av helloween1978:

Funderar även på en Xbox all digital edition för 1290 kr men vette tusan om Xbox kan vara kul för en 8 årig dotter,eller om det ens finns några kul barnspel så jag måste kolla upp det innan jag slår till på nåt sånt.
Och lite tveksam eftersom den saknar spelare så man får utesluta att fynda spel på reor som ligger på skiva.

Min 8-åriga dotter spelar gärna Minecraft, Overcooked och Humans fall flat bla. Iofs föredrar hon att spela tillsammans med någon men det är nog mer individuellt.
Är ju ta på nedladdningsbara spel också, även om det kanske inte är lika mycket som på fysiska spel. Kör bara nedladdade för enkelhetens skull.

Köpt på pågående rea:
Skor till frun
Vinterkängor till 12-åringen, han provade sina från förra året i september och sade att de funkade men i november var de för små... 🤔

Sugen på en SSD på 2TB till mig men inte bestämt mig än om jag slår till nu eller ej.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]