Bärbar dator för studier - black Friday

Permalänk
Medlem

Bärbar dator för studier - black Friday

Ännu en köprådstråd för studier dator, jaja 😁

Nåja. Min bror ska börja plugga nu till våren och han behöver en bärbar dator. Han har inte höga krav, han tittar mest på filmer, word, PowerPoint och enkla vardagssysslor. Kan man få en bra bärbar dator med bra batteritid för 6k under black Friday? Isåfall, har ni tips på vilken? Ska helst vara liten och smidig, inte större än 13-14"

Håller mig borta från Acer pga tidigare erfarenheter, alla andra tips välkomnas.

Stort tack på förhand!

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Ännu en köprådstråd för studier dator, jaja 😁

Nåja. Min bror ska börja plugga nu till våren och han behöver en bärbar dator. Han har inte höga krav, han tittar mest på filmer, word, PowerPoint och enkla vardagssysslor. Kan man få en bra bärbar dator med bra batteritid för 6k under black Friday? Isåfall, har ni tips på vilken? Ska helst vara liten och smidig, inte större än 13-14"

Håller mig borta från Acer pga tidigare erfarenheter, alla andra tips välkomnas.

Stort tack på förhand!

Hade nog köpt denna: https://www.webhallen.com/se/product/308186-Lenovo-Ideapad-S5...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define C | Asus ROG Strix Z270E | Intel Core i7 7700K @4.5GHz - Noctua NH-U14S | Asus GeForce GTX 1060 Dual OC | EVGA SuperNOVA G3 550W| Samsung 960 EVO 250GB/120GB SSD| Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz (16GB)