säljes/bytes Manga Ranma 1/2 komplett

Permalänk

säljes/bytes Manga Ranma 1/2 komplett

Har rådbråkat min hjärna vart man ska kunna sälja av detta och varför inte prova när det är gratis på ett hyffsat nördtätt ställe

Vad
Detta är alltså den kompletta svenska utgåvan av Rumika Takashis Ranma 1/2.

Kretsar kring Ranma kampsportsexpert som förvandlas till flicka när han får kallvatten på sig, viilket så klart händer absurt ofta.
Han Flyttar in med sin far på Tendos (vars yngsta dotter är hars trolovade sen innan de föddes) Dojo.
Kombinerat med ett stort galleri mer eller mindre diagnosticerbara bråkmakare, romantiker och pervon uppstår oändliga lustiga förvecklingar.
Nån måste ha beskrivit den som Romeo och Julia på extacy nån gång...

klart du ska läsa

Skick
läst av mig, ett par ex kollektivister två kusiner och två syskonbarn. skavanker finns men på det hela taget i förvånansvärt bra skick.

Pris
Alla bud emottages så länge jag känner att det är mödan värt. Kan även byta mot nåt roligt vad som helst.

Kan skicka med valfri större speditör som dristar sig norr om dalälven.

betalning
swish, paypal, kontant, bank om man känner sig gammaldags eller snabbt byte iförda solglasögon och trenchcoat på en tom parkering, jag är inte kräsen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"If you know the answers beforehand, it isn't research" - J. Allen Hynek
Dator högtidligen döpt till Dame Stephen Mongrella von FrankenPC:
|Asus P5Q PRO(socket 775)|Xeon E5430(socket 771 oh yeah!)|8gb ddr2 800MHz: 2x2gb Corsair XMS2(1066 uc till 800MHz)2x2gb Team Elite||XFX 5850BE(combo av stock & AC Twin Turbo kylare och limmad kondning!)|Define r3|Samsung 830 120gb|1750gb misc WD diskar|

Permalänk
Medlem

Sablar vilken nostalgitripp att se detta! kom ihåg att jag sålde hela serien på en loppis för 10 år sedan hehe.

Kan säga att då man var 10-11 så var Ranma 1/2 första portalen in i vuxenlivet