Permalänk
Medlem

Imorgon börjar SGDQ!
https://gamesdonequick.com/

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av NuZ:

Skulle precis posta detta när jag såg att det redan fanns info
Det har nu varit igång i ca 11 timmar och de har redan fått ihop lite över $75.000 till Läkare utan gränser.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Skulle precis posta detta när jag såg att det redan fanns info
Det har nu varit igång i ca 11 timmar och de har redan fått ihop lite över $75.000 till Läkare utan gränser.

Haha

Ja de går undan i donationerna. Mighty Switch Force har varit bäst hitils, mycket pga. "Soffan" och utvecklare som ringer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Om ni fortfarande är sugna på speedruns börjar ESA (European Speedrunner Assembly) på lördag!
Precis som föregående år hålls det i Sverige, i år i Växjö istället för Skövde.
Ni hittar streamen och eventuell information på http://www.esamarathon.com/

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

Vad tyckte ni om SGDQ och de som håller på nu ESA? Jag är ju fortfarande Resident Evil fan så det är roligast för mig att titta på

Någon som har en favorit run från dessa 2 event?

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

ESA

ESA håller på denna vecka, jag måste ha bott under en sten, kände inte till dem förens nyligen.
Länk till deras Twitch Stream

Har följt SGDQ / GDQ slaviskt i 4 år, så visade det sig att vi har en speedrunningfalang i europa som kör samma sak.
Inte nog med det, dom kör jue i Sverige, så det är väldigt enkelt att ta sig dit.

Nästa år skall jag fan dit, lite sent nu när det bara är 2 dagar kvar på eventet.

För er ungdomar som vill ha lite arbetslivserfarenhet så söker ESA inför varje event efter frivilliga tekniker. Både hårdvara och mjukvara. Det kan vara allt från att koppla in en konsol / dator till att sköta vilken kamera som är i direktsändning osv.

Länk till deras sida

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Medlem

En mycket trevlig och intressant run. Någon här som kör Arkham spelen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner