Permalänk
Medlem

Köpes: Nintendo Wii U

Hej,

Jag är ute efter ett Wii U.
Gärna ett som är anpassat för två eller fler spelare.
Kanske någon som har uppgraderat sig till Switch så det gamla trogna Wii U blivit undangömt i garderoben?

Allt upp till 2500kr är intressant.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel i7 9700K 5.0 GHz, Corsair Hydro H115i Pro || Corsair Vengence 3000MHz 16GB || MSI Gaming M5 Z370 || MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming 12GB || Samsung EVO 970, 2x EVO 860 || Fractal Design Define R6 TG Blackout

Permalänk
Medlem

Skickat pm

Permalänk
Medlem

Har ett WiiU Premium 32GB till salu, finns flera pro handkontroller samt wii handkontroller. Väldigt bra skick. Konsolen är softmoddad så man kan spela spel direkt från extern hårddisk. Går att återställa den om du vill ha den original. Finns i Malmö.

Permalänk
Medlem

Kolla med din lokala Gamestop, de har precis prissänkts från 1899kr till 999kr för ett begagnat paket med 32GB.

32GB: https://www.gamestop.se/Wii%20U/Games/36138/nintendo-wii-u-32...

Finns även 8GB för 699kr:

https://www.gamestop.se/Wii%20U/Games/55937/nintendo-wii-u-8g...

Då har du även garanti på sakerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bamsebjörn:

Kolla med din lokala Gamestop, de har precis prissänkts från 1899kr till 999kr för ett begagnat paket med 32GB.

32GB: https://www.gamestop.se/Wii%20U/Games/36138/nintendo-wii-u-32...

Finns även 8GB för 699kr:

https://www.gamestop.se/Wii%20U/Games/55937/nintendo-wii-u-8g...

Då har du även garanti på sakerna.

Nu har gamestop sänkt med ytterliggare 30% om man är inloggad.

Köpte igår en vit variant för 500 kr med frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Nu har gamestop sänkt med ytterliggare 30% om man är inloggad.

Köpte igår en vit variant för 500 kr med frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Menar du om man är level 3?
Jag skapade ett konto men ser inga extra 30% när jag lägger en konsol i min korg.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem
Skrivet av VinceAkStyle:

Hej!

Menar du om man är level 3?
Jag skapade ett konto men ser inga extra 30% när jag lägger en konsol i min korg.

Nä. Jag hade också nyskapat konto. Men erbjudandet är väl borta.

De vita verkar slutsålda och de svarta verkar som du säger inte ha 30% ytterligare rabatt (vad jag kan se).

Fick för övrigt hem min vita i onsdags. Väldigt fint skick för att vara begagnat. Var rädd att skärmen skulle vara repad, men den var i utmärkt skick! Fick dessutom orginalkartong osv.

Mycket nöjd!

Tidigare tänkte jag köpa en switch men insåg att det var en wii u som passade mina behov bättre

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Nä. Jag hade också nyskapat konto. Men erbjudandet är väl borta.

De vita verkar slutsålda och de svarta verkar som du säger inte ha 30% ytterligare rabatt (vad jag kan se).

Fick för övrigt hem min vita i onsdags. Väldigt fint skick för att vara begagnat. Var rädd att skärmen skulle vara repad, men den var i utmärkt skick! Fick dessutom orginalkartong osv.

Mycket nöjd!

Tidigare tänkte jag köpa en switch men insåg att det var en wii u som passade mina behov bättre

Skickades från m.sweclockers.com

Nice, tack för ditt svar.
Funderade också på en switch men de flesta spel som intresserar mig finns också på Wii U till mycket billigare priser. Dessutom gillar jag Sports club mycket. Jag kommer beställa den svarta.

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack alla. Jag har hittat ett wii u nu.

Visa signatur

Intel i7 9700K 5.0 GHz, Corsair Hydro H115i Pro || Corsair Vengence 3000MHz 16GB || MSI Gaming M5 Z370 || MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming 12GB || Samsung EVO 970, 2x EVO 860 || Fractal Design Define R6 TG Blackout