Mobillådan är Årets julklapp 2019

Permalänk
Medlem

Mobillådan kan absolut fylla ett syfte. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig en utan laddning och för att göra det smidigt så bör det vara QI laddning.

Men från min lilla titt så hittar jag ingen. Hade gärna haft en låda som stödjer QI laddning av flera mobiltelefoner.

Permalänk
Avstängd

Årets IQ-julklapp 2019: sätt mobilen på ljudlöst för allt och placera den i din ficka.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av BooliBoo:

Hoppas mobillådan är billigare än din låda....... slängde du skräpet som var i lådan?

Dörrstopp.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Nog bättre med ett kassaskåp och låsa in det så ingen kan plocka sin telefon.
Hur svårt är det inte att ha den säg i... fickan eller vad som helst annars.
Gillar att det inte ens är portar för laddning eller nått i den lådan. totalt meningslös produkt.

Kunde vi inte gjort en poll / lista med årets julklapp och vilka av dessa vi verkligen köpt i juklapp / fått det året det var aktuellt?

Permalänk
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AplAy:

Årets IQ-julklapp 2019: sätt mobilen på ljudlöst för allt och placera den i din ficka.

Brukar fira jul hos min syster och stänger av mobilen helt och lämnar den i jackfickan i hallen där den får ligga tills jag ska beställa taxi hem.

Permalänk
Medlem

Förstår inte vitsen med en så kallad "mobillåda"? Är väl bara att lägga ifrån sig mobilen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exxovion:

Förstår inte vitsen med en så kallad "mobillåda"? Är väl bara att lägga ifrån sig mobilen?

Det är ju ofta inte att man har problem själv, det är ju alla andra som inte har förstånd nog. De har ju tex redan haft mobillåda i skolan väldigt länge.

Permalänk

Kanske lite sen på bollen, men vadfan är ett TT-spel?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!