Permalänk
Medlem

Söker philips hue-pro

Hej!

Jag har nyss flyttat in i ett hus och har med mig massa philips hue lampor från mitt tidigare boende.

I huset så finns det två rum som är utrustade med takspottar som är kopplad till en "osmart" dimmer. Finns det något likt plejd som gör att jag kan byta ut bara dimmern för att få dom kopplade till mitt hue-system eller måste jag byta varje enskild spot?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jeppegra:

Hej!

Jag har nyss flyttat in i ett hus och har med mig massa philips hue lampor från mitt tidigare boende.

I huset så finns det två rum som är utrustade med takspottar som är kopplad till en "osmart" dimmer. Finns det något likt plejd som gör att jag kan byta ut bara dimmern för att få dom kopplade till mitt hue-system eller måste jag byta varje enskild spot?

Tack på förhand!

Kolla in dessa Hue-Dimmer

Ena är dimmer, andra är switch (på/av).

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Kolla in dessa Hue-Dimmer

Ena är dimmer, andra är switch (på/av).

Wow, detta är precis vad jag söker, tack!

Skickades från m.sweclockers.com