Death Stranding, nästa spel från Hideo Kojima

Skrivet av toboraton:

Hörde om detta på giant bombcast och att en patch eller nåt skulle fixa det.

Vore ju kanon om de kunde fixa det med en patch....
Edit: Laddar ner senaste patchen 1.05 nu få se.....

Senast redigerat 2019-11-13 21:46
Skrivet av UniMatrixZ:

Vore ju kanon om de kunde fixa det med en patch....
Edit: Laddar ner senaste patchen 1.05 nu få se.....

Blev det någon förändring? Läste något om att den bara gjorde små förbättringar till prestanda. Har inte fått hem min kopia än. Den kommer nog imorgon.

@toboraton:

Nej tyvärr ingen förändring på textstorleken....

Någon kallade detta spel en "walking simulator", ställer det?

Det har blivit ett par timmar av detta spel i helgen. Fortfarande lite kluven men får nog säga att jag är betydligt mer positiv än negativ. Typ 13 timmar spelat så har kommit en hyffsad bit in i spelet med.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av anders190:

Det har blivit ett par timmar av detta spel i helgen. Fortfarande lite kluven men får nog säga att jag är betydligt mer positiv än negativ. Typ 13 timmar spelat så har kommit en hyffsad bit in i spelet med.

Var helt övertygad om att jag skulle tröttna ganska snabbt, men är på väg att korsa 20 timmars-strecket nu och har fasen svårt att lägga ner kontrollen. Den stora dragningskraften kom utan tvekan efter kapitel tre när man kunde börja bygga och bidra till andras byggnader på riktigt.

Skrivet av Superwest:

Någon kallade detta spel en "walking simulator", ställer det?

De som kallar spelet det kan inte uppskatta storheten i det. Inget fel med det heller, smaken är som baken, men för mig som uppskattar det är promenad och budtjänst inte det som utmärker spelet. Jag älskart:)

Detta spelet är digital konst! Antingen så hatar man det eller så älskar man det

Skrivet av loevet:

De som kallar spelet det kan inte uppskatta storheten i det. Inget fel med det heller, smaken är som baken, men för mig som uppskattar det är promenad och budtjänst inte det som utmärker spelet. Jag älskart:)

Jag är stor fan av Kojima, men tyckte det var lite roligt.. Han har ju tidigare även gjort "klättra upp för stege"-simulator samt "krypa på golvet"-simulator :x

https://www.youtube.com/watch?v=vgaYe4ZYYyY

@Superwest: 😂 Jag kan se humor i spel jag älskar, och det där är inget undantag! MGS3 är min favorit i serien, helt makalöst bra handling och musik där, bättre än vilken given Bond-film som helst.

På tal om att kunna se humor i spel man älskar, tyckte den här var rätt rolig om Death Stranding och Miyazakis/Ghiblis Spirited Away (som jag också älskar orimligt mycket).

Skrivet av Tdoll:

Antagligen för att han bröt mot någon regel. Jag antar att personen är du själv eller någon du känner (varför skulle man annars bry sig?) så du kan ju titta på reglerna och om du inte blir klokare av det så kan du kontakta någon moderator. Vi vanligt dödliga forummedlemmar kan förstås inte veta.

Att han bröt mot en regel? Det hade jag inte tänkt på...
Att DU inte bryr dig betyder inte att INGEN bryr sig. Jag har inte den blekaste vem den personen är men jag tycker ändå det är intressant att veta orsaken. Kanske kan ha att göra med att den personen är den som står med den absolut första kommentaren i tråden, där oftast redaktörerna brukar skriva. Dock är jag inte så pass intresserad att jag tänker göra ett detektivarbete eller fråga moderatorerna, därför ställde jag en enkel fråga.
Sedan vill jag uppmärksamma dig på att vanliga dödliga visst kan veta i vissa fall vad orsaken är om man hänger regelbundet på forumet. Det är nog rätt tidskrävande för moderatorerna att radera varenda spår från en användare, om det tex. handlar om något man skrivit i en/flera trådar. Jag har sett det förr, här på Swec, så jag vet vad jag pratar om.
Gällande reglerna så har jag nog väldigt bra koll på dom vi det här laget, typ 100% är sunt förnuft. En av reglerna är just detta inlägg jag skriver nu, som egentligen inte tillhör diskussionen, så jag är helt OK med att det raderas.

MVH

Skrivet av Porraz:

Att han bröt mot en regel? Det hade jag inte tänkt på...
Att DU inte bryr dig betyder inte att INGEN bryr sig. Jag har inte den blekaste vem den personen är men jag tycker ändå det är intressant att veta orsaken. Kanske kan ha att göra med att den personen är den som står med den absolut första kommentaren i tråden, där oftast redaktörerna brukar skriva. Dock är jag inte så pass intresserad att jag tänker göra ett detektivarbete eller fråga moderatorerna, därför ställde jag en enkel fråga.
Sedan vill jag uppmärksamma dig på att vanliga dödliga visst kan veta i vissa fall vad orsaken är om man hänger regelbundet på forumet. Det är nog rätt tidskrävande för moderatorerna att radera varenda spår från en användare, om det tex. handlar om något man skrivit i en/flera trådar. Jag har sett det förr, här på Swec, så jag vet vad jag pratar om.
Gällande reglerna så har jag nog väldigt bra koll på dom vi det här laget, typ 100% är sunt förnuft. En av reglerna är just detta inlägg jag skriver nu, som egentligen inte tillhör diskussionen, så jag är helt OK med att det raderas.

MVH

Ok