Mitt NFS Heat krashar i starten.

Permalänk

Mitt NFS Heat krashar i starten.

Hej alla! jag behöver lite hjälp!
Jag har köpt Need for speed heat för 2 dagar sen och konstant suttit och försökt fått det att funka.
Jag har gjort varje återgärd som jag kan tänka mig, Uppdatera alla mina drivrutiner, ominstallera spelet 4a gånger, reparerat det 5 gånger, och inget hjälper

Jag avinstallerade mina grafikkorts drivrutiner och då kom jag in i spelet och kunde ''spela'' dock att det laggade så sjukt jävla hårt så gick inte att se något. Satte mina settings på lägsta och installerade om mina drivrutiner men det hjälpte ej.

har ni några tips eller något som ni har/tipsar om att göra?

ERROR MEDDELANDET
DeviceRemovedReason:DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG. DirectX function ''g_dx11Renderer->getDevice()->CreateRenderTargetView(colorTexture->getTexture2d(), &dxDesc, &view->m_renderTargetViews[targetlt])'' failed with DXGI_ERROR_DEVICE_REMOVED (''The video card has been physically removed from the system, or a driver upgrade for the video card has occurred.''). GPU:''Nvidia GeForce GTX 1070'', Driver 44112. This error is usally caused by the graphics driver crashing; try to install the lastest driver.

NEED FOR SPEED HEAT™ PC MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: Windows 10
Processor (AMD): FX-6350 or equivalent
Processor (Intel): Core i5-3570 or equivalent
Memory: 8 GB
Graphics Card (AMD): Radeon 7970/Radeon R9 280x or equivalent
Graphics Card (Nvidia): GeForce GTX 760 or equivalent
Direct X: 11
Online Connection Requirements: 320 KBPS
Hard Drive Space: 50 GB

Min dator
Computer MSI MS-7A67
OS Windows 10 pro 64 Bitar
Processor Intel Core i5-7600k @ 3.80GHz
Graphics Nvidia Geforce GTX 1070
Memory 16GB
Storage KINGSTON SHFS37A240G

Tack på förhand! Mvh Ecamer.

Permalänk
Medlem

Barar sprutar ur mig lite mer som kan testas, Då jag inte vet exakt hur du ska lösa det.

Nya Direkt X drivrutiner?
Fins det kanske någon uppdatering till spelet ?
Köra spelet som administratör?

Lite sista utväg att tästa om inget annat fungerar: Bios uppdatering eller ominstallation av Windows. Fast käns långsökt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Vilket version av drivrutinerna till din GPU använder du när du säger att du har uppdaterat?

Visa signatur

CPU: I5 6600k @ 4.4ghz GPU: 1070 G1 MBD: Asus Ranger VIII PSU: Silver Power SP-SS500 RAM: HyperX Fury 16gb @ 2300mhz CHASSI: NZXT H440 White

Permalänk
Medlem

Testa att klocka ner GPUn lite, runt 5%.

När folk hade exakt samma felmeddelande i Apex Legends så fungerade det för dom allra flesta.

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED